Bekijk originele versie : Chatrooms blokkeren, hoe??
moslimamma
14-11-2008, 18:33
salam alaikoem,
kan iemand me uitleggen hoe je chatrooms moet blokkeren, dus dat er op mijn pc niet gechat kan worden....??
het is niet zo dat ik iemand niet vertrouw hoor... dus niet doordenken graag, gewoon zakelijk blijven aub...
heel erg bedankt!!
moslimamma
15-11-2008, 00:02
ik heb overal gekeken en gevraagd hoe dit in godsnaam moet, maar dit is verdomd moeilijk :kwaad:
via je modem instellingen heb je opties om die te blokkeren.
anders via Internet Explorer, Extra, Internetopties, Privacy, Websites.
(p.s.: als je iets ontneemt, hou er rekening mee, dat je er iets anders voor kunt terug krijgen)
goodluck
hoe bedoel je . kan je en stappen plan hier zetten dus vanaf stap 1 wat ik moet doen ik ben echt on handig.
open een internetpagina, ga dan boven in je scherm naar:
Extra, Internetopties, Privacy, Websites.
daar kun je de site of link van de chatbox invoeren en blokkeren.
anisaleila
15-11-2008, 22:13
open een internetpagina, ga dan boven in je scherm naar:
Extra, Internetopties, Privacy, Websites.
daar kun je de site of link van de chatbox invoeren en blokkeren.
ik gebruik geen internet explorer, weet je hoe ik dat moet doen bij mozilla firefox??? ik kan het namelijk niet vinden. alvast bedankt!
Java uitschakelen of verwijderen. Of de betreffende link van de chat blokkeren of internet alleen met password toeganklijk maken.
ik gebruik geen internet explorer, weet je hoe ik dat moet doen bij mozilla firefox??? ik kan het namelijk niet vinden. alvast bedankt!
moet je even vragen aan iemand die mozialla of firevox gebruikt. ik gebruik alleen internet explorer.
Jebli: En bij ''websites'', kun je daar ook m.nl intikken en wordt ie dan geblokkeerd ? hihi
Jebli: En bij ''websites'', kun je daar ook m.nl intikken en wordt ie dan geblokkeerd ? hihi
je moet gewoon naar de Home pagina gaan van de site die jij wilt blokkeren. kopieer die link in de adresbalk en dan plak je die in de lijst voor geblokkeerde sites.
je kan die ook blokkeren met wachtwoord, dat je er pas op kan, als je een wachtwoord invoert, anders opent de site niet. dus alleen intypen m.nl zal niet helpen.
je moet gewoon naar de Home pagina gaan van de site die jij wilt blokkeren. kopieer die link in de adresbalk en dan plak je die in de lijst voor geblokkeerde sites.
je kan die ook blokkeren met wachtwoord, dat je er pas op kan, als je een wachtwoord invoert, anders opent de site niet. dus alleen intypen m.nl zal niet helpen.
hahha, ja dat snap ik wel dat m.nl intikken niet gaat lukken, maar t kan dus met de link.
En dat blokkeren met wachtwoord, hoe doe je dat?
hahha, ja dat snap ik wel dat m.nl intikken niet gaat lukken, maar t kan dus met de link.
En dat blokkeren met wachtwoord, hoe doe je dat?
Extra, Internetopties, Inhoud.
dan bij Internetrestricties, Inschakelen.
Goedgekeurde websites (daar vul je de site in die je wilt blokkeren of goedkeuren kan ook) klik Toepassen en ga dan naar
Algemeen. kies daar bij: Supervisorwachtwoord (Wachtwoord instellen) en finito.
let wel op dat je dan dat wachtwoord niet kwijt raakt.
Extra, Internetopties, Inhoud.
dan bij Internetrestricties, Inschakelen.
Goedgekeurde websites (daar vul je de site in die je wilt blokkeren of goedkeuren kan ook) klik Toepassen en ga dan naar
Algemeen. kies daar bij: Supervisorwachtwoord (Wachtwoord instellen) en finito.
let wel op dat je dan dat wachtwoord niet kwijt raakt.
hé bedankt! :goedzo: Misschien is t juist beter dat wachtwoord kwijt te raken :hihi:
hé bedankt! :goedzo: Misschien is t juist beter dat wachtwoord kwijt te raken :hihi:
dat zijn jouw zaken :gniffel:
Dat zoiezo ;)
:goedzo: succes ermee en fijne nacht verder, ik ga slapen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.