Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloezie

Pagina's : [1] 2

Mister_Ferrari
24-02-2004, 22:59

Tot anderhalf jaar geleden heb ik zware pech gehad in de ware liefde, ik was geen engeltje in die tijd maar toch had ik een verlangen naar DIE WARE. Tot ik mijn huidige vriendin leerde kennen. We zijn al een hele tijd samen en het gaat supergoed tussen ons. Alleen is er één probleem. Ze is erg snel jaloers. Ik wil haar niet kwijt raken, want ik hou zoveel van haar. Telkens moet ik haar geruststellen en zeg ik tegen haar, dat er totaal geen reden is om jaloers te zijn, omdat ik zielsveel om der geef!. Ik vind het ook niet erg dat ze jaloers kan zijn maar ze blijft me toch op een of andere manier wantrouwen. Ik vind het echt jammer en vraag me ook werkelijk af hoe ik haar die zekerheid kan of moet geven. Hebben jullie misschien suggesties want ik zit met me handen in het haar!. Een broeder in nood.......

Sanela
24-02-2004, 23:03
als ze jouw vertrouwd heeft ze geen reden om jaloers te zijn.. :zwaai:

DOUKALIA18
24-02-2004, 23:06
hmm ik had het ook bij mijn vriend dat ik hem niet vertrouwde als hij uitging etc maar nu heb ik dat niet meer, maar ja ik denk wel dat het normaal is dat ze jou niet 100% vertrouwd dat verdient geen enkele jingen/man

ik_oke_is
24-02-2004, 23:08
Origineel gepost door Mister_Ferrari Tot anderhalf jaar geleden heb ik zware pech gehad in de ware liefde, ik was geen engeltje in die tijd maar toch had ik een verlangen naar DIE WARE. Tot ik mijn huidige vriendin leerde kennen. We zijn al een hele tijd samen en het gaat supergoed tussen ons. Alleen is er één probleem. Ze is erg snel jaloers. Ik wil haar niet kwijt raken, want ik hou zoveel van haar. Telkens moet ik haar geruststellen en zeg ik tegen haar, dat er totaal geen reden is om jaloers te zijn, omdat ik zielsveel om der geef!. Ik vind het ook niet erg dat ze jaloers kan zijn maar ze blijft me toch op een of andere manier wantrouwen. Ik vind het echt jammer en vraag me ook werkelijk af hoe ik haar die zekerheid kan of moet geven. Hebben jullie misschien suggesties want ik zit met me handen in het haar!. Een broeder in nood....... vraag haar eerst beleefd niet meer zo te doen, bij de volgende keer moet je haar dumpen :maf2:

Mister_Ferrari
24-02-2004, 23:13

Kunnen jullie mij misschien een reden geven waarom een meisje/vrouw een jongen/man zomaar kan wantrouwen?

lella_Sabah
24-02-2004, 23:17
Origineel gepost door Mister_Ferrari Kunnen jullie mij misschien een reden geven waarom een meisje/vrouw een jongen/man zomaar kan wantrouwen? Dat zit er gewoon, kan je niet weg krijgen (zit in onze gene :D ), en vindt ik dan, hebben de meeste jongens naar gemaakt :zwaai:

Anissa_bel
24-02-2004, 23:18
Tegenwoordig heb je geen zekerheid dat een jongen echt om je geeft en om je zal blijven geven.....die wantrouwen is er helaas nou eenmaal...vertrouwen kan je enkel winnen...The winner takes it all...and the quiters they loose it all. Dus neem je tijd om iemand te vertrouwen.....en om iemand graag te hebben.

carina
24-02-2004, 23:21
Het "probleem" kan bij haar liggen, wellicht dat je vriendin nare ervaringen heeft gehad of iets dergelijks. Verder zou je iets duidelijker kunnen zijn over jezelf in de vorm van persoonlijkheid. Ben je een extravert of juist meer introvert persoon..en je vriendin...? Dit kan men helpen om het plaatje beter in te schatten..! Ciao, Ciao Carina

el_mouslima
24-02-2004, 23:26
je vriendin is onzeker... is echt erg... want zo was ik eigenlijk ook hoor... je moet er met haar over praten... eens duidelijk daarover zijn.. meer kan je eigenlijk niet doen...en geef haar de aandacht die ze nodig heeft om zich niet onzeker te voelen tegenover jou....

Mister_Ferrari
24-02-2004, 23:27
Origineel gepost door lella_Sabah Dat zit er gewoon, kan je niet weg krijgen (zit in onze gene :D ), en vindt ik dan, hebben de meeste jongens naar gemaakt :zwaai: Magertjes hoor....laten we aub niet cliché beargumenteren. Generaliseren is te makkelijk om als FEIT aan te halen. ;)

lella_Sabah
24-02-2004, 23:33
Origineel gepost door Mister_Ferrari Magertjes hoor....laten we aub niet cliché beargumenteren. Generaliseren is te makkelijk om als FEIT aan te halen. ;) Nou sorry hoor :( , wou alleen me mening ff kwijt :confused: . Nee maar ff, ik meen het dat zit gewoon in je jaloezie daar kan je niet echt veel aan doen. Tenminste als je daar een reden voor hebt :rolleyes: . Of zoals al is gezegd maak haar duidelijk dat ze daar geen "reden" voor moet hebben en schenk haar wat mee aandacht dan normaal fleurt ze wel van op. Vrouwen..............."zucht" :D

Mister_Ferrari
24-02-2004, 23:34
Origineel gepost door Anissa_bel Tegenwoordig heb je geen zekerheid dat een jongen echt om je geeft en om je zal blijven geven.....die wantrouwen is er helaas nou eenmaal...vertrouwen kan je enkel winnen...The winner takes it all...and the quiters they loose it all. Dus neem je tijd om iemand te vertrouwen.....en om iemand graag te hebben. Zekerheid zal een mens pas hebben in het graf zeg ik altijd. Klopt, je moet doorzetten om iets te bereiken, en de verlies is groter dan het 'bezit' wanneer je om iemand oprecht geeft. Kijk ik ze weet dat ik nog niet toe ben aan een huwelijk maar zij zegt van WEL!. Het is best moeiljk om het uit te leggen maar het heeft met gevoel te maken waar je geen raad mee weet. Ik weet dat er een mektab bestaat in het leven maar ja....kben ook maar mens.

lella_Sabah
24-02-2004, 23:41
Origineel gepost door Mister_Ferrari Zekerheid zal een mens pas hebben in het graf zeg ik altijd. Klopt, je moet doorzetten om iets te bereiken, en de verlies is groter dan het 'bezit' wanneer je om iemand oprecht geeft. Kijk ik ze weet dat ik nog niet toe ben aan een huwelijk maar zij zegt van WEL!. Het is best moeiljk om het uit te leggen maar het heeft met gevoel te maken waar je geen raad mee weet. Ik weet dat er een mektab bestaat in het leven maar ja....kben ook maar mens. Het leven is een gok automaat, zit vol risico's die je moet verantwoorden. Je zult nou éénmaal nooit te weten komen of je de juiste keuzes hebt gemaakt, zoals je al zeï: "zekerheid zal een mens pas hebben in het graf". Ik zou zeggen ga op je gevoel af en doe geen dingen waar je nog niet zeker van bent (trouwen). :zwaai:

faizatunisia
24-02-2004, 23:42
Tja ik ben bang dat in ieder van ons eigenschappen zitten die niet zo leuk zijn. Jaloezie is een van die eigenschappen, en als je je kijkt naar verhalen uit de geschiedenis heeft het menigeen ten gronden gericht. Kijk ik zeg het maar zo ze kan haar jaloezie niet compleet wegcijferen, ze kan het hoogstends compenceren met al haar andere eigenschappen. Je moet veel met haar praten, beeld je een beetje in hoe zij zich voelt. Ik weet zeker dat jullie er met de hulp van Allah uit komen

el_mouslima
24-02-2004, 23:45

praat er met haar over!! zodat jij ook weet waar die onzekerheid vandaan komt, en weet wat je eraan kan doen...

Pagina's : [1] 2