Bekijk originele versie : voor het huwelijk de geschikte persoon........
Rabatboy
25-02-2004, 14:12
eey mensen.....
ik hoor wel eens soms dat mensen met een neef/nicht
gaan trouwen het kan wel maar...
ik zou het niet zelf willen met iemand
trouwen die familie van je is
ook al vindt je haar/zij mooi en helemaal verliefd.... :Iluvu:
zijn genoeg die je tegen komt die echt 100% voor je is :verliefd:
groetjes :zwaai:
Ik vind dat het moet kunnen, als men met elkaar wil trouwen moet dat kunnen al zijn het neef en nicht
Zelf zou ik het niet kunnen, zie al mijn neven als broers
el_mouslima
25-02-2004, 14:58
jah ik zou t ook niet kunnen, maar jah t is halal, en sommige willen dat wel doen.. ik zelf zie ze ook als broers......
Sweet_Yasmin
25-02-2004, 15:04
Ik zou het ook niet willen, maar ja je weet maar nooit....mekteb
Ik lees hier dat meerdere personen zeggen dat ze hun neven als broers zien, je kan van ze houden als broers, maar behandel ze niet als je broers.. daarmee bedoel ik, het zijn geen ma7rams van jullie.. je mág met ze trouwen.. Dus je mag ze geen hand geven, je mag niet alleen met ze in 1 kamer zitten.. ze mogen je niet zonder Hijaab zien.. etc..
01LaHbIbAh09
25-02-2004, 15:57
Precies zoals "Oempje" het zegt, ben het helemaal met haar mee eens.
larache_2_013
25-02-2004, 16:09
Is t ook niet zo dat als je met een familielid trouwt, dat je dan ook veel problemen binnen de familie kunt krijgen. Ooms en tantes tegen elkaar en zo.... Tenminste dat zie ik wel eens.... Zo mag je je oom of tante wel en dan heb je de grootste hekel aan ze.
Rabatboy
27-02-2004, 17:06
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
Precies zoals "Oempje" het zegt, ben het helemaal met haar mee eens.
jah daar heeft ze wel gelijk in!!! ;)
nou men broer is ook met me nicht getrouwd, op zich heb ik er geen problemen mee, ik heb neven waar ik heel goed mee kan opschieten, ik zie ze dus niet als een eventuele huwelijkspartner, ik heb ook wel een paar neven in marokko die ik niet zo goed ken, maar zelf hun zie ik niet als huwelijkspartner, ik heb liever een onbekende, die je nog moet leren kennen, dat is mijn opinie,...
boesas,
Lady_moi
27-02-2004, 17:22
Mektoub.
KLeInDuImPjE
22-12-2004, 00:06
eey mensen.....
ik hoor wel eens soms dat mensen met een neef/nicht
gaan trouwen het kan wel maar...
ik zou het niet zelf willen met iemand
trouwen die familie van je is
ook al vindt je haar/zij mooi en helemaal verliefd.... :Iluvu:
zijn genoeg die je tegen komt die echt 100% voor je is :verliefd:
groetjes :zwaai:
Denk er ook zo over...mijn neven zijn mijn neven...klaar...meer niet...
Ik hoor ook vaak...als er dan wat scheelt dan staat heel de familie voor de deur :confused: :D ...nee...het is een bewuste keuze die je zelf maakt...iedereen is anders en wat voor de één niet kan kan voor de andere wel....
Liefs
:nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.