Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

lailaarabia
15-11-2008, 23:36

]Ik ben nu 2 jaar getrouwd en weet niet meer wat ik moet doen, sinds ongeveer een jaar vind ik mijn man niet meer aantrekkelijk, leuk en voel niks meer voor hem. Als ik naar hem kijk zie ik niks meer in hem, ik denk er elke keer over na om bij hem weg te gaan alleen is het zoveel wat je moet regelen ik heb een zoontje van een jaar met hem wanneer gaat hij dan naar papa en wanneer naar mij. Ik heb er zo erge spijt van dat ik met hem ben getrouwd je bent verliefd denkt dat hij het is maar voor een huwlijk is er meer nodig dan verliefd zijn alleen want dat verdwijnt na een tijdje en daarna moet je toch nog wat overhouden wat je ziet in elkaar en dat hebben wij niet. Ik haat het als hij mij aanraakt, als we seks hebben doe ik net of ik het lekker vind om hem niet te beledigen maar ik vind het niks aan. wat nog het ergste is mijn ouders zijn echt gek op hem en dat maakt het moeilijker voor mij wat moet ik doen, mijn eigen gevoel weg schuiven of voor mijn eigen geluk gaan.

Grover
15-11-2008, 23:37
Eerlijkheid duurt het langst ;)

Amira_1986
15-11-2008, 23:41
Ik wil je geen schuldgevoelens aanpraten, maar jullie hebben samen een zoontje. Sabr hebben meid.....

Amira_1986
15-11-2008, 23:46
Geloof me, ik weet wat je door moet staan....heb hetzelfde meegemaakt. Bij mij was het makkelijker om die stap te nemen. Maar jij draagt zijn vlees en bloed.....doe het jouw zoontje niet aan. En probeer er niet te veel aan te denken...want dat gaat het alleen maar versterken dat gevoel. Probeer positief te denken.

mintaked_
15-11-2008, 23:48

]Ik ben nu 2 jaar getrouwd en weet niet meer wat ik moet doen, sinds ongeveer een jaar vind ik mijn man niet meer aantrekkelijk, leuk en voel niks meer voor hem. Als ik naar hem kijk zie ik niks meer in hem, ik denk er elke keer over na om bij hem weg te gaan alleen is het zoveel wat je moet regelen ik heb een zoontje van een jaar met hem wanneer gaat hij dan naar papa en wanneer naar mij. Ik heb er zo erge spijt van dat ik met hem ben getrouwd je bent verliefd denkt dat hij het is maar voor een huwlijk is er meer nodig dan verliefd zijn alleen want dat verdwijnt na een tijdje en daarna moet je toch nog wat overhouden wat je ziet in elkaar en dat hebben wij niet. Ik haat het als hij mij aanraakt, als we seks hebben doe ik net of ik het lekker vind om hem niet te beledigen maar ik vind het niks aan. wat nog het ergste is mijn ouders zijn echt gek op hem en dat maakt het moeilijker voor mij wat moet ik doen, mijn eigen gevoel weg schuiven of voor mijn eigen geluk gaan. Ik ben dan wel niet getrouwd en misschien heb ik makkelijk praten, maar ik zou scheiden. Want het lijkt me toch echt geen prettig leven dat je zelfs van zijn aanraking walgt.

Esoitanio
15-11-2008, 23:52
ga bij hem weg hoor als je niks meer voor hem voelt, anders houw je hem en je zelf voor de gek en je kind wordt ook niet gelukkig van als zn ouders een toneel stukje opvoeren. En volgende keer als je gaat trouwen niet te snel van stapel lopen take your time why the rush.

moslima_fidien
15-11-2008, 23:53
]Ik ben nu 2 jaar getrouwd en weet niet meer wat ik moet doen, sinds ongeveer een jaar vind ik mijn man niet meer aantrekkelijk, leuk en voel niks meer voor hem. Als ik naar hem kijk zie ik niks meer in hem, ik denk er elke keer over na om bij hem weg te gaan alleen is het zoveel wat je moet regelen ik heb een zoontje van een jaar met hem wanneer gaat hij dan naar papa en wanneer naar mij. Ik heb er zo erge spijt van dat ik met hem ben getrouwd je bent verliefd denkt dat hij het is maar voor een huwlijk is er meer nodig dan verliefd zijn alleen want dat verdwijnt na een tijdje en daarna moet je toch nog wat overhouden wat je ziet in elkaar en dat hebben wij niet. Ik haat het als hij mij aanraakt, als we seks hebben doe ik net of ik het lekker vind om hem niet te beledigen maar ik vind het niks aan. wat nog het ergste is mijn ouders zijn echt gek op hem en dat maakt het moeilijker voor mij wat moet ik doen, mijn eigen gevoel weg schuiven of voor mijn eigen geluk gaan. Je zou normaal gezien moeten weten dat trouwen niet enkel "rozengeur en maneschijn" is. De harde realiteit zal ooit naar boven komen, en dat is nu het geval bij jou. Ik denk dat scheiden geen oplossing vindt, ik zou het maar belachlijk vinden dat je zou scheiden voor zoiets. Soubhanalaah, maar je mag van geluk spreken dat je ouders trots op hem zijn en dat hij goed is en dat enkel die gevoelens er niet meer zijn. Dit is waarschijnlijk een overgangsfase van verliefdheid naar houden van. Heb sabr en leidt je leven. Dit heb ik nog nooit eerder gehoord, ik ken meisjes die mishandelt werden en sabr hebben maar jou situatie is het belachlijkste reden die iemand zou kunnen gebruiken voor een scheiding. Ik zou nooit niet denken aan een scheiding, voor elk probleem bestaat er een oplossing... Als je eens zou weten wat een scheiding betekent in de islaam? Verder wens ik jou veel sterkte en wijsheid toe... ma'a salama

Amira_1986
15-11-2008, 23:58
Ik ben dan wel niet getrouwd en misschien heb ik makkelijk praten, maar ik zou scheiden. Want het lijkt me toch echt geen prettig leven dat je zelfs van zijn aanraking walgt. Hoe kun je dat nu als advies geven :( Allajhiestar. Zoontje moet opgroeien zonder zijn vader? Alles lijkt zo mooi op dit moment meid. Het is allemaal bedrog. Koester je man en je zoon....het is een bevlieging wat je nu hebt. En probeer om Allah (swt) zijn hulp te vragen zodat je je gevoel weer terug keert naar je man.

Grover
16-11-2008, 00:00
Misschien dat je jezelf af moet vragen waarom je met hem bent getrouwd? Trouwens lees nergens wat jouw bijdrage is aan de relatie? Je kan niet op de een of andere dag omslaan zonder dat daarvoor een reden is.

Bielgiek
16-11-2008, 00:10
Moslims zijn we, degene die de Islam niet heeft genoemd en meteen adviseert te scheiden begaat een zonde. Verder zijn er helaas weinig dames die het betere willen voor een andere vrouw. Een goede moslima man dient niet verlaten te worden. Als we op liefde konden vertrouwen en bouwen waren er nooit oorlogen en was de wereld niet rond maar een Hart en bestond cupido. Weet wat je doet. Je verpest de toekomst van je zoon zonder een goede reden, je stelt je ouders teleur, wegens egoisme. Het zit allemaal tussen je oren: Beheers je en zoek het gevoel waarom je op hem bent gevallen. En vertrouw op Allah (swt)

lailaarabia
16-11-2008, 00:19
Geloof me, ik weet wat je door moet staan....heb hetzelfde meegemaakt. Bij mij was het makkelijker om die stap te nemen. Maar jij draagt zijn vlees en bloed.....doe het jouw zoontje niet aan. En probeer er niet te veel aan te denken...want dat gaat het alleen maar versterken dat gevoel. Probeer positief te denken. Ben je bij hem gebleven of weg gegaan

Amandel_Oogjes
16-11-2008, 00:20
Om gelijk te gaan scheiden zou ik ook weer niet gaan doen. Maar als je sex hebt met een man die je niet aantrekkelijk vind is ook geen leven :moe: Als eenmaal die gevoel weggaat is het moeilijk om ervan te genieten! Denk er goed over na, wie weet ga je van hem scheiden en hertrouwen en krijg je weer hetzelfde verhaal bij je nieuwe partner. Dan blijf je aan de gang..

princess87
16-11-2008, 01:16
Meid denk goed na. Ik denk niet dat scheiden een oplossing is. Misschien zijn jullie te vroeg getrouwd, maar daar is het nu te laat voor. In je reactie staat er nergens dat hij je slecht behandeld ofzo, is hij goed voor zijn zoontje? Is hij goed voor jou, behandeld hij jou goed? Ik zou goed nadenken, waarom werd je verliefd op hem, ik bedoel hoe kotm het dat je verliefd werd op hem? Wat vond je zo leuk aan hem? Probeer de liefde tussen jullie terug aan te wakkeren. Leer elkaar kennen, spreek met elkaar. Het lijkt cliché, maar jullie moeten bij manier van spreken elkaars beste vreinden worden. Want verliefdheid gaat weg, maar het is die vriendschap en verborgenheid dat blijft. Je kan altijd van iemand leren houden ( klinkt heel ouderwets en lijkt gemakkelijk gezegd, maar ergens is het wel zo) sbar!

moemoesht
16-11-2008, 01:25
Meid denk goed na. Ik denk niet dat scheiden een oplossing is. Misschien zijn jullie te vroeg getrouwd, maar daar is het nu te laat voor. In je reactie staat er nergens dat hij je slecht behandeld ofzo, is hij goed voor zijn zoontje? Is hij goed voor jou, behandeld hij jou goed? Ik zou goed nadenken, waarom werd je verliefd op hem, ik bedoel hoe kotm het dat je verliefd werd op hem? Wat vond je zo leuk aan hem? Probeer de liefde tussen jullie terug aan te wakkeren. Leer elkaar kennen, spreek met elkaar. Het lijkt cliché, maar jullie moeten bij manier van spreken elkaars beste vreinden worden. Want verliefdheid gaat weg, maar het is die vriendschap en verborgenheid dat blijft. Je kan altijd van iemand leren houden ( klinkt heel ouderwets en lijkt gemakkelijk gezegd, maar ergens is het wel zo) sbar! Ik kon het nie beter verwoorden je haalt de woorden uit me vingers ;)

Pi3p3l03ntj3
16-11-2008, 01:39

als je als enige reden hebt dat je niet bij hem weg wilt omdat je dan veel moet regelen, klopt er iets niet is t t waard om bij hem te blijven of niet? wat levert een scheiding je op en wat levert samenblijven je op houd je van hem of houd je niet van hem houdt hij van jou of houdt hij niet van jou zul je gelukkiger leven zonder hem of met hem? 100 keer nadenken dan doen!

Pagina's : [1] 2 3 4