Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen

dounia0301
24-02-2004, 16:49

Hai, Mijn zusje wilt aankomde oktober trouwen , dan is ze net 18 met een jongen van 20. Nu heb ik net van iemand gehoort dat je volgens de marokkaanse wet , als vrouw pas op je 20 ste mag trouwen en mannen pas op hun 25 ste. Weten jullie hier meer van?? En of ze gewoon hier bij het consulat kunnen trouwen?? Zij is hier geboren en hij in marokko. groetjes dounia

Lady_Cazawia
24-02-2004, 16:59
Da's onzin...:watte?:

SSJchabab
24-02-2004, 17:50
dat is bla allebei moeten gewoon 18 jaar en ouders zijn vroeger was het zo dat een meisje zelfs 15 mocht zijn, maar dat is omhoog gekrikt naar 18

maghrib_girl
24-02-2004, 18:09
ik denk ook dat het een onzin is hoor.. ik denk dat die regel alleen geld voor de mensen die van marokko gehaald worden.. xx

LieveMeisje
24-02-2004, 18:13

als je man of vrouw uit buitenland haalt dan moet zij of hij minist ouder dan 21 jaar. en uzelf ook minist boven 21 jaar. en niet jonger dan 21...

youssefmaghrabi
25-02-2004, 11:39
Onzin! maar als hij hiet wil komen wonen dan moet hij wel 21jaar zijn.

misSanae
25-02-2004, 11:42
Als je zus met iemand gaat trouwen die hier in Nederland woont moet ze gewoon meerderjarig zijn. Er gelden wel andere regels als ze iemand uit Marokko hierheen wilt halen, dan wordt het al een stuk moeilijker, en moet ze aan verschillende eisen voldoen, zoals de inkomenseis. Wens je zus veel geluk inshallah met haar toekomstige man. :zwaai:

minora
25-02-2004, 11:44
Origineel gepost door dounia0301 Hai, Mijn zusje wilt aankomde oktober trouwen , dan is ze net 18 met een jongen van 20. Nu heb ik net van iemand gehoort dat je volgens de marokkaanse wet , als vrouw pas op je 20 ste mag trouwen en mannen pas op hun 25 ste. Weten jullie hier meer van?? En of ze gewoon hier bij het consulat kunnen trouwen?? Zij is hier geboren en hij in marokko. groetjes dounia Jij hebt het over dat zij hier is geboren en hij in marokko.. Woont hij wel hier?

merjemke
25-02-2004, 11:46
das bla... :o maar ik raad het je zusje wel af om zo jong te trouwen... ze zal er spijt van krijgen :o

ouafaetoen
25-02-2004, 11:48
vanaf 1 maart dan vragen ze er ook geld voor als je een visum voor iemand gaat aanvragen ik bedoel als je daarmee gaat trouwen Maar ze kan het best naar de politie bellen, zij weten er meer van en hebben er ook meer verstand van Wens je zusje en je familie veel succes, ghair inschaallah

LaGirly85
25-02-2004, 11:50
Origineel gepost door merjemke das bla... :o maar ik raad het je zusje wel af om zo jong te trouwen... ze zal er spijt van krijgen :o Juist! Op die leeftijd is een meisje nog heel naief. Ze kan toch ook eerst verloven en dan later trouwen, als ze 22 is of zo. Da's echt te jong hoor en ze zal er waarschijnlijk echt spijt van krijgen.

Najib26
25-02-2004, 13:22
Origineel gepost door merjemke das bla... :o maar ik raad het je zusje wel af om zo jong te trouwen... ze zal er spijt van krijgen :o Beter trouwen en de zegeningen van Allah krijgen, dan vriendjes nemen zoals de meeste Marokkaanse meiden doen.

alhoceimachaima
25-02-2004, 13:29
HET IS SO DAT ALS JE EEN VROUW OF MAN EEN BEPAALDE LEEFTIJD HEBT OM DIE GENE TE LATEN HALEN EN MAAR HET IS HIER NIET SO ALS MET IEMAND VAN HIER TROUWT DENK IKUH TEMINSTE

merjemke
25-02-2004, 14:56
Origineel gepost door Najib26 Beter trouwen en de zegeningen van Allah krijgen, dan vriendjes nemen zoals de meeste Marokkaanse meiden doen. beter wachten met trouwen, dan er later spijt van hebben en een scheiding aanvragen :o