Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dubbel date

Pagina's : [1] 2 3

ik_oke_is
24-02-2004, 23:13

aangezien de ene al wat knapper is dan de andere, gaan wij tegenwoordig altijd met tweeên naar een date; :auw2: als het de bedoeling is dat IK een lief vind, neem ik mijn lelijke vriend mee, is het de bedoeling dat mijn lelijke vriend een vriendin vind, dan neemt hij zijn nog lelijkere vriend mee is het de bedoeling dat een knappe vriend van mij een vriendin vind, dan ga ik als lelijk eendje mee :stout: ps; het werkt in 90% van de "gevallen" zeg maar :maf: DEZE VORM VAN DATEN HEEFT EEN PATENT, WIL JE ER GEBRUIK VAN MAKEN, GELIEVE EERST CONTACT OP TE NEMEN MET IK_OKE_IS ALVAST HARTELIJK DANK :maf2:

aicha2003
24-02-2004, 23:17
Sorry tis erg verwarrend, kan je het nader uitleggen :confused:

el_mouslima
24-02-2004, 23:23
t is 11 uur, en ben slaperig, ik kan t ook niet eens volgen aicha... dus ik vraag hierbij ook om nader uitleg meneertje!!!

ik_oke_is
24-02-2004, 23:24
Origineel gepost door aicha2003 Sorry tis erg verwarrend, kan je het nader uitleggen :confused: 1) je hebt een date 2) neem een beduidend minder goed uitziend persoon mee; daardoor lijk jij beetje knapper, en heb je meer kans op slagen 3) voor wat hoort wat, jij gaat dan ook mee met een knappere vriendin ALS Dat nog niet duidelijk genoeg is .... :maf2:

aicha2003
24-02-2004, 23:26

Origineel gepost door ik_oke_is 1) je hebt een date 2) neem een beduidend minder goed uitziend persoon mee; daardoor lijk jij beetje knapper, en heb je meer kans op slagen 3) voor wat hoort wat, jij gaat dan ook mee met een knappere vriendin ALS Dat nog niet duidelijk genoeg is .... :maf2: :hihi:Aha, maar waarom die draaiogen -----> :maf2:

el_mouslima
24-02-2004, 23:28
wajowwwwwwww bende gij zo'n iemandje. a is oke is?? dus jij gaat vaak mee als lelijke vriendje???????meskiennnnnn

ik_oke_is
24-02-2004, 23:31
Origineel gepost door el_mouslima wajowwwwwwww bende gij zo'n iemandje. a is oke is?? dus jij gaat vaak mee als lelijke vriendje???????meskiennnnnn voor je vrienden moet je iets over hebben :hihi: ik kijk altijd zo :maf2: naar die meisjes en dan gaan ze er snel vandoor met mijn vriend :maf:

el_mouslima
24-02-2004, 23:47
stoerrrrrrrr dat je zo kunt kijken... hahahaha.... je vrienden zullen trots op je zijn denk ik...of heb ik t mis??? hoeveel krijg je er trouwens voor??

ik_oke_is
24-02-2004, 23:52
Origineel gepost door el_mouslima stoerrrrrrrr dat je zo kunt kijken... hahahaha.... je vrienden zullen trots op je zijn denk ik...of heb ik t mis??? hoeveel krijg je er trouwens voor?? :ego: je bent me aan het uitlachen :kwaad: trouwens ik heb een lelijkere vriend die één keer in het jaar met mij meegaat :maf:

el_mouslima
25-02-2004, 00:00
1 keer in t jaar?? meskiennnnnnn, hoe vaak moet jij wel mee gaan met je vrienden???? dat zegt al best genoeg dat je maar 1 keer in t jaar date :)..... grapje joh.... ik grap met jeeeeeeeeeeeee..

ik_oke_is
25-02-2004, 00:07
Origineel gepost door el_mouslima 1 keer in t jaar?? meskiennnnnnn, hoe vaak moet jij wel mee gaan met je vrienden???? dat zegt al best genoeg dat je maar 1 keer in t jaar date :)..... grapje joh.... ik grap met jeeeeeeeeeeeee.. :hihi: dus een date met jou zit er niet in :maf:

el_mouslima
25-02-2004, 00:14
date met mij???? neem je dan ook die lelijke vriend van je mee of zo???

ik_oke_is
25-02-2004, 00:20
Origineel gepost door el_mouslima date met mij???? neem je dan ook die lelijke vriend van je mee of zo??? jah , je begrijpt me theorie goed :maf: ik neem inderdaad lelijk eendje mee, dan denk je oow, deze valt nog goed mee :hihi: iwa wat denk je ?? :maf2:

el_mouslima
25-02-2004, 00:25
hahaha jah ik heb t door... is goed... en ik ben nog lief ook nog... ik neem een lelijke vriendin mee voor je lelijke vriend.. hoe vind je dat????

ik_oke_is
25-02-2004, 00:27

Origineel gepost door el_mouslima hahaha jah ik heb t door... is goed... en ik ben nog lief ook nog... ik neem een lelijke vriendin mee voor je lelijke vriend.. hoe vind je dat???? :hihi: als je DAT zou willen doen :maf:

Pagina's : [1] 2 3