Bekijk originele versie : Help! toetsenbord probleem!
Tous3ied
15-11-2008, 22:30
Wie kan me helpen met mijn toetsenbord probleem??????
Als ik op Q klik dan krijg ik een a en net andersom. Als ik op ? klik krijg ik een M en nog paar andere. Ik heb verschillende instellingen verricht via configuratiescherm maar het levert me niets op :(
PussyCatDoll_
15-11-2008, 22:30
hahahahaha die toetsenbord van je is zwaar de weg kwijt:hihi:
Tous3ied
15-11-2008, 22:40
hahahahaha die toetsenbord van je is zwaar de weg kwijt:hihi:
hahahahahah ja inderdaad. maar is wel irritand
PussyCatDoll_
15-11-2008, 22:42
moet je maar de letters eruithalen en wisselen:lol:
riffi_tetuano
15-11-2008, 22:44
Als ik op Q klik dan krijg ik een a en net andersom. Als ik op ? klik krijg ik een M en nog paar andere. Ik heb verschillende instellingen verricht via configuratiescherm maar het levert me niets op :(
Kijk bij het configuratiescherm (landinstelling) of wel de juiste instelling daar staat.
Shift + Alt (samen indrukken 1 x) rechts onderin je beeldscherm staat NL of FR of EN die zie je dan veranderen in de taal die je wilt.
goodluck
Tous3ied
16-11-2008, 19:02
Kijk bij het configuratiescherm (landinstelling) of wel de juiste instelling daar staat.
daar staat Nederland (Nederlands)-Verenigde staten ( Internationaal)
Tous3ied
16-11-2008, 19:03
Shift + Alt (samen indrukken 1 x) rechts onderin je beeldscherm staat NL of FR of EN die zie je dan veranderen in de taal die je wilt.
goodluck
dat werkt niet bij mij
Tous3ied
16-11-2008, 19:08
kijk zo ziet mijn toetsenbord eruit.
http://img340.imageshack.us/img340/456/naamloosgg3.jpg (http://imageshack.us)
ILI_Amazigh
16-11-2008, 21:14
Check je landinstellingen voor je toetsenbord. Toetsenbord moet op VS internationaal staan. en die andere gewoon NL.
Probeer anders eens CTRL + SHIFT tegelijk in te drukken misschien dat daar t probleem in zit
Tous3ied
16-11-2008, 22:12
Landen instellingen staat goed en die shift en ctrl werkt niet:(
Ik heb nog me laptop nog maar net 1 week en gelijk die toetsenbord probleem:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.