Bekijk originele versie : Heb je dat ook?? Eerlijk zijn..!
Zijn er nog meer meisjes en jongens die zo verliefd zijn op zijn vriend/vriendin als IK.
Ik heb nu al bijna 5 maanden een relatie en mijn liefde voor dat meisje groeit met de seconde meer en vandaag heb ik zo gemis gevoel in m'n buikje.
Dus mijn vraag ben ik de enigste die dit gevoel heeft of zijn er nog meer mensen die o zo verliefd zijn op hun geliefde????
Lucht je hart op..........
Liefje I Love You........................................
Insha allah ga ik snel met dit meisje trouwen...................
ik ga nu 7 maanden met mij lieverd, en ben nog gekker op hem dan op de eerste dag dat ik hem ontmoette!
chainreaction
25-02-2004, 12:03
nee ( ik klink nu als een verbitterd oud vrouwtje)maarja it's the truth
el_mouslima
25-02-2004, 12:03
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat liefffffffffffffff....
moge allah jullie alle geluk brengen.........insha allah.........
en mij ook de liefde voor mn leven :( :(
Lailaatje_M en LandMForever veel geluk samen
Sweet_Yasmin
25-02-2004, 12:18
Inshallah worden jullie heel gelukkig samen..Lailaatje_M en LandMForever!!!!!!!!!!!!!!
Lady_moi
25-02-2004, 12:25
Mn liefde is verandert in pijn..ik heb heel erg veel pijn.
Omdat ik heel veel om die persoon gaf. :(
Verder wens ik jullie heel geluk tesamen da er nog gelukkige mensjes zijn maakt mij blij.
Allah yakamel alikoum bigheer inshallah :zwaai:
Origineel gepost door Lailaatje_M
Minora en sweetyasmin...thanks dames.....
Moge allah s.w.t. jullie ook een hele lieve en goede man schenken, waar jullie inshallah heeel gelukkig mee zullen worden.
Insa'Allah Meid..
Origineel gepost door LandMForever
Dank je wel Minora
Ik wens jou ook veel geluk met jou toekomstige geliefde.!
Choukran Meneer
http://users.castel.nl/~werfr01/images/nieuwe%20animatie/ringe.gifVeel geluk duifjes ;)
UndercoverAngel
25-02-2004, 12:29
Ik heb nu precies 13 maanden en 13 dagen met mijn schatje, mijn wederhelft, mijn zielsverwant, mijn leven. We houden met de dag meer van elkaar (nooit gedacht dat dat kon). Ik kan me geen dag voorstellen zonder zijn mooie en lieve stem te horen. We spreken elkaar dagelijks en we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien. Insha Allah gaan we over een paar maanden verloven en volgend jaar trouwen (We kunnen niet wachten tot het zover is).:verliefd:
Ik hou met heel mijn hart en ziel van je mijn alles! :blauwkus:
:Iluvu: .:UcA:.
ik_oke_is
25-02-2004, 12:32
Origineel gepost door chainreaction
nee ( ik klink nu als een verbitterd oud vrouwtje)maarja it's the truth
je klinkt als een verbitterd ; kromlopend oud vrouwtje :hihi:
:maf2:
Origineel gepost door UndercoverAngel
Ik heb nu precies 13 maanden en 13 dagen met mijn schatje, mijn wederhelft, mijn zielsverwant, mijn leven. We houden met de dag meer van elkaar (nooit gedacht dat dat kon). Ik kan me geen dag voorstellen zonder zijn mooie en lieve stem te horen. We spreken elkaar dagelijks en we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien. Insha Allah gaan we over een paar maanden verloven en volgend jaar trouwen (We kunnen niet wachten tot het zover is).:verliefd:
Ik hou met heel mijn hart en ziel van je mijn alles! :blauwkus:
:Iluvu: .:UcA:.
Ook jij heel veel geluk samen met Mister Jamal
UndercoverAngel
25-02-2004, 12:35
Dat komt me helemaal bekend voor behalve de 13 maanden veranderen in 4 maanden en voor de verder rest is alles hetzelfde.
Ik wens je heel veel gelukmet je geliefde.
Dank je wel. Ik wens jou en Laila ook heel erg veel geluk toe en Insha Allah zal jullie liefde voor elkaar alleen maar groeien!
.:UcA:.
UndercoverAngel
25-02-2004, 12:39
Origineel gepost door minora
Ook jij heel veel geluk samen met Mister Jamal
Shokran! :) Insha Allah zul jij ook iemand tegen komen waar je super gelukkig mee gaat worden en blijven. :blauwkus:
Origineel gepost door UndercoverAngel
Shokran! :) Insha Allah zul jij ook iemand tegen komen waar je super gelukkig mee gaat worden en blijven. :blauwkus:
Insahallah..
Choekran hbiba :kusgrijs:
Lady_moi
25-02-2004, 12:47
Amien shokran :)
I'm sorry fore you :( ....
Insha allah ga je in de toekomst wel een gelukkig iemand vinden die jou ook gelukkig zal maken.
Sterkte Meid.......
insha allah
Bedankt!!
Origineel gepost door Lailaatje_M
:(, Inshallah zal jij beter treffen! Moge allah s.w.t. je pijn inshallah verzachtten!!! Er zijn genoeg mooie dingen in t leven!
thanks meid :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.