Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cateraars

LZN
24-02-2004, 22:35

dag allemaal, ik heb een vraagje voor jullie he? nou het volgende: heeft iemand van jullie van catering diyafa gehoord??? nou als iemand over deze catering iets heeft gehoord please reageer... en oh ja ik had een bruiloft met hen als catering en k vond ze echt super maar k vraag nu om jullie meningen a.u.b??? tanxx alvast ;) :D :goedzo:.

xxxHannan
26-02-2004, 00:57
Ken ze niet echt super goed??? Waar zitten ze:S:S:S

chicamuja
26-02-2004, 23:27
hey hanan sorry maar ik weet echt niet waar je het over hebt maar ze zijn echt een topcatering en ze hadden in december nog de bruiloft van een vriendin van mij georganiseerd nou sorry maar dat was dus echt wel 3x iets!!!! lekker eten super decor en ga zo maar door!!!! dus schat ik weet echt niet waar je het over hebt

maroccogirl80
27-02-2004, 22:55
Inderdaad, Hanan 3x niets is grote onzin, ieder heeft zo zijn kwaliteiten. Wat betreft catering zijn de meningen zeer verdeeld zo is catering Saada bijvoorbeeld erg onvriendelijk en Afraah El Magrib erg professioneel.

nour2003
27-02-2004, 23:12

hallo van deze catering dyafa heb ik ook wel eens gehoord mijn vriendin had ze laats op een feest meegemaakt..en ze was positief over ze... ik zelf heb ze nog niet meegemaakt.. wat je zegt over saada dat ze onvriendelijk zijn klopt helemaal niet althans uit mijn ervaring met deze catering..afrah el maghrib is ook heel goed...maar ja ieder heeft zo zijn oordeel...maar die van mij is vooral positief!!! vooral over catring saada ...en dyafa is ook (Y) beslama

xxxHannan
27-02-2004, 23:58
Hahaha, ik dacht dat ik en jij, marocgirl het toch nog ergens mee eens waren, totdat ik weer las over Saada... Jij hebt volgens mij een hele andere saada in gedachte dan de mensen op dit forum...:S Er zijn tegenwoordig ook zoveel saada's zoveel afrah el maghrib's Maar ja! Peopleeeeee

BarakaKeina
28-02-2004, 17:22
Saada onvriendelijk...Mens loop niet zulke onzin uit te kramen... Het ligt vast en zeker aan jou dat ze niet vriendelijk waren...Afrah el Maghrib professioneel..????.hahahaha, niet te geloven...Mensen zien alleen de site en denken, hij is de beste, trouwens, heb je die koekjes gezien op zijn site, of die sperziebonen, afschuwelijk!

chicamuja
28-02-2004, 17:49
hey baraka ik geef je helemaal gelijk!!! Afrah el maghrib is helmaal niet zo prof als iedereen denkt maajah... dan vind ik diyafa nog beter ik bedoel ze gebruiken tenmisnte geen sperziebonen in hun salades en wat betreft hanan er zijn helemaal niet zoveel saada catering of afrah el amghribs dus zoals baraka al zei loop niet zomaar onzin uit te kramen!!!

chicamuja
28-02-2004, 17:51
oh jah en voor de tweede keer Diyafa is SUPERRRRRR...:goedzo: ik bedoel het is wel jammer dat ze niet op internet staan maar das ook niet alles, ze hebben echt een heeeeel mooi decor en ik vindt hun eten ook echt lekker (hun salade al helemaal) :Iluvu: en haar medewerkers zijn ook allemaal heel erg vriendelijk, tot nu toe 2 bruiloften met haar meegemaakt en alles was perfect duss ik heb niets te klagen over deze catering!!!! ;) :D :goedzo:

moeminna
29-02-2004, 13:56
waar zit de catering Difaya en zijn ze betaalbaar. Kan ik een tel.nummer van hun krijgen bij voorbaat dank