Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders die niet vragen hoe je aan geld komt.

Pagina's : [1] 2

Al3ayla_
14-11-2008, 14:01

[ Vaak zie ik het in me omgeving dat de meiden en jongens met superdure kleding lopen, in dure auto's rijden etc.. en slechts van de studiefinanciering leven. Hun ouders moeten toch wel inzien, dat ze dat niet alleen van hun studie kunnen betalen.. het is niet dat je duizenden euro's krijgt van ze. Daarnaast zijn er veel die hun ouders 'haram' geld geven.. Waarom snap ik niet dat ze niet vragen hoe ze aan het geld komen? Mijn ouders zijn zo oplettend dat me moeder zelfs vraag hoe ik aan een nieuw truitje kom, laat staan iets groots. ]

Al3ayla_
14-11-2008, 14:03
wat kan ik toch ideeen geven voor topics Thanks. Geef je mening erover.

KarimAardbei
wat een bla-wijf ben je

insaf18
ja klopt maar ge weet é de meeste marokkaantjes denken alleen maar aan geld

Al3ayla_

Ga jij nou maar naar je Anouk toe.

KarimAardbei
14-11-2008, 14:07
Ga jij nou maar naar je Anouk toe. Liever anouk dan een snorwijf als jij

Al3ayla_
14-11-2008, 14:09
Liever anouk dan een snorwijf als jij Zij heeft blonde haartjes. :confused:

KarimAardbei
14-11-2008, 14:13
Zij heeft blonde haartjes. :confused: Dat zie je niet eens, behaardwijf

insaf18
14-11-2008, 14:15
Dat zie je niet eens, behaardwijf Al3aliya is een knappe griet.. En dat mag zeker gezegd worden :o

niemands
14-11-2008, 14:52
Je hebt van die ouders die echt schijt hebben waar hun kinderen het geld vandaan halen.

Lady_L
14-11-2008, 23:27
ja klopt maar ge weet é de meeste marokkaantjes denken alleen maar aan geld Juist!

elhobgataar
15-11-2008, 12:34
Je hebt van die ouders die echt schijt hebben waar hun kinderen het geld vandaan halen. zo lang ze maar geld geven

samira472
15-11-2008, 13:07
Ja Marokkaanse ouders zijn meestal heel vroom 5x per dag naar moskee enz maar als t o geld gaat maakt t ineens niet meer uit wat halal of haram is beter doen zealsof ze van nix wete en vragen ze nix als ze t geld maar in hun handje krijgen soort {zwijggeld} dat is ineens niet haram

Pindakoesje
15-11-2008, 13:45
[ Vaak zie ik het in me omgeving dat de meiden en jongens met superdure kleding lopen, in dure auto's rijden etc.. en slechts van de studiefinanciering leven. Hun ouders moeten toch wel inzien, dat ze dat niet alleen van hun studie kunnen betalen.. het is niet dat je duizenden euro's krijgt van ze. Daarnaast zijn er veel die hun ouders 'haram' geld geven.. Waarom snap ik niet dat ze niet vragen hoe ze aan het geld komen? Mijn ouders zijn zo oplettend dat me moeder zelfs vraag hoe ik aan een nieuw truitje kom, laat staan iets groots. ] Wat gij zaait, zult gij oogsten. Als de ouders op een haram manier aan geld komen...is de kans ook groter dat de kinderen geld via die wegen zullen vinden. En sommige kinderen zijn pro-leugenaars. Binnen (schijn)heilig en buiten onbeschoft. Kwestie van een inconsequente opvoeding.

sweet_missy
15-11-2008, 15:31

Ach, genoeg hadji's :hadj: die 5x per dag bidden en zelfs in de moskee trots spreken over hun oogst dit jaar... Het gaat hier om de oogst van Hasj welteverstaan....:wow: Dus tja, niets is hen te gek, de Marokkaanse vaders van tegenwoordig..... Schandalig!! :jammer: En de jongeren krijgen dat thuis allemaal mee: het is niet erg om drugs te kweken en te oogsten/verhandelen etc. Wie gebruikt de drugs uiteindelijk? De Marokkanen helpen elkaar en hun eigen kinderen om zeep. En waarvoor? Voor hun mooie paleizen in marokko, Spanje etc... De Marokkaanse gemeenschap is naar de fillistijnen...

Pagina's : [1] 2