Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Biechthoekje

Pagina's : [1] 2 3 4

rahmona
18-10-2002, 11:47

Kom maar op vertel maar wat is het ergste wat je hebt gedaan of wat is het ergste wat je mee hebt gemaakt....ben nieuwsgierig ;)

Nadjwa
18-10-2002, 11:57
Leuke topic, biechthoekje.... heb niet zoveel te bichten.

rahmona
18-10-2002, 12:00
niet zoveel? probeer het maar eens...haha

soumaya1
18-10-2002, 12:14
ik heb ook helemaal niks te bichten, ben een heel lief onschuldige meid!! (ahum)

rahmona
18-10-2002, 12:23

Origineel gepost door soumaya1 ik heb ook helemaal niks te bichten, ben een heel lief onschuldige meid!! (ahum) haha je lijkt op mij.....ook niet over vervelende marokkaantjes haha

soumaya1
18-10-2002, 12:25
ok rahmona, als jij wat opbicht, bicht ik ook wat op ok!! maar jij mag beginnen!!

rahmona
18-10-2002, 12:27
oke, uhum.....dit is niet makkelijk maar ik ben eigenlijk een man....

soumaya1
18-10-2002, 12:30
oh shit, il wilde dat net ook opbichten, ik ben ook een omgebouwde man.......... sterker nog ik ben kelly van bb

rahmona
18-10-2002, 12:32
Origineel gepost door soumaya1 oh shit, il wilde dat net ook opbichten, ik ben ook een omgebouwde man.......... sterker nog ik ben kelly van bb hahahahaha........ik ben meta als je die nog kent

soumaya1
18-10-2002, 12:34
Origineel gepost door rahmona hahahahaha........ik ben meta als je die nog kent ja die ken ik wel!!! maar heb je nou niks opte bichten!!!! ??????? :D

soumaya1
18-10-2002, 12:36
aangezien jij niet wil beginnen begin ik maar....... ik heb een geheime relatie met babygirl2002, en niemand weet er van!!!

babygirl2002
18-10-2002, 12:37
Origineel gepost door soumaya1 aangezien jij niet wil beginnen begin ik maar....... ik heb een geheime relatie met babygirl2002, en niemand weet er van!!! :eek: :eek: :eek:

soumaya1
18-10-2002, 12:41
Origineel gepost door babygirl2002 :eek: :eek: :eek: OOH SCHAT SORRY........ :( IK WIST DAT IK HET NIET MOCHT ZEGGEN, MAAR DIT IS HET BICHTHOEKJE!! JE BENT TOCH NIET BOOS HE???? :D

rahmona
18-10-2002, 13:15
ik heb een relatie met mimi ooohhhhhh hihi

HAJET75
18-10-2002, 14:41

ik wil even opbiechten dat ik heeeel veel vriendjes heb gehad en ik ga jullie hun namen zeggen en waarom het uitgegaan is tussen ons en ik vertel jullie ook wat over mijn liefdes hoeveel vriendjes ik heb versleten nou ik heb mijn bijhoudboekje erbij gepakt hier komt ie jongens joost is altijd erg gezellig geweest wim maar droeg altijd vrouwekleren Achmed K zat altijd in de bajes Achmed B ik zocht troost bij hem omdat zijn neef in de bajes zat JIP kon goed zoenen Anton had een mooie wagen thang een chinees kon lekker eten koken een griek kon mooi zingen Ali had altijd geld Mehmet zit in de bajes Willem stonk altijd naar uien Aaldrik had een grote boot Hafid maakte zich op als een meid Samir kon ik erg mee lachen Said K had altijd chips bij zich Hassan droeg altijd te kleine kleren Ismael ging terug naar libanon Rachid was een hippie Mohammed W. kon mooi schilderen Mootje S vermoorde veel mensen Schele arie had schele ogen manke nelis had een manke been Carel de lelijke was lelijk maar lief hoor Joep Meloen aardige jongen Stinke Arie stonk erg ook al had ie weer dure parfum van me gekregen die jongen bleef stinken verschrikkelijk Dikke Mo. woog 400 pond weet niet of hij nog leeft Dunne Fikri was zo dun dat ik zijn tanden door zijn gezicht kon tellen Omar jatte mooie fietsen voor me terug naar land van herkomst zijn broertjez(naam vergeten) kon ook goed jatten Hakim heeft een mooie wagen gehad Jamel had een goed bedrijf maar dat ging faiet dus ook onze liefde Jamel K ging vreemd Joris ging naar een andere school Floris ging naar amerika Anton B. is doodgeschoten voor zijn huis Jozef kon goed luisteren Uma ging naar land herkomst Karel is mijn buurjongen joe zat bij de maffia Vincent is getrouwd Said S is gaan acteren Andries is ook vermoord Leo is gaan trouwen Devi is kluistenaar geworden Xander is vreemd gegaan met Wendy van Dijk en nu weer terug bij mij maar ik heb hem weer gedumpt Bernard heeft een mooie wagen Barie kan goed zingen Dat waren ze ongeveer groetjes

Pagina's : [1] 2 3 4