Bekijk originele versie : plaats hier een dou3a voor de slachtoffers van de aardbeving in marokko
moge allah hun allemaal bijstaan
inscha allah.
Inna Lillahi wa Inna Lillahi Raji3oun
luisvuitton
24-02-2004, 13:47
moge allah (swt) de mensen daar en hun familie bijstaan in deze moeilijke tijd!
amina1276
24-02-2004, 13:56
in de naam van Allah ,de barmhartige ,de erbarmer
Allahoema innie abdoeka,ibnoe abdika ibnoeamatika,nashijatie bijadika madhin fijja hoekmoeka,adloen fijja qadhaoeka bikoeli smin Hoewa laka,sammaita bihi nafsaka,aw anzaltahoe fie kitabka aw allamtahoe ahadan min galqika, awistatsarta bihi fie ilmil ghaibi indaka ,an tadj alal Qoerana rabiea qalbie,wa noera
shadrie,wa djala hoeznie,wa dzahaba hammie
amin
O Allah ik ben Uw dienaar,de zoon van uw dienaar en de zoon van UW dienares.Mijn lot is in uw handen.Uw beoordeling over mij is verzekerd.Uw bevel over mij is rechtvaardig.Ik vraag,met elke naam die U voor U zelf heeft genomen,geopenbaard in Uw boek onderwezen door Uzelf aan een van U schepsels, of verborgen in het rijk van het onbekende bij U,om de qoeraan de bron van mijn hart te maken en het licht van mijn borst,de wimpel van droefheid en verlichter van mijn wanhoop
amin
Astublieft Allah helpt u deze mensen en maak hun geduldig
Amina de jong
Salaam oe ailekoem allemaal
Moge Allah(swt) geduld en kracht schenken aan alle nabestaanden. Amien.
La illaha illa allah mohammedoe rasoe-allah
kan iemand me aub vertellen wat er precies aan de hand is?Welke gebieden zijn er getroffen, welke steden precies?
Ik hoorde iets van Tanger, en ik heb daar familie zitten. Dus aub kan iemand me precies vertellen wat er gebeurd is?
Alvast bedankt
Wael_Beni_Saidi
24-02-2004, 14:14
Ina Ilahi Wa Ina I lahi Radj3ioen...... getroffen gebied is Al Hoceima...
Origineel gepost door SureYa
Bij een aardbeving in het noorden van Marokko zijn zeker 150 doden gevallen. Honderden mensen raakten gewond. De autoriteiten vrezen dat het dodental zal oplopen tot 300. De aardbeving trof een aantal dorpen aan de Middellandse Zee.
Een dorp zou geheel verwoest zijn, een ander dorp is zwaar getroffen. In de havenstad Al-Hoceima, met 70.000 inwoners de grootste stad in de omgeving, richtte de beving relatief weinig schade aan. Uit het gebied komen veel Marokkanen die nu in Nederland wonen.
Het epicentrum van de beving lag in de Straat van Gibraltar, die Marokko van Spanje scheidt en de Atlantische Oceaan met de Middellandse Zee verbindt. De beving had een kracht van 6,5 op de schaal van Richter. De schok werd in Zuid-Spanje gevoeld en ook in de toeristenstad Fez, die verder naar het zuiden ligt. Of er daar slachtoffers zijn gevallen is niet bekend.
Het was de zwaarste aardbeving in Marokko in tien jaar. De zwaarste vond plaats in 1960. Toen kwamen rond de zuidelijke stad Agadir aan de Atlantische kust 12.000 mensen om.
Bron: NOS.nl
2 families van mij (hele gezinnen) zijn overleden en 2 andere gezinnen zitten zonder huis. Verder is al het vee overleden. Verder kunnen we niemand bereiken omdat de lijnen "dood" zijn, dus wie weet wie er nog meer getroffen zijn... :(
Moge Allah swt mijn familie en alle andere mensen die de aardbeving hebben meegemaakt bijstaan en moge Hij alle overledenen prijzen met Djenna Al Firdous insha'Allah....
Salaam
Wat erg! Inna illahie wa inna illahie raij3oen. Ik wens iedereen veel sterkte en geduld toe.
Zo zie je maar hoe snel het leven voorbij kan zijn.
Ma3a salama
oma
Inna illahie wa inna illahie raji3oen,
Vandaag is er ook een stukje van mij gestorven. De pijn in mijn hart kan niet niet omschrijven. De hele dat loop ik met tranen in mijn ogen, ik durf niet naar het nieuws te kijken, ik wil die beelden niet zin.
Ja rabi ta7fad had a ness. Jarabi ta3tihom sbar,
amin ja rabi l3alamin.
Zambalera
24-02-2004, 14:47
alah oakbar alah oakbar alah oakbar alah oakbar alah oakbar alah oakbar alah oakbar
besmilahi rahman irahim alhamdolilahi rabi l3alamin maliki yawmi din iyaka na3bodo waiyaka nasta3in ihdina serata lmosta9im serata ladina an3amta 3alyhim ghayri lmaghdobi 3ala yhim wala dalin amien sada9 alho l3adim mawlana lkarim
Lah yer7amhom lah yesber 7babhom insha3alah amien yarab
Innia Lilahi wa ina Ilayhi Radi3oun
Moge Allah hun zondes vergeven
Hun pijn verzachten
En hun Familieleden bijstaan in deze moeilijke tijd
Salaam
AlHoceima_Leila
24-02-2004, 15:14
AmieN ,
Moge door Allah al onze gebeden aanvaardt worden.
fadouaengel
24-02-2004, 15:22
Iedereen die familie is kwijtgeraakt, gecondoleerd moge allah juliie bijstaan.
Jullie kunne er niks aan doen het is gods wil.
Maar ik wens jullie allemaal hel veel sterkte
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen
Veel sterkte en sbar toegewenst mensen.
Laima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.