Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Goede foundation voor de vette huid?



Pagina's : [1] 2

24-02-2004, 11:34
Hallo dames,

Weten jullie misschien een goede foundation voor mij, ik heb namelijk een erg vette huid waardoor mijn foundations niet goed blijven zitten.

Ik reken op jullie!

Lina

24-02-2004, 12:43


wil nou echt echt niemand mij helpen???

24-02-2004, 12:47
Salaam lina80,

Ik heb je berichtje gelezen maar ik kan je helaas niet verder helpen, want heb totaal geen verstand van foundations. Maar wellicht kun je het misschien proberen op http://www.beautyweb.nl

Succes ermee.
thalla,
sjemmelia

24-02-2004, 13:03
hoi ik heb je berichtje gelezen, als je een foundation wil gebruiken moet je eerst een dagcreme aanbrengen in jou geval voor een vette huid dat is de basis. Ik raad je aan om je in een winkel te laten adviseren over de foundation die bij jou huid past. Het is goed als je een matte poeder gebruikt om je foundation af te werken dan heb je de glans van je vette huid niet. trouwens als je goede make up wil kom je al gauw bij de duurdere merken dus je moet er wat voor over hebben.
Ik heb je dit make up advies gegeven met het vertrouwen dat je weet wat de regels zijn in Islam omtrent het dragen van make up. Indien dit niet zo is kan je daar naar vragen ik geef je graag antwoord en zou niet willen bijdragen aan een zonde.

salaam aaljkoem en suc6

24-02-2004, 13:23


SUPER TIP: Estee Lauder Soft Matte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar voordat je het op doet wel even goed je huid reinigen, dan bijvoorbeeld van Collistar de Moisturizing fluid aan brengen (dagcreme) 30 seconden wachten en dan de foundation aanbrengen.

Maar wil je echt dat je huid niet meer vettig is dan zou ik ook producten van Collistar gebruiken met name de gele lijn deze is speciaal voor een vette huid en geloof me binnen een paar weken ziet je gezicht er weer top uit.

Het werkt bij mij echt super!!!!!!!

24-02-2004, 13:27
he is Estee Lauder goed? Als ik foundation gebruik is het Chanel. die vind ik erg mooi. heel naturel je ziet het gewoon niet. maar erzit een boycot op duzzzzzzzz pech ander merk kopen

24-02-2004, 13:33
Tip:gebruik de foundation van Estee Lauder...Ik gebruik dit merk ook...

Je moet in de parfumeriezaak maar eens vragen welke het best geschikt is voor jouw huidtype en je krijgt er alle info.
En voor je die foundation opdoet moet je een goeie dagcreme gebruiken als basis.Ik gebruik die van L'oréal(tip!) .Na de foundation doe je wat poeder op om de make-up te fixeren en zo geen glans-effect na te laten.

Eventueel kan je ook blush gebruiken voor een mooi effect maar PAS nadat je gezicht gefixeerd is!

Hoop dat ik jou wat geholpen heb!

24-02-2004, 21:07
als je voor een goedkoper merk wil gaan kan je ook gewoon bij de DA vragen voor een foundation RIMMEL heefd er ook 1 geloof ik het helpt blinken tegen te gaan

maar een goede dagcreme is de basis daarna foundation en het beste ook nog een poeder erover die maakt het helemaal mat

25-02-2004, 10:21

Citaat:
Origineel gepost door mariam_ameena
he is Estee Lauder goed? Als ik foundation gebruik is het Chanel. die vind ik erg mooi. heel naturel je ziet het gewoon niet. maar erzit een boycot op duzzzzzzzz pech ander merk kopen
Estee Lauder is echt goed, en vooral soft matte en ziet er heel natuurlijk uit. Anders kun je gewoon naar de Doughlas of Ici Paris gaan aantal monstertjes vragen en gewoon even proberen wat het beste bij je past. En een goede dagcreme gebruiken is heel belangrijk (TIP: Collistar)!!!!!!

25-02-2004, 13:18
tiffanys,

ik heb gehoord dat die soft matte helemaal niet goed uitsmeert op je gezicht. is dit zo?

25-02-2004, 13:36
lina80,

Foundation moet je ook niet uitsmeren het beste om het op je huid te kloppen met je wijsvinger. En uitsmeren dat doe ik ook niet dus daar kan ik je niets over vertelen maar als je wil kan ik het wel een keer uit proberen.

25-02-2004, 13:42
vloeibare foundation kan je toch niet kloppen?

25-02-2004, 14:17


Nou ik wist niet hoe ik het precies moest uitleggen en het blijkt wel dat kloppen niet het goede woord is maar misschien is aantippen/aanstippen het goede woord.

Snapje het nu? Anders wil ik je wel een demonstratie geven

25-02-2004, 14:22
hoe stel je je zo'n demonstratie voor Tiffanys???

02-03-2004, 20:15
hey je moet eentje van vichy halen echt een super foundation hij is echt heel natuurlijk en het laat je huid ademen je krijgt er dus geen puisjes van ofzo(meestal alleen bij de apotheek verkrijgbaar) en je hebt verschillende bijvoorbeeld voor droog huis vette huid moet je maar ff kijken
hoop dat je er wat aan hebt
grtoetjes

Pagina's : [1] 2