Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : konijneters

Pagina's : [1] 2

waterijs
16-11-2008, 15:52

wie heeft er weleens een konijn gegeten? heerlijk! met erwtjes en wortel:likje:

waterijs
16-11-2008, 16:07
vroeger waren konijnen ook tekoop bij de slager. er waren zelfs mensen die dat klaar maakten voor bezoek. sinds een aantal jaren verkoopt men ze niet meer. waarom? omdat de geruchten ging dat een konijn ook wel met een rat vrijde. zo kwam het voor dat er halfbloedjes ter wereld kwamen. een rat/konijn dus. en omdat men dat vies vond koopte niemand meer een konijn als maaltijd. de slagers ook niet. wel jammer, ze zijn supper lekker

Miss_Erkempo
16-11-2008, 16:09
vroeger waren konijnen ook tekoop bij de slager. er waren zelfs mensen die dat klaar maakten voor bezoek. sinds een aantal jaren verkoopt men ze niet meer. waarom? omdat de geruchten ging dat een konijn ook wel met een rat vrijde. zo kwam het voor dat er halfbloedjes ter wereld kwamen. een rat/konijn dus. en omdat men dat vies vond koopte niemand meer een konijn als maaltijd. de slagers ook niet. wel jammer, ze zijn supper lekker :lol: :lol: :lol: En konijnen eten is blègh! Konijntjes zijn schattig, die hoor je niet op te eten:eek:

Mar0ekkaas
16-11-2008, 16:37
Ik eet alleen volbloed konijnen.:o

waterijs
16-11-2008, 17:08

Ik eet alleen volbloed konijnen.:o ik ook

SSC
16-11-2008, 17:11
wie heeft er weleens een konijn gegeten? heerlijk! met erwtjes en wortel:likje: Bah.

dordje22
16-11-2008, 17:14
ik eet het niet, gister heb ik ze wel moeten klaar maken voor bezoek bij mij ouders thuis. heb ze klaargemaakt met een saus mengsel van veel uien en rozijnen en kaneel. lekker zoet dus. borden kwamen leeg terug.

waterijs
16-11-2008, 18:38
ik eet het niet, gister heb ik ze wel moeten klaar maken voor bezoek bij mij ouders thuis. heb ze klaargemaakt met een saus mengsel van veel uien en rozijnen en kaneel. lekker zoet dus. borden kwamen leeg terug. jamie jamie:likje: ;)

insaf18
17-11-2008, 10:17
mijn papa werkt in een ****** en daar zag hij wel rat/konijnen (halfbloedjes)... Dus ja dat eet hij ook al niet meer.. kvind het vies konijnen zijn onschuldige diertjes om te knuffelen en niet om op te eten.. iegg wij eten toch ook geen hond of kat..

PrinceAladin
25-11-2008, 22:16
vroeger waren konijnen ook tekoop bij de slager. er waren zelfs mensen die dat klaar maakten voor bezoek. sinds een aantal jaren verkoopt men ze niet meer. waarom? omdat de geruchten ging dat een konijn ook wel met een rat vrijde. zo kwam het voor dat er halfbloedjes ter wereld kwamen. een rat/konijn dus. en omdat men dat vies vond koopte niemand meer een konijn als maaltijd. de slagers ook niet. wel jammer, ze zijn supper lekker ik koop ze nog steeds zolang ze op een konijn lijken blijf ik ze eten:hihi:

Zonnebloem26
25-11-2008, 22:34
wie heeft er weleens een konijn gegeten? heerlijk! met erwtjes en wortel:likje: Nooit en zal ik ook nooit doen :(

MiSsZmArOcCo
26-11-2008, 11:57
Ikzelf eet geen konijntjes Ik heb zelfs een konijn als huisdier Maar je mag niet zomaar bah of vies zeggen over eten. Zeg gewoon ik lust het niet, of ik eet het niet.

Juszt___Iki
26-11-2008, 12:00
Heb het ook wel eens gegeten. Lekker hoor, lekker zacht. :giechel:

garza
26-11-2008, 18:40
ik koop ze nog steeds zolang ze op een konijn lijken blijf ik ze eten:hihi: pfffff:nerd:

lallakouzina
26-11-2008, 18:50

je ziet toch wel dat het halfbloedjes zijn of niet als je ze wil kopen?mijn vader slacht ze thuis,dus ik neem aan dat het echte konijnen zijn...

Pagina's : [1] 2