Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Mvr Bakkeriina ft Mr Jadar - Zweven op de vreugdetranen !!

Jadar
19-11-2008, 12:41

Tadeth Tadeth tachemracht Rkazie dizizawen Tawath daziza Zetie mechina A Tadeth tamekrant Jodichem osssemied joda gem rwenza Jeked ghem ta3ejecht A tadeth tamekrant Wa ghem bo-tricinti Wadem izema 3ed Chem, a tadeth tamekrant Chem akachem 3ad dini Atadeth tachemrecht T3ized attas gjewden Oer enem daseb7en Tiched ganegh re7moe A Tadeth tachemrecht ksigh chem di woerinoe

Hmeds_Daughter
19-11-2008, 14:45
:love: Leuk Jadar Ik dacht, laat ik even een berichtje achterlaten.:goedzo: Mr_Blue: :haha:!!

Jadar
19-11-2008, 15:06
Dank jullie allemaal voor de positieve reacties. :goedzo: Jij ook Hmeds dochter. :goedzo:

vaatdoekje
19-11-2008, 17:21
Mooie gedichten...

Jadar
20-11-2008, 13:44

Opzoek naar zonneschijn maar wat je vindt.. is alleen maar schijn. Met een gebroken hart vol steken en pijn zit je opgesloten in je eigen brein. Je hoopt je leven weer simpel te kunnen oppikken. Je tranen blijf maar stromen en je blijft maar snikken.. Je hart weggegeven en nu is het kappot gemaakt Je bent tegelijk mensen verloren en dat heeft je erg geraakt Je kunt niet meer terug en je wilt niet meer verder gaan... Je weet niet meer waar je terecht moet en waar je kan gaan en staan. Je hart weggegeven was niet je eigen wil. Je staat er vaker bij stil maar kan er geen verandering in brengen. Je wilt de pijn op moment uitstellen maar die kun je niet verlengen Een ding weet je wel zeker je kunt niet meer op je oude plaatsje gaan staan. Er staat nog maar een ding voor je en dat is weer... verder gaan... Er komt een dag dat de zon voor jou schijnt Dat de sterren in jouw ogen vonken Dat de tranen in jouw gezicht stralen Van vreugde en geluk Een dag waarop al je zorgen voor even verdwijnt Er komt een dag dat er een persoon op jou wacht Iemand met wie je huilt en tegelijk lacht Die jouw zijn schouder aanbiedt In tijden van nood en verdriet Een knuffel geeft wanneer je het nodig hebt. Op die dag heeft je hart reden genoeg om te lachen.

Amoera.
20-11-2008, 16:10
Omg, jullie twee! GEWELDIGGGG! Ik ben sprakenloos! Ga zo door!

marocdiva
21-11-2008, 13:31
waauuww echt mooi! ga gauw dooor :D

Jadar
22-11-2008, 22:51
Dit is een oude gedicht van mij die ik al in het verleden had geplaatst. Nu heb ik het in een nieuwe jasje ingestoken! Zwerven In gezelschap van de kille kou Zwerf ik door de eenzame straten met een bonkend hart en een trillende lichaam Dat voelt niet zo aangenaam De lucht is donker en grauw De wegen zijn verlaten De bomen wonderschoon De storm is vastberaden De nacht is helder en jong De wind is woest en krachtig Ik probeer me ergens te schuilen maar het wordt mij allemaal te machtig Ik verlies mijn uithoudingsvermogen En wordt het strand ingezogen dat door het ruwe zand prachtig is omgeven Ik moet het toch echt toegeven Het leek alsof ik ging zweven Plots val ik in het hemelse water Waar de zee heerst De golven ontembaar De horizon adembenemend schijnend als een kunstenaar En de maan in ruste verlicht mijn schaduw

Amoera.
22-11-2008, 22:55
Dit is een oude gedicht van mij die ik al in het verleden had geplaatst. Nu heb ik het in een nieuwe jasje ingestoken! Zwerven In gezelschap van de kille kou Zwerf ik door de eenzame straten met een bonkend hart en een trillende lichaam Dat voelt niet zo aangenaam De lucht is donker en grauw De wegen zijn verlaten De bomen wonderschoon De storm is vastberaden De nacht is helder en jong De wind is woest en krachtig Ik probeer me ergens te schuilen maar het wordt mij allemaal te machtig Ik verlies mijn uithoudingsvermogen En wordt het strand ingezogen dat door het ruwe zand prachtig is omgeven Ik moet het toch echt toegeven Het leek alsof ik ging zweven Plots val ik in het hemelse water Waar de zee heerst De golven ontembaar De horizon adembenemend schijnend als een kunstenaar En de maan in ruste verlicht mijn schaduw GEWELDIG!

Jadar
24-11-2008, 12:37
Met suiker aan de deur Over een paar dagen Kom ik om je hand vragen Ik neem de suiker mee Ik verwacht geen nee Ik wil je als mijn vrouw Iemand die ik kan vertrouwen Dat wanneer het erop aan komt Dat ik op je kan bouwen Over een paar dagen Kom ik met kamelen en schapen Ik neem mijn ouders mee Maar niet alleen zij twee Ook mijn opa en oma Hebben er zin in Met hun gedachten Zo ver gereikt tot “ons gezin” Wees daarom mijn vrouw Iemand die oprecht zorgzaam, Respectvol en zuiver is Ben jij het met wie ik trouw?

Mr_Blue
26-11-2008, 11:51
Uit het oog verloren Een lange zoektocht Naar die speciale woorden Wat hun betekenis is Ben overal geweest In een café, onder de steen, een stichting voor aparte gestoorden Maar niemand die het weet Ik ben er ook niets wijs van geworden Tot ik jou tegen kwam Dat was in beverwijk Ik dacht nog dat je mij in de zeik nam Want je had een lange lengte En ik steeds helemaal omhoog naar jou kijken Je deed de stokken weg waar je op stond Je leerde mij de betekenis van die speciale woorden Dit herinner ik mij nog uit je eigen mond “Van iemand houden is: Dat komt niet uit de lucht vallen Dat leer je niet zo maar Degene vergeven wanneer ze eitjes laat verknallen degene is de helft van je eigen leven wanneer je ziek bent is zij je medicijn degene is iemand die jou het best kent met haar heb je het altijd fijn je draagt haar overal mee in je hart en gedachten Houden van, dat doe je puur met je hart Omdat je weet dat ze er altijd voor je zal zijn” De volgende dag kwam ik terug Om je te zien en je stem te horen Maar je was er niet meer Ik ben je uit het oog verloren

Jadar
01-12-2008, 13:54
Ik heb je in mijn hart, ik heb je heel erg lief. Ik vind je knap, charmant en heel speciaal, samen zijn wij apart. Ik heb je zoals je bent, ik heb je voor een eeuwigheid. Ik heb je zoals een stoere VENT! Ik ben er ook een eeuwigheid voor jou. Ik heb je lief zoals je bent, dat is de reden dat ik van je hou je straalt zoals een echte heer, vol liefde, respect en eerlijkheid! Met een bonkend hart, je lach die donderslag vermijdt! Geen moment van woede, angst of pijn! Ik heb je, je hebt me, zoals we er altijd voor elkaar zijn, we hebben elkaar zonder moment van verdriet. Wij zijn UNIEK, maar gek genoeg bestaan wij niet. Ik heb je zoals je bent Ik heb je zoals je bent bijzonder maar ook heel gewoon Niemand is zo als jou Daar ben ik inmiddels aan gewend Ik heb je zoals je bent Vol passie en hartstocht Daar heb ik lang naar gezocht Niemand die je zo kent Ik heb je zoals je bent Ik heb je graag bij me Ook omdat ik zoveel om je geef Mijn hart is voor jou bestemd

Mr_Blue
02-12-2008, 22:01

Man & Vrouw Een man zonder vrouw is als een huis zonder keuken Een fornuis zonder vuur Liefde is niet zonder scheuren of deuken Liefde is gewoon puur Puur van aard Heel wat waard Onbetaalbaar, niet uit te drukken in dorro’s Man en vrouw liggend te genieten bij de open haard Na 9 maanden is hun geluk alleen maar toegenomen Het wonder van een nieuwe leven Het beste wat hun beide is overkomen Het geheim van de liefde is ontvangen en geven

tanger_lover
02-12-2008, 23:11
de gedichten die hier staan mashallah gewoon echt mooi geschreven allemaal :goedzo:

tanger_lover
02-12-2008, 23:14
wajo die gedichten van mo_blue laten me lachen joh :gniffel:

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6