Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

TeqzoezoeT
27-04-2009, 22:03

[Ondanks de vele teleurstellingen, Geduldig en afwachtend op haar Fluisterend In de hoop dat het lot haar ooit mijn kant op stuurt zij die zonder een woord te zeggen mijn gedachten kent en hoort Ondanks dat ik haar wil vergeten en verder gaan met het leven Kan ik het gewoon niet, ze blijft altijd voortbestaan in mijn hart Als een litteken voor het leven getekend Zij die mij liefde liet proeven met haar plagerig streken Denkend aan Haar glimlach die innerlijke rust terug bracht omarmd door warmte in stilte koester ik de mooie herinneringen] :Iluvu:.

Jadar
04-05-2009, 23:18
Dank jullie allemaal. :goedzo:

Mr_Blue
07-05-2009, 21:08
Je hart Laat me lachen Laat me niet huilen Laat me in je hart Laat me daar in schuilen Bezorg mij vreugde Bezorg mij geen verdriet Bezorg mij een plek in je hart Meer wil ik ook weer niet

Tasjesdievege
26-05-2009, 23:37
Up ermee!!! Wat een mooie gedichten Jadar & Bakkerina... Mr.Blue, ja laat me lachen. Superieur!!! *Kan iemand een gedichtje voor mij schrijven???

alhoceimalover
01-06-2009, 19:32

Uit het oog verloren Een lange zoektocht Naar die speciale woorden Wat hun betekenis is Ben overal geweest In een café, onder de steen, een stichting voor aparte gestoorden Maar niemand die het weet Ik ben er ook niets wijs van geworden Tot ik jou tegen kwam Dat was in beverwijk Ik dacht nog dat je mij in de zeik nam Want je had een lange lengte En ik steeds helemaal omhoog naar jou kijken Je deed de stokken weg waar je op stond Je leerde mij de betekenis van die speciale woorden Dit herinner ik mij nog uit je eigen mond “Van iemand houden is: Dat komt niet uit de lucht vallen Dat leer je niet zo maar Degene vergeven wanneer ze eitjes laat verknallen degene is de helft van je eigen leven wanneer je ziek bent is zij je medicijn degene is iemand die jou het best kent met haar heb je het altijd fijn je draagt haar overal mee in je hart en gedachten Houden van, dat doe je puur met je hart Omdat je weet dat ze er altijd voor je zal zijn” De volgende dag kwam ik terug Om je te zien en je stem te horen Maar je was er niet meer Ik ben je uit het oog verloren lovely

TabatweNabat
01-06-2009, 20:56
[Ondanks de vele teleurstellingen, Geduldig en afwachtend op haar Fluisterend In de hoop dat het lot haar ooit mijn kant op stuurt zij die zonder een woord te zeggen mijn gedachten kent en hoort Ondanks dat ik haar wil vergeten en verder gaan met het leven Kan ik het gewoon niet, ze blijft altijd voortbestaan in mijn hart Als een litteken voor het leven getekend Zij die mij liefde liet proeven met haar plagerig streken Denkend aan Haar glimlach die innerlijke rust terug bracht omarmd door warmte in stilte koester ik de mooie herinneringen] Echt mooi..

_Separate_
01-06-2009, 22:12
Jij (2) Wanneer ik je zie, doet mijn hart boem boem een mens kan niet zonder agroem wanneer ik naar je kijk, dan hoor ik moezika in mijn oren jij bent voor mij geboren. dan kriebelen ibe3ach in mijn a3dies jij bent het aan wie ik mijn hart verlies je glimlach zorgt ook voor boem boem in mijn hart jij bent voor mij zo anders zo apart :haha::haha::haha::haha:

Mr_Blue
03-06-2009, 23:34
Up ermee!!! Wat een mooie gedichten Jadar & Bakkerina... Mr.Blue, ja laat me lachen. Superieur!!! *Kan iemand een gedichtje voor mij schrijven??? Er was eens een meisje genaamd Tasjesdievege Dit meisje was heel ongewoon Op een dag had ze een blinddate met een leuke persoon op deze dag heeft ze haar hele leven gewacht ze bekeek zichzelf van top tot teen en raakte in shock Alle haartjes vlogen in paniek Alsof de bliksem op haar hoofd toesloeg Want ze heeft een grote gat in haar sok Maar dat deerde haar niet En stak die sok in haar schoen Niemand die het ziet. wordt vervolgd

habibaziz
23-06-2009, 12:47
mooi om te lezen;zo'n wisselwerking tussen twee mensen ;en mr blue ook grappig!:goedzo:

Misschaakiri
25-06-2009, 16:06
Go one!!! Jullie zijn allemaal superrrr hihi

Mr_Blue
21-07-2009, 12:00
Jij bent de druppel die de emmer doet overlopen Jij bent de druppel die de emmer doet overlopen Je zegt dat je alles met alle liefde doet Dat mag ik voor je hopen Zo vol passie en vuur Kwam er uit je neus- en oorgaten rook Ik neem het je niet kwalijk Dat ligt in je natuur Jij bent de druppel die de emmer doet overlopen Je zegt dat je zo pro-actief bent Dat mag ik voor je hopen. Zo vol levenslust Zo vol van energie dat je agressief werd Ik gaf je een karateabonnement Dat stelde mij wel gerust Jij bent de druppel die de emmer doet overlopen Je zegt dat je zo lief bent Dat mag ik voor je hopen. Zo vol warmte Zo vol genegenheid en met veel plezier dingen doen Daar heb ik niets van terug gezien of iets van gemerkt In plaats daarvan zorgde je voor frustraties en znoen. Jij bent de druppel die de emmer doet overlopen Maar nu, nu is het mijn beurt om je mentaal te slopen.

El_Nour
22-07-2009, 23:43
Mooooooi:love: MachaAllah..!!

Tasjesdievege
25-07-2009, 20:11

Er was eens een meisje genaamd Tasjesdievege Dit meisje was heel ongewoon Op een dag had ze een blinddate met een leuke persoon op deze dag heeft ze haar hele leven gewacht ze bekeek zichzelf van top tot teen en raakte in shock Alle haartjes vlogen in paniek Alsof de bliksem op haar hoofd toesloeg Want ze heeft een grote gat in haar sok Maar dat deerde haar niet En stak die sok in haar schoen Niemand die het ziet. wordt vervolgd HOW SWEET! Mercí!!! Vervolgje...:o

Jadar
31-07-2009, 22:29
HOW SWEET! Mercí!!! Vervolgje...:o Een romantisch plekje aan het strand gelegen omgeven door duizend brandend kaarsen Hoog aan de hemel glinsteren de sterren En Tasjesdievege met haar afro-kapsel helemaal verlegen Starend naar de zee, naar de horizon, naar de maan Opgetogen, uitgedost, vol spanning te wachten op haar date En zich afvragend waarom ze de bloemen eet Dat detail was haar helemaal ontgaan Wordt vervolgd

Jadar
31-07-2009, 22:34
mooi om te lezen;zo'n wisselwerking tussen twee mensen ;en mr blue ook grappig!:goedzo: Go one!!! Jullie zijn allemaal superrrr hihi Mooooooi:love: MachaAllah..!! Dank jullie allemaal. :goedzo:

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6