Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

Jadar
13-11-2008, 12:50

[Ondanks de vele teleurstellingen, Geduldig en afwachtend op haar Fluisterend In de hoop dat het lot haar ooit mijn kant op stuurt zij die zonder een woord te zeggen mijn gedachten kent en hoort Ondanks dat ik haar wil vergeten en verder gaan met het leven Kan ik het gewoon niet, ze blijft altijd voortbestaan in mijn hart Als een litteken voor het leven getekend Zij die mij liefde liet proeven met haar plagerig streken Denkend aan Haar glimlach die innerlijke rust terug bracht omarmd door warmte in stilte koester ik de mooie herinneringen]

RitaPulpers
13-11-2008, 21:45
Heeeeeerlijk romantisch! I love it.

Tamqeyast
13-11-2008, 22:06
Prachtig, Sprakenloos. Bedankt, dat je het met ons wilde delen.

Mourri
14-11-2008, 00:01
Een wijze les voor mij:o

Jadar
14-11-2008, 14:05

Voor mij?:o Wat lieff:o Dit is voor jou! Dans met me Dans met me Op het ritme van mijn bonkende hart Zet je hoofd tegen mijn borstkas Sluit je ogen en voel wat ik voel luister naar wat mijn hart te zeggen heeft vertrouwend op je gevoel hoe het blij en vrij leeft met jou aan mijn zij intens gelukkig Vergeet al je zorgen en dans met me mee.

EmiR_Soltan
14-11-2008, 14:44
Zij die mij liefde liet proeven met haar plagerig streken Denkend aan Haar glimlach die innerlijke rust terug bracht omarmd door warmte in stilte koester ik de mooie herinneringen Heel mooi broeder Jadar. :goedzo:

Jadar
15-11-2008, 20:23
Als je denkt dat het definitief voorbij is, dan moet ik je even teleurstellen Als je denkt dat ik je uit mijn gedachten wis Dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Het is nog niet voorbij, althans niet voor mij

Jadar
15-11-2008, 21:08
Zweven op de vreugdetranen Jij dame, uit het niets stap je in mijn leven binnen, ongevraagd begeleid door een verleidelijke glimlach, missie geslaagd Jij dame, om mij te begrijpen, heb je geen woorden nodig. Samen een eenheid vormend. Intens, puur en oprecht Nergens kan ik mezelf zijn, nergens is er vreugde dan bij jou Je laat me zweven, een speciaal gevoel dat mij te krachtig is Begeleid door je tederheid, zorgzaamheid en je geborgenheid Een leven met jou delen, dat is wat er ontbreekt, wat ik mis

Mr_Blue
17-11-2008, 10:14
Waarom staat mijn naam er niet tussen? Ik kan ook niet achterblijven om hier wat gedichten te plaatsen. :rolleyes: Jij Jij bent de slagroom op de taart Jij bent de meel bij de brood Jij bent de pit van de druif zonder jou ben ik als de dood Jij bent de batata bij de marmita Jij bent de adem die ik snuif Jij bent de benzine van mijn toyota

Mr_Blue
17-11-2008, 14:53
Jij (2) Wanneer ik je zie, doet mijn hart boem boem een mens kan niet zonder agroem wanneer ik naar je kijk, dan hoor ik moezika in mijn oren jij bent voor mij geboren. dan kriebelen ibe3ach in mijn a3dies jij bent het aan wie ik mijn hart verlies je glimlach zorgt ook voor boem boem in mijn hart jij bent voor mij zo anders zo apart

Sweet_lailaatje
17-11-2008, 14:57
Mr_Blue je laat me lachen!

Mr_Blue
17-11-2008, 21:22
Jij (3) Jij hartendief op die oma fiets kwam een keertje op mijn pad Je barste zoveel van de energie Je leek zo op popeye met zijn spinazie Je maakte met mij een praatje Dat maakte op mij zoveel indruk Vanaf die dag werd jij mijn beste maatje We gingen helemaal stuk Toen je op de grond viel Raapte ik je van grond Je stond met een open mond Je verloor een tandje Je liep met een scheve kont We lagen er krom van Want verder mankeerde je niets Jij hartendief op die oma fiets

Mr_Blue
18-11-2008, 13:26

Ze 2 verschillende mensen met verschillende gedachten Kunnen elkaar af en toe slachten Hij met zijn mooie belga’s Zij met haar nieuwe jurk Die ze gekocht heeft bij een of andere turk Ze stapten samen op haar oma fiets Onderweg naar de bioscoop Maar opeens uit het niets Sprong voor hun oma fiets een filantroop En voordat ze het door hadden Lagen ze met hem overhoop Er vielen rake klappen heen en weer De belga’s lieten een visite kaart achter Dit was niet normaal meer De mensen vroegen zich af Kan het ietsje zachter? We proberen hier te slapen Ze keerden huiswaarts terug Fiets kapot, hij op haar rug Ze namen afscheid van elkaar En vanaf die dag waren ze Niet meer voor elkaar bereikbaar.

Jadar
18-11-2008, 13:51
Elkaar los laten Wanneer iets niet lukt met praten Hoe graag je het ook wilt Dat degene bij je is Ondanks al het gemis Moet je elkaar gewoon los laten Wat je ook doet, wat je ook probeert Er zal altijd een drempel tussen komen Hoe je het ook went of keert Je kan er immers alleen van dromen Het is tijd Tijd om er een punt achter te zetten Elkaar niet meer pijn doen De draad weer oppakken Je hart alle ruimte geven Niet meer erop letten Niet voor even, maar voor een heel leven.

Mr_Blue
18-11-2008, 14:57
Takajie trankier geen 1 traan is waard om aan jou te verspillen liever stop ik je vol met xtc pillen dump ik je in een gracht ik geef niets om je dat had je lekker gedacht Ik gooi je naar darbida Je komt daar terecht in sepita Blijf niet zo plakken Takajie trankier Want het doet mij geen zier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6