Bekijk originele versie : petitie tekenen ??? NO WAYYY !!
Sarahsalima
17-10-2002, 23:05
Ik neem aan dat bijna iedereen die hier op de forum komt een petitie heeft getekent tegen de bezette Palestijnse gebieden
IK DUS NIET
ik heb nagedacht en kwam tot de conclusie dat als ik een petitie zou tekenen tegen de bezette gebieden, dan zal dat betekenen dat ik ISRAEL als STAAT erken
wat ik dus niet doe, want Israel is voor mij PALESTINA
wat bedoelen ze met de bezette gebieden, GAZA STROOK en de WESTBANK
maar ik vind dat heel ISRAEL bezet is van Tel Aviv tot Jeruzalem, van Hefa tot Elat
ik zal alleen een petitie tekenen als dat baat zou hebben om heel ISRAEL te bevrijden en terug te geven aan de Palestijnen
Ja vraag maar eens hoe ze het hebben gekregen.
Sarahsalima
18-10-2002, 01:14
Origineel gepost door butterfly1983
Ja maar ze (de joden) hebben het van de britten gekregen na de tweede wereld oorlog...dat palestina bezat. Dus ja.....
dat wilt nog niet gaan zeggen dat ze het Beloofde land...... oopss euhhh ik bedoel Beroofde land, mogen houden
ik ga niet weer uitleggen hoe het daadwerkelijk zit met palestina en israel, krijg ik weer stomme reacties van HEIN
heyy, waar zit HEIN trouwens :confused: lang niet meer gezien
HEIN wil je zo vriendelijk zijn om te reageren :D
LELIJKERD
18-10-2002, 21:21
IK HEB AL GETEKENT !!!
EN WAT NU ?
ERGENS HEB JE WEL GELIJK
MAAR ZOUDEN WE NIET TEKENEN DAN ZOU ER NOOIT EEN EINDE KOMEN AAN DE BEZETTING
ALS DIE GEBIEDEN NOU EERST BEVRIJD WORDEN DAN VOLGT DE REST INSHALLAH WEL
Amira010
18-10-2002, 21:48
Jullie moeten effe gewoon doen want als jullie niet tekenen dan gebeurt er al helemaal niks en dacht je nou echt dat het iemand wat kan schelen dat jij hen niet erkent. Dat doe ik ook niet maar als ik met tekenen de Palestijnen een beetje kan helpen dan heb ik al snel mijn prioriteit gesteld hoor.
Ismael21
18-10-2002, 22:55
Ik heb wel getekend want ik zie de hele zionistische entiteit als bezet gebied.......zionisten kunnen best hun staat in de VS stichten, zijn toch grote vrienden van elkaar.......
Ismael21
18-10-2002, 22:56
Origineel gepost door butterfly1983
Ja maar ze (de joden) hebben het van de britten gekregen na de tweede wereld oorlog...dat palestina bezat. Dus ja.....
In 1948 zijn ze Palestina binnen gevallen en hebben gestolen wat ze stelen konden :(
Amira010
18-10-2002, 23:54
Voor alle duidelijkheid in 1948 werd de staat Israel door Ben Goerion uitgeroepen tot onafhankelijke staat.
tekenen of niet. Het helpt geen ene biet !
Amira010
20-10-2002, 00:29
JA ehh als we allemaal zo denken dan gebeurt er zeker geen biet.
Het is toch niet zoveel gevraagd om zoiets te tekenen.
Echt iets voor marokkanen we geven altijd zo snel op.
Have faith en probeer het.
NEE heb je en JA kan je krijgen, als je niet zo'n instelling hebt dan kom je echt nergens.
daar zit wel wat in...maar voor ons is dat mischien palestina...
maar volgens hen...de REST en de gene die het hebben opgericht zien dus dat gedeelte dus wel als israel.......
begrijp je......
maar ja...veel nut heeft het niet of je nou tekent of niet.......er wordt toch niks meegedaan...de hele werled zit er al jaren mee...maar nog steeds niks..en ze gaan heus niet d.m.v. een lijst met handtekeningen ineens actie voeren want anders zou dat aaalllaang gebeurd zijn....
toch heb ik getekent:rolleyes:
j0den hebben nooit recht om een land dat staat in de tora.
Dus wat j0den nu doen is tegen hun tora wetten..andermans land in pikken.
Vrede met j0den kan pas komen als j0den de bezet gebieden voor 1947 terug geven aan de oorspronkelijke bewoners Falisijnen...
Origineel gepost door Amira010
JA ehh als we allemaal zo denken dan gebeurt er zeker geen biet.
Het is toch niet zoveel gevraagd om zoiets te tekenen.
Echt iets voor marokkanen we geven altijd zo snel op.
Have faith en probeer het.
NEE heb je en JA kan je krijgen, als je niet zo'n instelling hebt dan kom je echt nergens.
draaf nou niet meteen door :p
er zijn andere manieren dan petities tekenen ;)
of is deze petitie krachtiger dan een VN-resolutie ?
LELIJKERD
20-10-2002, 18:03
Origineel gepost door doc25
tekenen of niet. Het helpt geen ene biet !
INDERDAAAAAAAAAAAAAD
ik heb respect voor gretta maar ben benieuwd wat ze gaat bereiken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.