Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

Mr_Blue
03-12-2008, 12:11

wajo die gedichten van mo_blue laten me lachen joh :gniffel: ik heb gehoord dat je werkzaam bent bij een bakkerij of was? daarom dit gedicht voor jou. Jij (4) Jij bent de margarine van de croissant Jij bent de amandelspijs van de roomboter staaf Jij bent elegant en charmant Jij bent gewoonweg gaaf Zoals je daar achter de toonbank staat Jij bent het vuur van de oven Jij bent Het vet van de bakplaat Niets gaat je te boven Jij bent de cassonade van de speculaas Jij bent het met wie ik wil verloven

tanger_lover
03-12-2008, 12:39
ik heb gehoord dat je werkzaam bent bij een bakkerij of was? daarom dit gedicht voor jou. Jij (4) Jij bent de margarine van de croissant Jij bent de amandelspijs van de roomboter staaf Jij bent elegant en charmant Jij bent gewoonweg gaaf Zoals je daar achter de toonbank staat Jij bent het vuur van de oven Jij bent Het vet van de bakplaat Niets gaat je te boven Jij bent de cassonade van de speculaas Jij bent het met wie ik wil verloven Ja dat klopt ik werk er nog steeds :hihi: . Hij is echt leuk joh mijn eerste gedicht :hihi: :o

Sweet_lailaatje
04-12-2008, 11:06
Gedachten.. De gedachte is net een spinnenweb zo teer. Zo vaag als de mist eens kan zijn. Voor jezelf soms onbereikbaar, voor een ander niet begrijpbaar. Een chaos als het als een wervelwind aan je voorbij gaat. Dan maakt de gedachte bang, omdat je niet weet welk risico het met zich meeneemt als je je gedachte uitspreekt. Maar soms kan de gedachte ook mooier zijn, dan het mooiste liefdesverhaal dat ooit verlangend en pijnloos is opgeschreven..

Jadar
04-12-2008, 11:25
de gedichten die hier staan mashallah gewoon echt mooi geschreven allemaal :goedzo: Dankjewel tanger lover. :goedzo: Heel mooie gedichtjes, tbarkellah 3liekom:goedzo: Hafak a Rachida. :o Gedachten.. De gedachte is net een spinnenweb zo teer. Zo vaag als de mist eens kan zijn. Voor jezelf soms onbereikbaar, voor een ander niet begrijpbaar. Een chaos als het als een wervelwind aan je voorbij gaat. Dan maakt de gedachte bang, omdat je niet weet welk risico het met zich meeneemt als je je gedachte uitspreekt. Maar soms kan de gedachte ook mooier zijn, dan het mooiste liefdesverhaal dat ooit verlangend en pijnloos is opgeschreven.. WoW, dat is een mooie gedicht. :Iluvu:

Sweet_lailaatje
04-12-2008, 12:03

WoW, dat is een mooie gedicht. :Iluvu: Dank je wel, maar niets vergeleken bij dat van jou!

Mr_Blue
04-12-2008, 12:37
De 7 dagen Maandag Een somber begin Vroeg opgestaan Naar werk toe Maar heb Nergens zin in Dinsdag Een dag vol regendruppels Ik pak mijn paraplu erbij Gebruik het als zeilboot En laat me wegblazen Door de wind Wat voel ik mij toch vrij Woensdag Woensdag is een nachtmerrie Overal is het chaos, wat een herrie Mensen zijn depri Donderdag Vandaag schijnt het zonnetje fel tegen mijn raam De rozen bloeien De planten groeien En mijn buurman Aan het snoeien Vrijdag Met vader naar de moskee Luisteren naar imam Na het gebed even op Bezoek voor na3 na3 thee Zaterdag Ik lig nog te pitten Moet nog veel doen Naar Lidl en markt gaan Naar de bank voor meer poen Voor mijn plezier in de file staan Zondag Zondag pak ik mijn rust Om 7 uur naar studio sport kijken Daarna pak ik een actiefilm erbij naar hartenlust

laamia
07-12-2008, 00:32
Tadeth Tadeth tachemracht Rkazie dizizawen Tawath daziza Zetie mechina A Tadeth tamekrant Jodichem osssemied joda gem rwenza Jeked ghem ta3ejecht A tadeth tamekrant Wa ghem bo-tricinti Wadem izema 3ed Chem, a tadeth tamekrant Chem akachem 3ad dini Atadeth tachemrecht T3ized attas gjewden Oer enem daseb7en Tiched ganegh re7moe A Tadeth tachemrecht ksigh chem di woerinoe Echt super zo in het berbers!

Monaya
07-12-2008, 23:14
[Ondanks de vele teleurstellingen, Geduldig en afwachtend op haar Fluisterend In de hoop dat het lot haar ooit mijn kant op stuurt zij die zonder een woord te zeggen mijn gedachten kent en hoort Ondanks dat ik haar wil vergeten en verder gaan met het leven Kan ik het gewoon niet, ze blijft altijd voortbestaan in mijn hart Als een litteken voor het leven getekend Zij die mij liefde liet proeven met haar plagerig streken Denkend aan Haar glimlach die innerlijke rust terug bracht omarmd door warmte in stilte koester ik de mooie herinneringen] :eek: wauw! echt moooi.

evil_kenivel
09-12-2008, 16:02
Top...ik heb gelachen, een traan weg geveegd en voor even stil gestaan. Ga zo door!

Jadar
09-12-2008, 21:41
Heel mooie gedichtjes, tbarkellah 3liekom:goedzo: Hier is je gedicht a la Mr Blue styel :o Het is een gouwe ouwe van vroeger: Rachida droeg haar glorieuze jurk van maxi Stapte met een glimlach in een taxi Onderweg naar cini Ze bestelde een Pepsi In de cini draaide de film van Bruce lee Haar vader zocht haar voor de amensi Thuis aangekomen at ze tigsi Maar opeens moest ze overgeven in de w.c. Uit het niets toverde ze daar een aqneni Hevig geschrokken tbogsi:(

Jadar
09-12-2008, 21:49
Dank je wel, maar niets vergeleken bij dat van jou! Dat is te veel eer voor mij. De jouwe mag er ook wezen. Echt super zo in het berbers! In het Tamazight dichten is op zich mysterieus en een kunst op zich. :eek: wauw! echt moooi. Dank je wel. Dat geldt ook voo Bakkerina en Mr Blue voor hun bijdrage. Zij maken het mogelijk om verder te dichten. :goedzo: Top...ik heb gelachen, een traan weg geveegd en voor even stil gestaan. Ga zo door! Dat is fijn om te horen, je gedichten mogen er ook zijn. :goedzo: PS: Waar is je wederhelft? Ik herinner mij haar nog. :D

R_achida
10-12-2008, 10:47
Hier is je gedicht a la Mr Blue styel :o Het is een gouwe ouwe van vroeger: Rachida droeg haar glorieuze jurk van maxi Stapte met een glimlach in een taxi Onderweg naar cini Ze bestelde een Pepsi In de cini draaide de film van Bruce lee Haar vader zocht haar voor de amensi Thuis aangekomen at ze tigsi Maar opeens moest ze overgeven in de w.c. Uit het niets toverde ze daar een aqneni Hevig geschrokken tbogsi:( :lol: Super lief en cúwl geschreven!:bril:

Jadar
11-12-2008, 12:07

In gedachten diep gezonken Denkend aan de tijd van vroeger Wat voelde ik mij toch tot je aangetrokken Je hebt me geleerd Dat als je iets graag wilt Het niet moet opgeven, maar juist doorzetten ervoor knokken Die tijd is voorbij De kaars is uitgedoofd Het hart op slot Bang voor wat er komen gaat Misschien doe ik dat onbewust Geef niemand meer een kans Misschien wel onterecht Dat is toch geen misdaad? Ik durf nu alles, allemaal dankzij jou Er is weer kleur in mijn leven Ik voel mij als herboren Ik heb geleerd om niet op te geven Daar ben ik je dankbaar voor!

evil_kenivel
11-12-2008, 14:57
Dat is fijn om te horen, je gedichten mogen er ook zijn. :goedzo: PS: Waar is je wederhelft? Ik herinner mij haar nog. :D Thanks Bedoel je she_devil? Zo ja, ze lachtte toen ik haar erover sprak en zei haha ik viel hem echt lastig haha. Nou ja, ze kan erom lachen:o

Jadar
11-12-2008, 15:01
Thanks Bedoel je she_devil? Zo ja, ze lachtte toen ik haar erover sprak en zei haha ik viel hem echt lastig haha. Nou ja, ze kan erom lachen:o Yeps, She devil, leuke tijden met haar meegemaakt hier. Doe haar de groeten van mij. :o

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6