Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

Riffie_T
03-08-2009, 20:57

Dwalend in eigen gedachten. Niet wetend wat de mensen van mij verwachten. Het verleden en de toekomst lachen me uit. Elke stap die ik naar voren zet duwt me telkens opnieuw achteruit. Terwijl ik mezelf afvraag hoe mijn leven verder zal gaan. Probeer ik niet te verliezen en elk gevecht opnieuw aan te gaan. Tevergeefs. Ik verlies elk gevecht weer. Mijn hart die gebroken wordt door teleurstellingen telkens weer. Vragen die nooit beantwoord zullen worden. De pijn die bijna ondraaglijk is geworden. De kostbaarste mensen die ik plotseling verlies. Een sterke wind die me in een donker gat blies. Om er nooit meer uit te komen.. En het donkere gat te bewonen.. Verdoemd te mislukken.. De pijn zal mn hart ooit zonder genade uit mn lijf rukken.. Met dank aan Jadar.

glowing_star
10-08-2009, 13:27
Er komt een dag dat de zon voor jou schijnt Dat de sterren in jouw ogen vonken Dat de tranen in jouw gezicht stralen Van vreugde en geluk Een dag waarop al je zorgen voor even verdwijnt Er komt een dag dat er een persoon op jou wacht Iemand met wie je huilt en tegelijk lacht Die jouw zijn schouder aanbiedt In tijden van nood en verdriet Een knuffel geeft wanneer je het nodig hebt. Op die dag heeft je hart reden genoeg om te lachen. :love:!

Misz_Koezinaa
12-08-2009, 20:48
Dwalend in eigen gedachten. Niet wetend wat de mensen van mij verwachten. Het verleden en de toekomst lachen me uit. Elke stap die ik naar voren zet duwt me telkens opnieuw achteruit. Terwijl ik mezelf afvraag hoe mijn leven verder zal gaan. Probeer ik niet te verliezen en elk gevecht opnieuw aan te gaan. Tevergeefs. Ik verlies elk gevecht weer. Mijn hart die gebroken wordt door teleurstellingen telkens weer. Vragen die nooit beantwoord zullen worden. De pijn die bijna ondraaglijk is geworden. De kostbaarste mensen die ik plotseling verlies. Een sterke wind die me in een donker gat blies. Om er nooit meer uit te komen.. En het donkere gat te bewonen.. Verdoemd te mislukken.. De pijn zal mn hart ooit zonder genade uit mn lijf rukken.. Met dank aan Jadar. Psst, die komt mij erg bekend voor.. Mooi afgemaakt schatje!:sjans: Verder MachaAllah gedichten, Mr_Blue om die van jou moet ik telkens weer lachen. Leukk wollah!:goedzo:

Jadar
12-08-2009, 21:41
Dwalend in eigen gedachten. Niet wetend wat de mensen van mij verwachten. Het verleden en de toekomst lachen me uit. Elke stap die ik naar voren zet duwt me telkens opnieuw achteruit. Terwijl ik mezelf afvraag hoe mijn leven verder zal gaan. Probeer ik niet te verliezen en elk gevecht opnieuw aan te gaan. Tevergeefs. Ik verlies elk gevecht weer. Mijn hart die gebroken wordt door teleurstellingen telkens weer. Vragen die nooit beantwoord zullen worden. De pijn die bijna ondraaglijk is geworden. De kostbaarste mensen die ik plotseling verlies. Een sterke wind die me in een donker gat blies. Om er nooit meer uit te komen.. En het donkere gat te bewonen.. Verdoemd te mislukken.. De pijn zal mn hart ooit zonder genade uit mn lijf rukken.. Met dank aan Jadar. Heb geduld De tijd heelt alle wonden Koester de mooie herinneringen aan je dierbaren die er niet meer onder ons zijn Vecht er niet tegen, laat je tranen gaan, het is nooit fijn Laat je hart spreken en als het verdrietig wil zijn, houdt het dan niet tegen Maar heb wel het geduld en weet dat het ooit goed komt Het heeft alleen tijd nodig en ons dierbaren zullen we altijd in ons hart dragen.

LocoSulLtanNa
16-08-2009, 19:05

Mag ik er 1 stelen voor mij ot?

Jadar
11-09-2009, 00:36
Mag ik er 1 stelen voor mij ot? Dat mag!

Layda
13-02-2010, 16:58
Mooie gedichten.

Mr_Blue
16-02-2010, 17:24
Blinde Date Ik heb zo een blinde date Ontmoet op een internetsite Ik weet niet hoe ze eruit ziet Ik snak erg naar een beetje wiet Ik kom om in de zenuwen Zou ze misschien een snor hebben? Dan zal ik haar de gracht in duwen En heel snel de benen nemen. Misschien valt het allemaal wel mee En is ze wel een mooie meid met rechte tanden Dan wil ik met haar genieten van een kopje Na3 na3 thee En dan zie ik wel waar het schip zal stranden.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]