Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn verleden

Pagina's : [1] 2 3 4

ik_oke_is
24-02-2004, 15:06

ik vind als je gaat trouwen moet de man alles weten van de vrouw en omgekeerd ... je verleden maakt wie je nu bent :maf2:

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 15:08
mee eens :zwaai:

ik_oke_is
24-02-2004, 15:13
Origineel gepost door MaaGD4now mee eens, zolang er geen waarde aan gehecht wordt verleden = verleden! hangt ervan af wat je allebei hebt uitgespookt :hihi:

el_mouslima
24-02-2004, 15:41
van fouten leer je toch? dus ik vind niet dat ik iemand moet afkeuren om zn verleden... hij moet wel inzien dat t allemaal verkeerd is, en zeker niet van plan is om die zaken te herhalen... etc. maar verleden is geweest en is voorbij...

zinalady
24-02-2004, 15:47

Ik ben het daar gedeeltelijk mee eens... Omdat ja je moet inderdaad van elkaar weten wat iemand in zijn verleden heeft gedaan en meegemaakt.. Ik zou het namelijk heel graag willen weten als hij al een serieuze relatie heeft gehad voor mij en wat het voor hem betekende... Ik zou graag willen weten hoe hij is opgegroeid of het geen straatjunkie was en of hij heeft vastgezeten... Maar als ik tevreden ben met hoe hij nu is dan hoef ik niet heel zijn verleden te weten... IK ben zelfs bang dat het me op bepaalde gebieden zelfs zal afschrikken dus Neeeee liever niet alles met elkaar bespreken.. :D Een dag nadat de ramadan afgelopen was kwam er een jongen uit mijn buurt om mijn hand...Al mijn broers kende hem omdat hij met ze voetbalt enz.... Ook al kende ze hem zo goed toch heeft mijn broer naar heel zijn verleden lopen zoeken.. Was net of ik een detective had ingehuurd :rolleyes: HIj heeft echt alles uitgezocht..Wat hij in zijn vrije tijd doet..welke vrienden die heeft...en noem maar op.. Ik was daar echt boos om geworden omdat ik zoiezo al nee had gezegd maar ook omdat ik vind dat het mijn broers niet aangaat... Zolang ik zijn verleden goedkeur vind ik dat mijn familie dat ook moet accepteren bij mijn aanstaande insa'allah.. VInden jullie dat ook?? Bye bye :zwaai:

mokhtarilover
24-02-2004, 15:49
ook mee eens als hij het maar begrijpt...want je hebt ook van die mannen die het hun niks schelen

Lady_moi
24-02-2004, 16:07
Ik wil later de verleden van mn man maar gedeeltelijk weten omdat ik ook nie alles van mn verleden zou willen zeggen. Sommige dingen zijn kwetsbaar als je erover praat.. nare jeugd gehad :(

driouchi
24-02-2004, 16:14
moet je goed luisteren als je partner onwijs lekker is heb je heel gauw schijt aan het verleden en wil je alleen maar dat je een goede toekomst hebt okj dat was het thallouw fi raakoem :D :zwaai:

mokhtarilover
24-02-2004, 16:16
ja daar heb je gelijk in maar mag die kanker weg

minora
24-02-2004, 16:18
Ik wil niet alles weten, wat geweest is geweest... Maar wel bepaalde dingen, in dit soort dingen zijn verrassingen niet gewenst

driouchi
24-02-2004, 16:18
beter zo ??

LieveMeisje
24-02-2004, 18:19
ik kan me niets meer herinner wat in mn verleden gedaan of hadden :maf3: t gweest is geweest. verleden is verleden.... :)

chainreaction
24-02-2004, 19:01
my past is boring ik ben egt saaaiii ik doe nooit iets hahahaha nee maar ik heb niets gedaan waar ik me nu voor moet schamen ik ben altijd een lady geweest

Lampjuh
24-02-2004, 21:58
Sommige dingen kan je beter vertellen, al waren dat grote fouten van fouten kan je leren. Beter dan dat je partner zelf achter komt. Maar aan de andere kant, bepaalde dingen zijn moeilijk om te vertellen en kunnen ervoor zorgen dat alle pijn en nare gevoelens naar boven komen, dat moet je partner begrijpen en jij van je partner.

ik_oke_is
24-02-2004, 22:07

Origineel gepost door Lampjuh Sommige dingen kan je beter vertellen, al waren dat grote fouten van fouten kan je leren. Beter dan dat je partner zelf achter komt. Maar aan de andere kant, bepaalde dingen zijn moeilijk om te vertellen en kunnen ervoor zorgen dat alle pijn en nare gevoelens naar boven komen, dat moet je partner begrijpen en jij van je partner. :) mooi gezegd

Pagina's : [1] 2 3 4