Bekijk originele versie : Hoe vaak gedenken wij de dood eigenlijk??
alhoceima
18-10-2002, 11:52
Salaam Alaikoem broeders en zusters,
Ik zou het graag willen hebben over hetgeen dat ons allemaal te wachten staat "De Dood", broeders en zusters hoe vaak gedenken wij dit eigenlijk, doen wij dit alleen maar als we even worden wakker geschud door bijv.(een sterfgeval in de familie) of zijn wij tegenwoordig te druk bezig met de wereldse zaken? persoonlijk heeft het gedenken aan de dood mij geholpen, door angst en vrees voor Allah Swat draag ik mijn hoofddoek (alhamdoelilah) en heb ik afstand genomen van bepaalde zaken, broeders en zusters hoe zit het bij jullie? ik ben zeer benieuwd...
Salaam Alaikoem
Een zuster
Atlasleeuw
18-10-2002, 11:55
gisteren nog !!! :giechel: :giechel:
alhoceima
18-10-2002, 11:59
hoe voelen jullie je daar dan bij?
Atlasleeuw
18-10-2002, 12:02
Origineel gepost door alhoceima
hoe voelen jullie je daar dan bij?
Als het moet dan moet het.........la ilahaillalah..... ;)
alhoceima
18-10-2002, 12:05
ja inderdaad, maar is er dan geen angst bij jullie?
Atlasleeuw
18-10-2002, 12:06
Een echte moslim vreest alleen Allah en meer niet........
therealjebli
18-10-2002, 20:56
Salaam
Ik denk dagelijks,elke uur,elke minuut en elke seconde aan de dood.
Ik weet dat ik niets te verliezen of niets te winnen heb op dit wereldje.Ik ga toch dood.Vroeg of laat.
Ik ben bang voor Allah Subhanahu Wa Ta3ala.
Ya rab,ik hoop dat Allah ons van het dwalende pad naar het rechte pad wijst,want als Allah dat niet doet,wie gaat het anders doen.
Moge Allah ons behoedn tegen het kwaad van de sjaitan la3anahoe Allah.
Wa salamu alaikum,
jullie broeder Mohamed Chandoudi.
alhoceima
18-10-2002, 21:14
Amien InsjaAllah
sad_eyes
18-10-2002, 22:39
hoi allemaal ik moet bekennen ik ben er om eerlijk te zeggen pas deze zondag achtergekomen ik ben als de dood voor de dood ik denk zo vaak aan de dood zeker 2keer per dach zondag droomde ik dat een vriend van mij was overleden en ik werd huilend wakker het was zo'n 4 uur en ik d8 dit is niet normaal meer wat vinden jullie ervan dat ik zo vaak aan de dood denk ik ben gewoon zo bang dat ik een dierbaar iemand verlies ik heb het tot nu toe niet echt meegemaakt
ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.