Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

evil_kenivel
11-12-2008, 15:04

Yeps, She devil, leuke tijden met haar meegemaakt hier. Doe haar de groeten van mij. :o I will...take care en houd je hoofd hoog;)

Jadar
14-12-2008, 16:41
Onzekerheden Nog altijd verkeer ik in onzekerheden Ik laat me nog altijd verleiden Om toch weer in je leven te treden Keer op keer, betrap ik mezelf daarop Ik vraag me af, wanneer heb ik de moed Om voor altijd af te rekenen met het verleden Ik verkeer nog altijd in onzekerheden Durf de draad niet te pakken Bang dat de pijn terug komt treden Maar ook bang om je voor altijd te verliezen ik vraag me af, wanneer zal ik dat beseffen? Ik verkeer nog altijd in onzekerheden Misschien ben je wel de ware Dan had ik het toch wel geweten Ik ben nog niet tevreden Misschien…maar wie zal het zeggen Dat zie ik dan nog wel, alles heeft een reden.

Jadar
21-12-2008, 23:14
Wat moest ik alweer zoeken? Dagen lang gezocht, niets gevonden De kamer was een zooitje geworden Ik ben vergeten wat ik zocht Heb ik dan wel gevonden wat ik zocht? Ik weet het niet, niet meer Dit wordt wel een lange zoektocht In gedachten pak ik de zoektocht op Te beginnen bij het begin Maar wat is het begin? Waar ligt het begin? Ik zou zweren dat het op het puntje van mijn tong lag Ik vertel je geen onzin ik ben het allen even kwijt geraakt dwalend zoek ik naar de woorden die nog mijn zoektocht nieuwe leven gaan inblazen maar het wordt mij even teveel vreemde wanen die razen als een razende bezetene door mijn gedachten die vreemde aanwezigheid stoort mij maakt mij gek, een chaos ontstaat in mijn hoofd ik kan niet meer helder denken het wordt rond mij heen warm ik had mezelf één ding beloofd blijven zoeken naar wat ik zoeken moet wat er ook gebeurt maar wat moest ik alweer zoeken?

fafafa
31-12-2008, 17:29
Als je denkt dat het definitief voorbij is, dan moet ik je even teleurstellen Als je denkt dat ik je uit mijn gedachten wis Dat kan ik me gewoon niet voorstellen. Het is nog niet voorbij, althans niet voor mij en dit vertel je me nu pas:ego:

Mr_Blue
15-01-2009, 22:16

Op tafel een lege glas ik schenk de na3 na3 thee in zij drinkt hem half en laat een lipafdruk achter op het glas ik maak een weg zij wandelt erop en ik zie een schoenafdruk van 38 en eentje van 39 Het is koud ik leen haar mijn jas en toen ik hem terug kreeg vroeg ik me af, waar mijn geld was de volgende dag trokken we erop uit op mijn oma fiets in de duinen op dat ogenblik was ze heel gelukkig

like_my
29-01-2009, 18:05
ahahaha mr. blue ik lig plat wallah ik kan niet meer hahahah

Riffie_T
30-01-2009, 16:01
Prachtig! :love:

Riffie_T
01-02-2009, 15:43
Zouden jullie misschien iets kunnen plaatsen in de richting van je geliefde en de dood :(

Jadar
02-02-2009, 13:40
Zouden jullie misschien iets kunnen plaatsen in de richting van je geliefde en de dood :( Ik heb wel iets over de dood, maar niet over geliefde en dood samen. Waar is papa? Op een dag ziet een klein jongetje Een groep mensen met treurige gezichten Hij ziet zijn mama huilen Met Een bedroevend gezicht Tranen van verdriet Mama, waarom huil je? Het jongetje begrijpt dat niet Hoe leg je een kind uit dat zijn dierbare papa En tevens zijn beste vriend er niet meer is? Dat papa’s tijd is gekomen Dat hij op een mooie plek zit Dat hij niet meer onder ons is En dat hij voor altijd in ons hart voortleeft En nooit meer zullen vergeten Vanaf dat moment, was het leven niet meer wat het was.

Mr_Blue
11-02-2009, 14:37
Black Beauty Jij black beauty met je strakke uiterlijk Je stond altijd voor mij klaar Ik heb altijd op jou gerekend Voor jou was niets te zwaar Dat was je wel gewend Altijd heen en weer, nietwaar Alles ging perfect Maar sinds die gebeurtenis Raakten er dingen defect En daardoor raakte jij het vuilnis Je liep wat deuken op Dat was natuurlijk niet zo top En Ook al kampte je met een lege band Je gaf jezelf niet zo maar gewonnen En daarom hebben wij een bijzondere band We kunnen samen de hele wereld aan En daarom laat ik je niet zomaar gaan jij, black beauty van een oma fiets

Jadar
23-03-2009, 21:56
Tijd! Er is een tijd van drukte Er is een tijd van rust Er is een tijd van nadenken Er is een tijd van dromen Er is een tijd van blijdschap Er is een tijd van verdriet Maar voor jou maak ik alle tijd

Mr_Blue
08-04-2009, 19:06
De vrouw die het eiste Ze had zoveel te eisen, dat viel echt niet mee Eisen waaraan ik niet aan wil voldoen In plaats van kriebels, liefde en tederheid Koos ze voor het grote poen. Ze wilde een grote bruiloft, met toeters en bellen De grootste taart van heel het land Een limousine die naar je bestemming brengt Maak mij alsjeblieft van kant Ik word nog liever armer dan mij zelf in de schulden steken Deze vrouw is geestelijk gestoord ze verdient een paar flinke slagen wat heb ik een hekel aan dat soort

Mr_Blue
08-04-2009, 19:38

Wat is je naam? Wat is je naam? Ik zal hem overal mee dragen in mijn gedachten, Zeg me, wat is je naam? Vandaag zal die naam in mijn slaap overnachten Toe nou, Wat is je naam? Ik zal het in mijn hart een speciale plek geven vertrouw me maar en ik beloof je dat ik die naam nooit van mijn leven ooit schade aan zal toe brengen

Jadar
17-04-2009, 21:25
Into the wild Ik zit gevangen in een web Een web van macht, roem en geld Een leven vol stress Een wereld vol onrecht Er gaat geen dag voorbij zonder geweld De jaren worden maanden de maanden worden dagen iedereen heeft het te druk geen dag wordt overgeslagen Er is niet eens vrije tijd, De tijd van innerlijke rust Die wordt al jaren uitgesteld Misschien doe ik dat wel onbewust Ik wil ontsnappen uit deze zieke maatschappij hier zo ver weg vandaan, een nieuw zorgeloos bestaan opbouwen de wijde wereld intrekken grenzeloos verkennen Moeder natuur in haar pracht aanschouwen Dichtbij de zee, bij de melodie van de golven Bergen beklimmen tot aan de top De woeste rivier trotseren Rondhangen in het wild, vechten tegen de wolven. iedere dag de verse lucht ademen Het gezoem van de bijen horen De prikkelende geur van de bloemen ruiken In alle vrijheid, dan pas voel ik mij als herboren geïnspireerd door de film: Into the wild

Dounya-Helwa
21-04-2009, 22:52
Prachtig allemaal..

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6