Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Test zonder examen..Tanger 1980

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
17-10-2002, 22:43

In Tanger (Marokko) is een Amerikaanse bedrijf op zoek naar een aantal werkkrachten onder de Marokkaanen van Tanger.. Omdat de meeste mensen die zich kwamen aanmelden voor de job niet goed kunnen lezen en schrijven..wou men toch deze groep een kans geven..en dit door middel van een test ..en dit zonder mondeling of schriftelijk examen te moeten afleggen..uniek. De Amerikaanse ingenieurs bedachten een test die het denken en doen van een kandidaat "zichtbaar" kon maken. De test: deze bestaat uit twee gelijke kamers (kamer A en kamer B) die gescheiden zijn door een muur..in de muur heeft men een kleine doorgang gemaakt (zeg maar de helft van de deurbreedte)..er kan juist één persoon tegelijk door.. In kamer A ligt een grote gasfles (voor laswerk of brander)..deze moet getransporteerd worden naar kamer B ( juist..door die smalle doorgang) Alleen mag men geen mechanische hulpmiddelen gebruiken.. De ingenieurs zijn in beide kamers aanwezig met een tolk..die elke kandidaat duidelijk de regels van de test uitlegt.. Elke kandidaat krijgt 15 minuten voor de test.. Na 20 kandidaten..was er geen één geslaagd.. En toen kwam een jonge Marokkaanse boer..deze mocht de volgende dag aan de slag..hoe heeft de jonge man het klaargespeeld.

SweetRose
17-10-2002, 22:45
euhm............:rolleyes: WEET JIJ HET MOJO..??? :D xxx

camjo
17-10-2002, 22:56
Ik weet het..ik bedoel, ik heb toen gehoord hoe hij geslaagd was in de test.. Hij mocht wel zijn handen gebruiken natuurlijk..die gasfles moest van de ene kamer naar de andere.. Denk na.. Misschien weet iemand het..

tetouani79
17-10-2002, 23:04
een gasfles kan je rollen. als je je hand er bovenop legt en hem een beitje schuin houdt dan ken je hem heel makkelijk rollen. zo heeft hij die fles laten rollen en hij liep er achter aan terwijl hij het vast hield. de engel heeft met gasflessen gewerkt :engel: :engel:

SweetRose
17-10-2002, 23:07

IK WEET HET HIJ HEEFT MET DIE GASFLES EEN DEEL VAN DE MUUR KAPOT GEGOOID...:D :D hahah xxx

tetouani79
17-10-2002, 23:11
Origineel gepost door zin 'n midar IK WEET HET HIJ HEEFT MET DIE GASFLES EEN DEEL VAN DE MUUR KAPOT GEGOOID...:D :D hahah xxx marokaanen en agresie, die twee zijn niet te schijden, zelfs zinna is gebruikt agressie :D kijk maar boven, ik heb het goede antwoord of niet mooooo??? de engel houdt het simpel :engel: :engel:

camjo
17-10-2002, 23:20
Origineel gepost door tetouani79 een gasfles kan je rollen. als je je hand er bovenop legt en hem een beitje schuin houdt dan ken je hem heel makkelijk rollen. zo heeft hij die fles laten rollen en hij liep er achter aan terwijl hij het vast hield. de engel heeft met gasflessen gewerkt :engel: :engel: Goed uitgelegd..maar helaas..is niet het juiste antwoord..de eerste kandidaten hebben hetzelfde gedaan..en mislukt.. Sommige hebben technische Marokkaanse hoogstandjes geprobeerd..en ook helaas.. Maar niet opgeven..dat heeft de jonge boer ook niet gedaan ;)

tetouani79
17-10-2002, 23:24
je kan het ook simpel houden en die fles slepen terwijl je achteruit loopt, maar dat is te makkelijk denk ik voor zo'n vraag, of is dat juist de bedoeling mooo?? de engel weet het voor de rest niet :engel: :engel:

saidaaatje
17-10-2002, 23:28
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

SALIMAELB
18-10-2002, 10:00
:confused: hmmmmm Hij heeft De plakkertjes op de voordeur van elke kamer omgewisseld en zo hoefde hij de gasfles niet te verschuiven en had hij de gasfles wel in kamer B :D OF Hij bedreigde de Jury met dat hij de gasfles zou laten ontploffen als ze henm niet gauw BINNEN 15 MIN> hielpen om die verdomd zware gasfles naar kamer B te vervoeren :D OF Hij liets de gasfles ontploffen en zo werd de kleine doorgang naar kamer B zo groot, dat er een kamer C ontstond :D OF Hij heeft de gasfles voor laswerk of brander gebruikt en van de klein opening een grote opening gemaakt... enzo leefden ze nog lang en gelukkig Ma3asalaam

camjo
18-10-2002, 18:11
Origineel gepost door SALIMAELB :confused: hmmmmm Hij heeft De plakkertjes op de voordeur van elke kamer omgewisseld en zo hoefde hij de gasfles niet te verschuiven en had hij de gasfles wel in kamer B :D OF Hij bedreigde de Jury met dat hij de gasfles zou laten ontploffen als ze henm niet gauw BINNEN 15 MIN> hielpen om die verdomd zware gasfles naar kamer B te vervoeren :D OF Hij liets de gasfles ontploffen en zo werd de kleine doorgang naar kamer B zo groot, dat er een kamer C ontstond :D OF Hij heeft de gasfles voor laswerk of brander gebruikt en van de klein opening een grote opening gemaakt... enzo leefden ze nog lang en gelukkig Ma3asalaam Heel goed Salim..je denkt tenminste.. Maar...het antwoord zit er niet bij.. Wie heeft nog suggesties..

Chaimaa
18-10-2002, 20:07
whahahahaa die van stickers veranderen vind ik echt kei orgineeeeeeeeeeeel :D ehm tja...... ik begrijp hem niet volkomen maar hij heeft de muur platgegooid en zo is het 1 kamer geworden KAMER A/B ... :confused: weet ik het!

Shakkira
18-10-2002, 20:22
Hij heeft de gasfles gewoon leeggemaakt in wat kleinere gasflesjes en zo naar de andere kamer gebracht???????? :D ??

camjo
18-10-2002, 21:10
Origineel gepost door Shakkira Hij heeft de gasfles gewoon leeggemaakt in wat kleinere gasflesjes en zo naar de andere kamer gebracht???????? :D ?? Mooi geprobeerd.. :D

Chaimaa
18-10-2002, 21:12

Origineel gepost door Mohammed Justice Mooi geprobeerd.. :D heb ik het ook verkeerd??? :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6