Bekijk originele versie : Belgie & Winkelen 30/11/2008
Amandel_Oogjes
15-11-2008, 03:48
Ik ga 30/11/2008 met een groep meiden, dames winkelen in Belgie.
We gaan dan naar Brussel toe.
Wie kan mij leuke plaatsen opnoemen in Brussel waar je goed kan winkelen.
Rue de brabant heb ik al op mn lijst staan :D
Zied nog meer?
Amandel_Oogjes
15-11-2008, 19:23
Nog meer??
jah Nieuwtraat en Rue de Brabant;)
chaussee de gand
nieuwsstraat
rue de braband :rolleyes:
Amandel_Oogjes
15-11-2008, 23:24
Heb je op de nieuwsstraat ook marokkaanse winkels?
marrakechie
15-11-2008, 23:29
Ik ga 30/11/2008 met een groep meiden, dames winkelen in Belgie.
We gaan dan naar Brussel toe.
Wie kan mij leuke plaatsen opnoemen in Brussel waar je goed kan winkelen.
Rue de brabant heb ik al op mn lijst staan :D
Zied nog meer?
Avenue Louise ofwel Louiza laan.. de dure winkel straat van brussel, verder heb je er vlakbij ook nog de gwone en betaalbare winkels.. :D
ps: om zondag heb je ook vele marktjes in brussels (zuid-station & battoire bijv.) moet je wel vroeg gaan want die marktjes ruimen op om +/- 2 uur
Amandel_Oogjes
15-11-2008, 23:35
Avenue Louise ofwel Louiza laan.. de dure winkel straat van brussel, verder heb je er vlakbij ook nog de gwone en betaalbare winkels.. :D
ps: om zondag heb je ook vele marktjes in brussels (zuid-station & battoire bijv.) moet je wel vroeg gaan want die marktjes ruimen op om +/- 2 uur
Ja marche battoire ben ik al een paar keren geweest..
Die parkeerplaatsen daar :wat?!:
Amandel_Oogjes
15-11-2008, 23:42
Je moet kijken wanneer er markt is in molenbeek, dan is het hartstikke gezellig daar. Je kunt ook lekker eten daar bij 'Regalo' ook op de steenweg op gent. Nadeel is wel altijd druk daar, maar wel elke 100% dag vers en goedkoop :D...
Daar was ik pas geleden nog geweest bij Regalo :D
Weet jij toevallig wanneer daar de markt is?
Ainzohrapowerrr
15-11-2008, 23:49
notif
Heb je op de nieuwsstraat ook marokkaanse winkels?
Neeh daar heb je winkels zoals zara ,hm,mango enzoo;)
Bielgiek
15-11-2008, 23:55
Daar was ik pas geleden nog geweest bij Regalo :D
Weet jij toevallig wanneer daar de markt is?
Ja? Lekker hé. Ga er ook altijd, ze hebben zelfs de krant gehaald omdat ze zo hygienisch en vers zijn.
Het is meestal op een zaterdag. Maar nee ik weet helaas niet wanneer. Open er een topic over, bij vraag het Yasmina ofzo. Die Belgische vrouwen weten wel wanneer dat plaats vindt. Maar het is wel hartstikke leuk voor de vrouwen. Parkeren bij de parkeergarage, is niet zo ver lopen.
Amandel_Oogjes
16-11-2008, 00:00
Neeh daar heb je winkels zoals zara ,hm,mango enzoo;)
Dank je :kus:
Dank je :kus:
Sgraag gedaan...
Koes trg
Amandel_Oogjes
16-11-2008, 00:09
Ja? Lekker hé. Ga er ook altijd, ze hebben zelfs de krant gehaald omdat ze zo hygienisch en vers zijn.
Het is meestal op een zaterdag. Maar nee ik weet helaas niet wanneer. Open er een topic over, bij vraag het Yasmina ofzo. Die Belgische vrouwen weten wel wanneer dat plaats vindt. Maar het is wel hartstikke leuk voor de vrouwen. Parkeren bij de parkeergarage, is niet zo ver lopen.
Ik ga die straks weer opnieuw openen :hihi:
Amandel_Oogjes
16-11-2008, 00:10
Sgraag gedaan...
Koes trg
Koesssshhhh :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.