Bekijk originele versie : Alle cassieres van de Albert Heijn!
mijnmama
14-11-2008, 21:49
Heb een vraagje, sinds kort werk ik achter de kassa en heb vandaag volgens mij iemand te veel geld weggeven.
Dan heb ik dus een kassa verschil, gaat mijn leidinggevende dat merken? En sobhanelah heb ik zo'n flessenbon gevonden en was iets van 12 euro en die had ik aangeslagen bij mijn kassa, dus nu heb ik toch geen kassa verschil meer? Wie weet hier meer over?
Gaan ze altijd aan het eind elke kassa tellen?
Alvast bedankt
Een kassaverschil is niet zo n ramp, dat overkomt ieder kassiere wel een keer, vooral in het begin. Maar tellen jullie de kassa' s vlak voor het vertrekken dan niet?
mijnmama
14-11-2008, 21:55
Een kassaverschil is niet zo n ramp, dat overkomt ieder kassiere wel een keer, vooral in het begin. Maar tellen jullie de kassa' s vlak voor het vertrekken dan niet?
Nee, we doen al de kassa's in de kluis en 's ochtends word er volgens mij geteld..
Heb een vraagje, sinds kort werk ik achter de kassa en heb vandaag volgens mij iemand te veel geld weggeven.
Dan heb ik dus een kassa verschil, gaat mijn leidinggevende dat merken? En sobhanelah heb ik zo'n flessenbon gevonden en was iets van 12 euro en die had ik aangeslagen bij mijn kassa, dus nu heb ik toch geen kassa verschil meer? Wie weet hier meer over?
Gaan ze altijd aan het eind elke kassa tellen?
Alvast bedankt
Heb je dan echt 10 euro ofzo teveel weggeven:wow:
Ik heb zelf nog nooit in een supermarkt of iets dergelijks gewerkt, maar wel in de horeca. Als het erg druk is kan je je wel eens vergissen en ik heb dus wel eens 1 euro te veel ofzo gegeven in het begin. Maar dat doet iedereen wel eens. Is niet zo erg volgens mij..
MaRoCcInA
14-11-2008, 22:06
10 euro is echt geen ramp hoor sorry. Vooral niet in het begin.
Ik heb dat ook aan het begin van mijn werk als casierre gehad, en of ze nou moeilijk gaan doen of niet. Jij bent nog aan het leren, anders hadden ze je niet moeten aanemen. Of ze moeten er maar steeds iemand naast zetten totdat je het echt goed kan. Gewoon goed blijven opletten, en niet meer proberen zelfde fout te maken.
mijnmama
14-11-2008, 22:20
10 euro is echt geen ramp hoor sorry. Vooral niet in het begin.
Ik heb dat ook aan het begin van mijn werk als casierre gehad, en of ze nou moeilijk gaan doen of niet. Jij bent nog aan het leren, anders hadden ze je niet moeten aanemen. Of ze moeten er maar steeds iemand naast zetten totdat je het echt goed kan. Gewoon goed blijven opletten, en niet meer proberen zelfde fout te maken.
Nou, ja ik zie wel wat ze zeggen... Ik hoop dat ik het toch wel goed heb gedaan allemaal!
Ik heb aan het begin een keer een kassaverschil gehad van rond de 30 euro en een vriendin van mij 57 euro. Kan gebeuren;) Don' t stress ok
Ik heb aan het begin een keer een kassaverschil gehad van rond de 30 euro en een vriendin van mij 57 euro. Kan gebeuren;) Don' t stress ok
Serieus? Hoe doe je dat echt:confused: Ik dacht dat 1 euro teveel teruggeven al erg was. Hoe kan je in godsnaam nou 5 of 10 euro te veel weggeven:confused: Of je bent gewoon erg unlucky..
mijnmama
14-11-2008, 22:43
Ooh, ik zat er helemaal mee. want heb een beetje een enge leidinggevende:D
Figurante
14-11-2008, 23:39
Normaliter mag je een aantal euro's kasverschil hebben. Als ik jou was zou ik het netjes aangeven bij je leidinggevende, voor het geval dat.
N-Tetouania
14-11-2008, 23:56
Je zegt dat je dat flessenbonnetje hebt gescand toch. dus dat maakt je verschil dan weer wat minder. maar om wat voor bedrag gaat het dan ?
En in het begin kijken ze er meestal niet raar van op. Als je een groot verschil maakt. Terugtellen helpt :goedzo:
mijnmama
15-11-2008, 14:38
Je zegt dat je dat flessenbonnetje hebt gescand toch. dus dat maakt je verschil dan weer wat minder. maar om wat voor bedrag gaat het dan ?
En in het begin kijken ze er meestal niet raar van op. Als je een groot verschil maakt. Terugtellen helpt :goedzo:
Volgens mij had ik 2 euro teveel weggegeven, maar door die flessenbon van 12 euro zit heb dus +10. Maar ja ik weet het ook niet, maar hoop echt niet dat ik erop aangesproken word. Ben echt bang.. Moet straks werken:(
Cytherea
15-11-2008, 15:03
Volgens mij had ik 2 euro teveel weggegeven, maar door die flessenbon van 12 euro zit heb dus +10. Maar ja ik weet het ook niet, maar hoop echt niet dat ik erop aangesproken word. Ben echt bang.. Moet straks werken:(
De kassa's worden inderdaad elke ochtend geteld. Van het kassaverschil zijn ze dus al op de hoogte. Dat betekend dat het geen zin heeft gehad om die flessenbon van 12 euro erbij te scannen.
Die 2 euro is trouwens niks... Dat komt ook wel vaker voor. Het wordt pas een probleem als je structureel een kassatekort hebt met grote bedragen.
mijnmama
15-11-2008, 15:18
De kassa's worden inderdaad elke ochtend geteld. Van het kassaverschil zijn ze dus al op de hoogte. Dat betekend dat het geen zin heeft gehad om die flessenbon van 12 euro erbij te scannen.
Die 2 euro is trouwens niks... Dat komt ook wel vaker voor. Het wordt pas een probleem als je structureel een kassatekort hebt met grote bedragen.
Hoezo heeft het geen zin, dat ik die flessenbon had gescand? Wil je dat uitleggen? Thnx
Cytherea
15-11-2008, 15:35
Hoezo heeft het geen zin, dat ik die flessenbon had gescand? Wil je dat uitleggen? Thnx
Heb je op dezelfde dag de flessenbon gescand of op een andere dag?
Indien op dezelfde dag: dan sta je op die dag 10 in de plus. Niks aan de hand. Maar dit moet je niet structureel doen want dan denken ze dat je klanten niet genoeg geld terug geeft of niet goed de producten aanslaat.
Indien je bijvoorbeeld op dinsdag 2 euro te weinig heb terug gegeven. En je probeert dit op woensdag te corrigeren door die bon van 12 euro heeft het geen zin. De kassa's worden namelijk elke ochtend geteld (dus het saldo wordt bijgehouden).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.