Bekijk originele versie : Wat als.....
mooiemeisje
25-02-2004, 00:10
Hoi allemaal,
Had een vraagje voor jullie...en alle reacties zijn welkom.
Stel je hebt contact met iemand...de doel van die contact is er om inchallah te trouwen...je hebt geen relatie met hem...want dat keur je als meisje af...heb je liever niet!
Elmoghiem dus na een tijdje contact zegt die jongen dat hij jouw leuker zal vinden met hijaab aan...
De vraag die ik me hierbij stel is al volgt...Bedoeld hij het goed of niet???
Ik denk van wel...maar is het niet beter dat hij zei van ja...de keuze ligt aan jouw... :confused:
Ik wacht op jullie reacties...alvast bedankt! :zwaai:
reda_girl
25-02-2004, 00:11
vertrouw geen 1jongen
ik_oke_is
25-02-2004, 00:11
Origineel gepost door mooiemeisje
Hoi allemaal,
Had een vraagje voor jullie...en alle reacties zijn welkom.
Stel je hebt contact met iemand...de doel van die contact is er om inchallah te trouwen...je hebt geen relatie met hem...want dat keur je als meisje af...heb je liever niet!
Elmoghiem dus na een tijdje contact zegt die jongen dat hij jouw leuker zal vinden met hijaab aan...
De vraag die ik me hierbij stel is al volgt...Bedoeld hij het goed of niet???
Ik denk van wel...maar is het niet beter dat hij zei van ja...de keuze ligt aan jouw... :confused:
Ik wacht op jullie reacties...alvast bedankt! :zwaai:
:zweep: als je het niet doet :stout:
als hij zegt dat je hijaab moet dragen......
sorry hoor.. serieuzer dan dat kan niet!
ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 00:14
hij bedoeld het dan goed denk ik omdat het verplicht is voor een vrouw en hij graag het goede voor je wenst.....?
Dit denk ik :zwaai:
el_mouslima
25-02-2004, 00:15
maar dan nog, moet jij een hijaab uit eigen wil doen, vanuit je eigen hart, en niet voor hem, maar voor ALLAH swt.. ik vind t zeer goed van hem dat hij je goede raad geeft.. maar je moet t wel realisseren dat t van allah swt moet....en dat je t voor allah doet...
en die jongen heeft t goed met je....
mooiemeisje
25-02-2004, 00:16
ik_oke_is woellah je laat me echt lachen....doe ff normaal hahaha!
Solid dus volgens jouw is ie dan serieus of niet??
Maar ik heb het gevoel dat ik nu zonder hijaab niet genoeg voor hem ben...of vergis ik me?
mooiemeisje
25-02-2004, 00:20
ChOcOtOfFfF,dankjewel lieverd voor je reactie!
Ey el mouslima...je dat dacht ik ook wel vaak...hoofddoek moet je aandoen voor de juiste reden...voor allah swt...maar soms denk ik bij mezelf mss is het wel een smoesje om die niet aan te doen...mss moet ik hem juist wel aandoen...en er gewoon mee geraken...snap je me?
En dan na een tijdje...mezelf meer en meer verdiepen in mijn geloof...als ik verkeerd ben,laat me het effe weten...ik ben maar een mens en maak fouten...
ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 00:23
ChOcOtOfFfF,dankjewel lieverd voor je reactie!
Ey el mouslima...je dat dacht ik ook wel vaak...hoofddoek moet je aandoen voor de juiste reden...voor allah swt...maar soms denk ik bij mezelf mss is het wel een smoesje om die niet aan te doen...mss moet ik hem juist wel aandoen...en er gewoon mee geraken...snap je me?
En dan na een tijdje...mezelf meer en meer verdiepen in mijn geloof...als ik verkeerd ben,laat me het effe weten...ik ben maar een mens en maak fouten...
Insha Allah meid:goedzo:
ik_oke_is woellah je laat me echt lachen....doe ff normaal hahaha!
Solid dus volgens jouw is ie dan serieus of niet??
Maar ik heb het gevoel dat ik nu zonder hijaab niet genoeg voor hem ben...of vergis ik me?
nou... als je niet meer met hem hebt ( ik hoop het niet voor je) dan heb je in iedergeval die el hijaab, wat in de islam verplicht is!
mooiemeisje
25-02-2004, 00:27
Ik snap jouw effe niet...wat bedoel je daarmee?Als ik hem niet meer heb,mijn hijaab nog heb?
mooiemeisje
25-02-2004, 00:34
Ik denk niet dat als ik hem eenmaal aan heb,hem vervolgens dan afdoen...ik weet niet...maar ik bekijk hem niet als mijn vriend...ik wil het ook niet!
We hebben enkel contact...telefoon,msn...afspreken doen we nooit...omdat ik het niet wil,maar nogmaals ik hoop niet dat ik als ik hem eenmaal aanheb,uittrek..InchALLAH! :zwaai:
eenzaaampje
25-02-2004, 00:38
ik vind het onzin om dat voor hem te doen je weet dat je hidjaab moet dragen maar kom op zeg die keuze kan ej zelf ook maken zonder zijn woorden erbij te geven.
wallah word hier zo boos om meiden wonne 20 jaar bij hun ouders , je ouders zeggen vanaf je 12 beter meisje ga je hoofdoek dragen meiden negeren het alsof het woord van ej ouders niet genoeg is, komt er een of andere balllhaar die zegt ja wil liever je met hoofddoek zien ze gaan gelijk zeggen ok lieverd voorjou wel.dus je woord van ej ouders was minder waard en je plicht tegen over allah was ook minder waard maar nu is doe balllhaar meer waard onzin!!! nix persoonlijks op jou hoor meid gewoon mijn mening...kuschieee
ChOcOtOfFfF
25-02-2004, 00:43
Kdenk niet dat als ik hem eenmaal aan heb,hem vervolgens dan afdoen...ik weet niet...maar ik bekijk hem niet als mijn vriend...ik wil het ook niet!
We hebben enkel contact...telefoon,msn...afspreken doen we nooit...omdat ik het niet wil,maar nogmaals ik hoop niet dat ik als ik hem eenmaal aanheb,uittrek..InchALLAH!
Als je hijab gaat dragen voor Allah zal Hij je de kracht geven ervoor Insha Allah. Het is echt niet moelijk hoor lieverd. Als je het eenmaal draagt wil je echt niet meer zonder...
el_mouslima
25-02-2004, 00:43
je moet t ook uit eigen ovetuiging gaan dragen.. en jah iets houd je tegen dat zal dan wel gewoon de shajtaan zijn.. en geloof me zodra je m draagt met volle overtuiging naar je zelf en naar de schepper, kan je er niet meer zonder...geloof me.. eerste stap is moeilijk.. maar t zal wennen.....
maar t is mooi dat hij opzich een doorbraak voor je kan zijn dat je t wilt gaan dragen... maar vergeet niet voor wie je t gaat dragen... niet om in de ogen van die jongen goed te zijn.. maar om te doen wat allah swt heeft gezegd...dus denk goed na... en ik hoop dat je die stap zult zetten insha allah... hij kan je reden zijn om t te gaan dragen...
dus vergeet niet voor wie je t gaat dragen meisjeeee.......
en als je nog meer wilt weten of vragen kun je me een pm sturen wanneer je maar wilt... kus
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.