Bekijk originele versie : draadloos internet
Rayaan00
13-11-2008, 22:21
salaam ou aleikoem mensen,
kan iemand mij met verstand hiervan vertellen of het mogelijk is om internet te hebben via kabel én draadloos, en hoe dat alemaal gaat enzo ??
ma3a salaamah
salaam ou aleikoem mensen,
kan iemand mij met verstand hiervan vertellen of het mogelijk is om internet te hebben via kabel én draadloos, en hoe dat alemaal gaat enzo ??
ma3a salaamah
Wat je daarvoor nodig hebt:
-Modem/Router met Wifi
-PC/laptop met Wifi
-Modem/Router met Wifi
-PC/laptop met Wifi
en de handleiding van je router lezen voordat je het gaat aansluiten.
staat meestal alle info in die je nodig hebt voor het tot stand brengen van een draadloos verbinding en aansluiten van pc etc..
Rayaan00
14-11-2008, 08:49
modem heb ik al dus alleen nog een router met wifi aanschaffen he??
MarOcciia__
14-11-2008, 09:07
Deze heb thuis heb er geen problemen mee;)
http://ployer.com/archives/2008/01/08/Linksys%20%20WRT160N%20,%20%20WRT310N-thumb-480x373.jpg
Als je modem geen wifi heeft, dan heb je een router met wifi nodig ja.
Rayaan00
30-11-2008, 19:52
thnx allemaal
Camouflage
30-11-2008, 20:00
Als je modem geen wifi heeft, dan heb je een router met wifi nodig ja.
je bedoelt een 'draadloos modem'?! Want een router met wifi bestaat niet. Want draadloos is sowieso voor meerdere pc's, het is maar wat de gebruiker wil :)
je bedoelt een 'draadloos modem'?! Wat een router met wifi bestaat niet. Want draadloos is sowieso voor meerdere pc's, het is maar wat de gebruiker wil :)
hij bedoelt vast WLAN van de router:hihi:
Rayaan00
15-12-2008, 08:58
wat is het nu dan ??
wat is het nu dan ??
is het gelukt?
Tous3ied
16-12-2008, 22:39
-Modem/Router met Wifi
-PC/laptop met Wifi
Heb je met zo een modem/router beter draadloos internet?
Ik heb namelijk wel wifi op me laptop, maar ik heb maar op een plek draadloos verbinding. En soms is het hele dag zoeken naar verbinding, en dan heb je hem , en dan valt ie na 5 min weer uit.:jammer:
Heb je met zo een modem/router beter draadloos internet?
Ik heb namelijk wel wifi op me laptop, maar ik heb maar op een plek draadloos verbinding. En soms is het hele dag zoeken naar verbinding, en dan heb je hem , en dan valt ie na 5 min weer uit.:jammer:
heb jij thuis een internet waar jij zelf voor betaald, waar je slecht ontvangst bij hebt.
of heb je het over, dat jij een signaal ontvangt van je buren ?
Tous3ied
18-12-2008, 13:55
heb jij thuis een internet waar jij zelf voor betaald, waar je slecht ontvangst bij hebt.
of heb je het over, dat jij een signaal ontvangt van je buren ?
de 2e :hihi:
A_Sterretje
18-12-2008, 18:06
Ik heb ook een wifi maar nu heb ik internet van de buren omdat, wij beveiligd internet hebben. Hoe doe ik het om hem aan te sluiten met mijn eigen internet? Ik krijg steeds de melding dat ik wachtwoord ofzo moet invoeren! Waar kan ik dat wachtwoord terug vinden?
Kunnen de buren zien dat ik op hun internet zit?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.