Bekijk originele versie : ikheb me vrienden/fam. laten stikken voor een jonge die mijn leven tot een hel maakte
miss_maroc_2004
24-02-2004, 12:37
ik wil jullie een stukje vertellen over wat ik 2 jaar geleden allemaaal heb meegemaakt en hoe ik der onder uit ben gekomen...(waargebeurd)
het was 21 mei 2002
lekker een warme zomerdag was ook lekker vroeg uit
ik zou die dag gaan zwemmen met een paar vriendinnen van school
totdat er een jongen naar me toeterde en me ff bij zich riep ik dacht zal wel weer een of andere vriend van me broer zijn die me weer even komt vragen waar me broer was...
ik liep naar hem toe en hij stelde zich voor als omar
en vroeg hoe ik heette ik had eerlijk geantwoord ik heet Rania
en raakten toen aan e praat...
hij zei tegen me of ik zin had om wat te gaan drinken met hem ik zei nee maar hij bleef doordringen en toen stemde ik tog om mee te gaan met hem... aangekomen bij een cafetje gingen we verder praten
het was een leuke jongen en met een leuke innerlijk na ong een anderhalf uur ging ik naar huis en we bleven contact houden...
op 15 juni was ik jarig ik werd 14 hij had voor mij een feestje organiseert en ook werd ik dagelijks verrast met cado`tjes
ong 2 weken na me verjaardag zei die tegen me dat ik afstand moest houden van mijn vrienden en me fam... en dat ik bij hem thuis kon wonen,
ik zei hoe kun je dat van me vragen doe ff normaal ik zal nooit me familie verlaten voor een jongen... hij zei je zal je familie en vrienden hoe dan ook moeten verlaten. anders doe ikje broertje iets aan. hij wist inmiddels waar me broertje op school zat en waar me ouders en me broer en zus werktte
en zei je broertje is slechts het begin als je niet met me meekomt...
en 3 dagen later trok ik bij hem in ik zou het me nooit kunnen vergeven als mijn gezin iets zou overkomen... bij hem aangekomen zei die ik moet je iets vertellen`` ik heb een enorme schuld bij een vriend en het enigste hoe ik van hem afkom is als hij een nachtje met je doorbrengt
ik wist niet wat ik hoorde hoe kan een jonge van wie ik zoveel hou voor wie ik me fam en vrienden had laten liggen zoiets van me vragen...
ik zei omar als je van me houd dan zou je dit niet eens van me vragen... maar ik weet genoeg ik wou me spullen pakken en weggaan... voordat ik het wist had ie me een klap in me gezicht gegeven en had ie me verkracht jah ik werd ontmaagd...
die avond bracht hij me naar die vriend hij bleef beneden wachtten totdat we klaar waren....
en zo ging het ong een jaartje door en niet alleen met zijn vriend ik had elke dag verschillende klanten het waren der zoveel op een avond als ik zei dat ik niet wou dan sloeg ie me helemaal bont en blauw....
ik zal strax verder schrijven ik hoop echt dat jullie naar mijn verhaal willen lezen...
en ook hoop ik dat jullie goed opassen zodat er niet meer slachtoffers vallen....
MoEtJe_MoEtJe
24-02-2004, 12:48
hahahahahahahahahaha doe toch normaal !!!!!! pleasssssss
Lady_moi
24-02-2004, 12:54
Schrijf door :(
OujDa_LaDy
24-02-2004, 13:01
:eek:...14 ...:eek:...Waar Gaat Deze Wereld Naar Toe....
LaGirly85
24-02-2004, 13:06
Op je 14e heeft die pooi.er ped.ofiel jou verkracht. Wajooooooo!!!! Ik raad je aan om hulp te gaan zoeken. Een psycholoog bijvoorbeeld.
En voor alle meisjes die dit lezen, STAP NOOIT IN EEN AUTO VAN EEN VREEMDE MAN A.U.B.!!!!! Zo zie je maar weer hoe riskant het is.
miss_maroc_2004
24-02-2004, 13:07
na een jaartje werd ik zwanger inmiddels was ik al 15 jaar oud...
ik moest gewoon doorwerken tot ik 7.5 maand zwanger was...
toen ik 8 maanden zwanger was moest ik voor een controle naar een ziekenhuis...
daar kwam ik samia tegen en die hielp me met alles ik had haar het hele verhaal verteld.. en ze zei kom over 2 weken terug dan help ik je...
2 weken later omar bracht me naar het ziekenhuis en zei dat ie over een half uurtje terug zou zijn... samia bracht me naar het huis van haar broer tarik... en daar kon ik verblijven en daar ben ik nog steeds...
ook aan tarik had ik het hele verhaal verteld en hij zei ik help je hoe dan ook....
ga strax verder moet ff bidden
miss_maroc_2004
24-02-2004, 13:07
na een jaartje werd ik zwanger inmiddels was ik al 15 jaar oud...
ik moest gewoon doorwerken tot ik 7.5 maand zwanger was...
toen ik 8 maanden zwanger was moest ik voor een controle naar een ziekenhuis...
daar kwam ik samia tegen en die hielp me met alles ik had haar het hele verhaal verteld.. en ze zei kom over 2 weken terug dan help ik je...
2 weken later omar bracht me naar het ziekenhuis en zei dat ie over een half uurtje terug zou zijn... samia bracht me naar het huis van haar broer tarik... en daar kon ik verblijven en daar ben ik nog steeds...
ook aan tarik had ik het hele verhaal verteld en hij zei ik help je hoe dan ook....
ga strax verder
chainreaction
24-02-2004, 13:10
maak alsjeblieft geen grappen over dit, dit gebeurd echt heel vaak
LQwaad4life
24-02-2004, 13:26
tfoe zwwamel, ik haat dat soort gasten.. :kwaad:
als ik zon iemand tegen kom, dan verkracht ik die zammel met een een dolk in zn reeet.
Wat erg meid :jammer:
Heb veel meer verhalen gelezen van meiden die in handen kwamen van loverboys...
DOUKALIA18
24-02-2004, 13:29
jeetje wat een klootzak
Lady_moi
24-02-2004, 13:30
Wollah zo erg..Het leven is zo oneerlijk..15 jaar.. :traan1:
Wat voor beesten doen zoiets.. :verdriet:
Lady_moi
24-02-2004, 13:36
Geld is ook nie alles éh :jammer:
Maahlich Allah ziet alles..:(
Origineel gepost door ron_jeremy
vieze marokkanen uit amsterdam die liever aan hun zusters geld verdienen en hun levens verpesten dan een baan gaan zoeken of andere dingen doen om geld te verdienen .
OujDa_LaDy
24-02-2004, 13:43
Pfff...Onopgevoed Ezel...:jammer:...Zulke Mensen Kan Ik Zo Opeten..:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.