Bekijk originele versie : nou nou nou
mounir19
18-10-2002, 01:01
Wat een leven heb ik als marokkaan ...................... je hebt zoveel schulden op de bank..en je loopt met je prada's en diesel broek en diesel jasje te showen..... van buiten voel je je goed ma als je weer eens op je bank afschrift kijkt denk je van Hoe kom ik er nou weer van af.........
je zegt tegen je ouders dat je werkt je komt elke dag om 23:00 of later thuis............ van het touren door nederland van utrecht na denbosch en van denbosch weer na amsterdam.................. einde van de week komt je moeder na je toe en vraagt na wat geld met grote ogen kijk je haar aan en zegt heb ik nie...........................
Ik als marokkaan moet me eigenlijk schamen heel diep, met zoveel schulden op je rug en al dat gelieg Wa moe ik doen.............................................. ............................................ :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Sarahsalima
18-10-2002, 01:05
loop jij in dieseljasjes en prada's ? :D
hahahahahha schaam je diep, verkoop die kleren en schoenen en los je schulden af
Ik loop in tweede handse kleren. Duuuuuuuuuuuuuus
lang leve waterlooplein
HiepHiepHoera voor de Wibra!!
nour_el_3oejoen
18-10-2002, 13:53
salaam!!!! :)
als ik jou was zou ik werk gaan zoeken, en hoe eerder hoe beter!
en wat betreft je kleding zou ik gewoon kleren kopen waarin ik me lekker voel ze mogen wel duur zijn, maar ik moet ze dan wel zelf betalen met het geld dat ik zelf verdien!!!
good luck met het vinden van een job zou ik zegge!! :)
xxxnourel3oejoen
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ik loop bijna alleen maar in Italiaanse pakken. Valentino natuurlijk. Heb een stuk of 8 thuis. En schoenen van Trussardi of course. Alleen het beste is goed genoeg voor mij.
tetouania_zina
18-10-2002, 14:10
Origineel gepost door Timoucha
:D just be smart.......................... ik ga altijd heel zielig naar mijn papa toe en dan een heel verhaal, van ik red het sus niet en red het zo niet, belasting is zo doer, autoverzekering is zo doer, schoenen zijn zo doer, maar op goed kopen schoenen kan ik niet lopen, want je weet toch ik heb winterteentjes:D! Ik heb allerlei andere factoren die mij zielige maken en dan binnen de kortste keren zijn mijn schulden weer afgelost!:D
dan zegt hij opeens: ja mijn dochter maar h.o.e.r. is ook doer :D
kijk ik heb een brief van hoersoebsidie gekregen :p
tetouania_zina
18-10-2002, 14:21
Origineel gepost door Timoucha
:rolleyes:
:kwaad:
:p Ik ben best wel duur voor mijn vader, maar ja hij heeft maar 1 engeltje die moet hij wel goed behandelen....................... by the way ik voetbal dus ik ben alles voor hem wat hij is een perfect kind zoekt :D
en hij kan het permitteren anders zou ik het ook niet van hem vragen................ en waarvoor is een vader anders!
dus jij hoeft niet met de h.oer mee te betalen :D
je hebt zware geluk meid, ik heb nog 1 jaartje te gaan :p
Origineel gepost door mounir19
Wat een leven heb ik als marokkaan ...................... je hebt zoveel schulden op de bank..en je loopt met je prada's en diesel broek en diesel jasje te showen..... van buiten voel je je goed ma als je weer eens op je bank afschrift kijkt denk je van Hoe kom ik er nou weer van af.........
je zegt tegen je ouders dat je werkt je komt elke dag om 23:00 of later thuis............ van het touren door nederland van utrecht na denbosch en van denbosch weer na amsterdam.................. einde van de week komt je moeder na je toe en vraagt na wat geld met grote ogen kijk je haar aan en zegt heb ik nie...........................
Ik als marokkaan moet me eigenlijk schamen heel diep, met zoveel schulden op je rug en al dat gelieg Wa moe ik doen.............................................. ............................................ :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
ahahaaa
meskien.....meskien.......... :rolleyes:
dat jij dat durft te vertellen.......
maar ik zou zeggen stop met liegen......een zoek een job a mens.....
en niet met die zogenaamde 'vrienden' van je door nl reizen
en showen met je kleren
wat schiet je daar mee op???? geen ene fuc.k..........!!!!
en wat is het verschil nou tussen een diesel jas en een normalle jas uit de c&a niet veeeel
moehiem ga werk zoeken voor dat jouw moeder opje spuugt.....
=emsoem=
zoelhind
21-10-2002, 18:55
salam
dat je in schulden bent heeft dus niets met het marokaan zijn te maken ,maar ja veel jongens zitten in het zelfde schuiltje als jij ,het komt wel goed abi3awnnak groetjes
fatima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.