Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik word het stilletjes aan beu...

Pagina's : [1] 2

LZN
25-02-2004, 14:36

Ik word het beu over het gezever hier over vriendjes die dumpen en al die bullshit. Wil je niet gedumpt worden, neem dan geen vriend. Als je ontmaagd bent moest je maar je benen dicht houden, toon berouw en neem niet weer een vriend. Het gebeurt continu dat meisjes gedumpt worden en toch denken ze bij mij is het anders en sexen ze erop los. Tot de dag ze geloosd worden dan komen de traantjes. Hou gewoon je benen dicht en je ogen neergeslagen. Als je de kans krijgt om te trouwen mag je het doen zoveel je wilt..

marilynmonroe
25-02-2004, 14:39
Origineel gepost door Wolverine Ik word het beu over het gezever hier over vriendjes die dumpen en al die bullshit. Wil je niet gedumpt worden, neem dan geen vriend. Als je ontmaagd bent moest je maar je benen dicht houden, toon berouw en neem niet weer een vriend. Het gebeurt continu dat meisjes gedumpt worden en toch denken ze bij mij is het anders en sexen ze erop los. Tot de dag ze geloosd worden dan komen de traantjes. Hou gewoon je benen dicht en je ogen neergeslagen. Als je de kans krijgt om te trouwen mag je het doen zoveel je wilt. Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens!!!

Lady_moi
25-02-2004, 14:41
Voor de eerste keer geef ik u gelijk.

SweetRose
25-02-2004, 14:41
Origineel gepost door Wolverine Ik word het beu over het gezever hier over vriendjes die dumpen en al die bullshit. Wil je niet gedumpt worden, neem dan geen vriend. Als je ontmaagd bent moest je maar je benen dicht houden, toon berouw en neem niet weer een vriend. Het gebeurt continu dat meisjes gedumpt worden en toch denken ze bij mij is het anders en sexen ze erop los. Tot de dag ze geloosd worden dan komen de traantjes. Hou gewoon je benen dicht en je ogen neergeslagen. Als je de kans krijgt om te trouwen mag je het doen zoveel je wilt. Akkoord. Ik ben heeel mijn leven braaf geweest en nu ga ik trouwen met iemand waar ik GEEN relatie mee had. Ik ga met een 'clean geweten' trouwen.

Lady_moi
25-02-2004, 14:45

B..d19 :hihi: Ik heb nix gezegd :o Origineel gepost door SweetRose Akkoord. Ik ben heeel mijn leven braaf geweest en nu ga ik trouwen met iemand waar ik GEEN relatie mee had. Ik ga met een 'clean geweten' trouwen.

SweetRose
25-02-2004, 14:49
Origineel gepost door Lady_moi B..d19 :hihi: Ik heb nix gezegd :o Bd19? :watte?: Da moet ge even uitleggen. Ik ben even niet mee. :o

Lady_moi
25-02-2004, 14:50
Spreken is zilver, Zwijgen is goud. Dus ik zwijg liever :) :zwaai:

SweetRose
25-02-2004, 14:52
Origineel gepost door Lady_moi Spreken is zilver, Zwijgen is goud. Dus ik zwijg liever :) :zwaai: :rolleyes: Als ge A zegt. Moet ge ook B zeggen. Maar goed. Wilt ge et me vertellen. Je weet m'n pirvé mailknopje staan. Wil je het niet zeggen. Zwijg dan int vervolg. Wolverine. Ga maar verder met uw topic. Sorry voor de storing.

minora
25-02-2004, 14:53
Origineel gepost door Wolverine Ik word het beu over het gezever hier over vriendjes die dumpen en al die bullshit. Wil je niet gedumpt worden, neem dan geen vriend. Als je ontmaagd bent moest je maar je benen dicht houden, toon berouw en neem niet weer een vriend. Het gebeurt continu dat meisjes gedumpt worden en toch denken ze bij mij is het anders en sexen ze erop los. Tot de dag ze geloosd worden dan komen de traantjes. Hou gewoon je benen dicht en je ogen neergeslagen. Als je de kans krijgt om te trouwen mag je het doen zoveel je wilt. Mee eens

Lady_moi
25-02-2004, 15:02
Kheb u pm gestuurd :) Origineel gepost door SweetRose :rolleyes: Als ge A zegt. Moet ge ook B zeggen. Maar goed. Wilt ge et me vertellen. Je weet m'n pirvé mailknopje staan. Wil je het niet zeggen. Zwijg dan int vervolg. Wolverine. Ga maar verder met uw topic. Sorry voor de storing.

Oempje
25-02-2004, 15:44
Onwetendheid heerst, gebrek aan kennis heerst, maar het ergste wat heerst, is een ongeloofelijk zwakke imaan, en Amper Taqwa.. (angst voor Allaah aza Wa Jal).. Hoe kan je van iemand die niet praktiseerd en totaal geen kennis heeft, verwachten dat hij/zij alles doet wat Allaah aza Wa Jal ons heeft bevolen en hetgeen laat wat Hij ons heeft verboden..? Misschien kan je beter op een andere manier uitnodigen tot de Islaam.. Mensen leren waarom het fout is, de mensen proberen wakker te schudden door te praten over de Dag des oordeels, door te praten over de de straf van het graf.. Of over Het Hellevuur.. Mensen leren over onze Deen, veel van de broeders en zusters weten dat een relatie niet toegestaan is, maar waarom dat is.. weten velen niet.. Door ze te leren over onze Deen, door Kennis te delen, zal de Imaan stijgen, zal de Taqwa stijgen, en zo zullen de zonden, dus ook de relaties ook verminderen inshaAllaah..

01LaHbIbAh09
25-02-2004, 15:49
Mee eens...

merjemke
25-02-2004, 15:55
ik ben gedumt door mijn vriendje :huil: :hihi:

honey81
25-02-2004, 16:07
ah wat een bull shitt de meisjes zijn weer in fout zene, moesten die jongens zonder sex kunnen en er ni achter vragen hé dan zou het veel gemakkelijker zijn!!! ik heb nu ook relatie's achter de rug met zulke mocro's maar vanaf dat ze mij om sex vragen ist voor mij gedaan, ik vind dat ze maar geduld moeten hebben en wachten tot we trouwen. en dat je gaat trouwen met iemand die je ni kent vind ik maar zielig en zelf om problemen zoeken, wie weet wat voor een verleden die heeft??? heb je daar al eens aan gedacht? :zwaai: megrabia :belgie:

Oempje
25-02-2004, 16:18

Origineel gepost door Oempje Onwetendheid heerst, gebrek aan kennis heerst, maar het ergste wat heerst, is een ongeloofelijk zwakke imaan, en Amper Taqwa.. (angst voor Allaah aza Wa Jal).. Hoe kan je van iemand die niet praktiseerd en totaal geen kennis heeft, verwachten dat hij/zij alles doet wat Allaah aza Wa Jal ons heeft bevolen en hetgeen laat wat Hij ons heeft verboden..? Misschien kan je beter op een andere manier uitnodigen tot de Islaam.. Mensen leren waarom het fout is, de mensen proberen wakker te schudden door te praten over de Dag des oordeels, door te praten over de de straf van het graf.. Of over Het Hellevuur.. Mensen leren over onze Deen, veel van de broeders en zusters weten dat een relatie niet toegestaan is, maar waarom dat is.. weten velen niet.. Door ze te leren over onze Deen, door Kennis te delen, zal de Imaan stijgen, zal de Taqwa stijgen, en zo zullen de zonden, dus ook de relaties ook verminderen inshaAllaah..

Pagina's : [1] 2