Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De webpagina kan niet worden weergegeven

ziekenhuis
16-11-2008, 17:02

Ik krijg steeds de melding: De webpagina kan niet worden weergegeven als ik een liedje wil downloaden via speedyshare.com kortom ik kan geen liedjes meer downloaden maar uploaden kan nog wel . wie weet wat de oorzaak is? vgrt

ILI_Amazigh
16-11-2008, 21:06
Ik krijg steeds de melding: De webpagina kan niet worden weergegeven als ik een liedje wil downloaden via speedyshare.com kortom ik kan geen liedjes meer downloaden maar uploaden kan nog wel . wie weet wat de oorzaak is? vgrt waarschijnlijk een time-out, het duurt langer dan 30 sec om te laden dus stopt je internetbrowser met het opvragen van die pagina. Maar als je wel kan uploaden betekent het dat de site jou niet blokkeert ofzo. Heb je al nagevraagd bij anderen of zij wel kunnen downloaden. Misschien is het een probleem op de server van speedyshare

ziekenhuis
16-11-2008, 21:32
waarschijnlijk een time-out, het duurt langer dan 30 sec om te laden dus stopt je internetbrowser met het opvragen van die pagina. Maar als je wel kan uploaden betekent het dat de site jou niet blokkeert ofzo. Heb je al nagevraagd bij anderen of zij wel kunnen downloaden. Misschien is het een probleem op de server van speedyshare Ik heb een andere computer in de woonkamer, doet het goed, geen probleem. dus ik heb ws iets per abuis gedaan ..maar wat?

ILI_Amazigh
17-11-2008, 09:37
Ik heb een andere computer in de woonkamer, doet het goed, geen probleem. dus ik heb ws iets per abuis gedaan ..maar wat? Heb je laatst niet wat in je instellingen veranderd? Van welke webbrowser maak je gebruik, internet explorer, firefox, opera, safari??

ziekenhuis
17-11-2008, 17:11

Heb je laatst niet wat in je instellingen veranderd? Van welke webbrowser maak je gebruik, internet explorer, firefox, opera, safari?? Ja ik zat wel de laatste tijd te knoeien maar wat ik gedaan heb weet ik niet meer. in eerste instantie kon ik alles uploaden en downloaden maar nu kan ik alleen een liedje uploaden maar niet het bestand (file) downloaden want dan zie ik meteen.... De webpagina kan niet worden weergegeven ipv dat het liedje door windows media player wordt afgespeeld..

cotedor
17-11-2008, 17:31
probeer systeemherstel, zet je pc naar een datum toen het nog wel werkte. (indien je in die tussentijd een programma ofzo hebt geïnstalleerd, zal dat ongedaan worden)

ziekenhuis
17-11-2008, 20:47
probeer systeemherstel, zet je pc naar een datum toen het nog wel werkte. (indien je in die tussentijd een programma ofzo hebt geïnstalleerd, zal dat ongedaan worden) mijn pc is hersteld naar 29-10-2008 . Dit is niet van invloed op mijn documenten en het heeft goed geholpen. probleem is opgelost maar het is mij nog steeds een raadsel wat ik gedaan heb..? bedankt Jebli SuTal. en jij ook ILI_Amazigh voor de moeite. :goedzo:

ILI_Amazigh
17-11-2008, 22:04
Ja ik zat wel de laatste tijd te knoeien maar wat ik gedaan heb weet ik niet meer. in eerste instantie kon ik alles uploaden en downloaden maar nu kan ik alleen een liedje uploaden maar niet het bestand (file) downloaden want dan zie ik meteen.... De webpagina kan niet worden weergegeven ipv dat het liedje door windows media player wordt afgespeeld.. Je hebt geknoeid met plugins van je webbrowser. In plaats van dat hij met mediaplyer opent heb jij per ongeluk iets ingesteld denk ik. En daardoor opent hij het met een prgramma dat niet voor dat type is. Denk dat je daardoor die foutmelding krijgt. moet je ff tussen die opties snoepen naar iets waar dingen staan zoals mediaplyer plugin enzo

ILI_Amazigh
17-11-2008, 22:04
mijn pc is hersteld naar 29-10-2008 . Dit is niet van invloed op mijn documenten en het heeft goed geholpen. probleem is opgelost maar het is mij nog steeds een raadsel wat ik gedaan heb..? bedankt Jebli SuTal. en jij ook ILI_Amazigh voor de moeite. :goedzo: no problem;)

cotedor
18-11-2008, 00:10
mijn pc is hersteld naar 29-10-2008 . Dit is niet van invloed op mijn documenten en het heeft goed geholpen. probleem is opgelost maar het is mij nog steeds een raadsel wat ik gedaan heb..? bedankt Jebli SuTal. en jij ook ILI_Amazigh voor de moeite. :goedzo: :goedzo: