Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heel veel marokkaanse meiden?????????????

Pagina's : [1] 2

miss_oujdia17
24-02-2004, 11:13

er zijn heel veel marokkaanse meiden die hoofddoek dragen maar weten ze wel waarom ze hoofdoek dragen................ en wat de betekenis van hoofdoek is wat is jullie mening daar over :zwaai: :zwaai:

ZiNa7782
24-02-2004, 14:28
Ja veel meisjes weten niet echt wat een hoofddoek inhoudt ze dragen het alleen om hun ouders een plezier te doen vind ik en je hebt sommige die het voor zich zelf doen maar je hebt er niet veel van. Als eenmaal een hooddoek draagt dan moet je het ook geen gebruik van maken als je het doet doe het dan goed en speel er niet mee.

3afrieta
24-02-2004, 14:29
ik weet zeker dat ze wel weten waarom een hoofddoek gedragen wordt maar mijn vraag is willen ze dat ook, soenna draag je inmiddels in je hart. wat heeft het voor zin om meiden te dwingen om een hoofddoek te dragen, ben je dan niet bang dat ze het gaan verafschuwen. Ik wil niemand te kort doen en ook niemand beledigen. maar is het beter om een hoofddoek te dragen en er niet mee eens zijn, dan geen hoofddoek en lekker in je vel zodat je op meerdere gebieden een betere moslim kan zijn. of vinden jullie nog steeds dat meiden zonder hoofddoek gelijk slechte moslims zijn

maghrebgirl20
24-02-2004, 14:32
Origineel gepost door ron_jeremy vage mensen hier :hihi:

marokkaansechik
24-02-2004, 14:35

Origineel gepost door maghrebgirl20 :hihi:

Lady_moi
24-02-2004, 14:39
Een hoofddoek moet je dragen vanuit u hart nie voor u ouders, nie voor u vriendinnekes ma voor Allah swt. Alé tzijnder wel meiskes die gedwongen een hoofddoek dragen ma das hun fout nie ik vind dat het schuld ligt aan hun ouders. Want ze hebben hen nie geleerd dat ze het voor Allah moeten dragen. Da vind ik wel jammer.. Wagga je draagt het wat laat. Maar beter te laat dan nooit. Beter een meiske die em wa laat draagt en het goed doet dan een meiske die ze al heel lang draagt en ondertussen met jan en alleman het bed in duikt. Mja wat kan ik zeggen.. Allah yehdi men yasha..

ZiNa7782
24-02-2004, 14:40
3afrieta ik vind dat je gelijk hebt maar ja er zijn wel nog mensen die dat denken hoor. En dat vind ik ook echt jammer.

ik_oke_is
24-02-2004, 14:54
Origineel gepost door 3afrieta ik weet zeker dat ze wel weten waarom een hoofddoek gedragen wordt maar mijn vraag is willen ze dat ook, soenna draag je inmiddels in je hart. wat heeft het voor zin om meiden te dwingen om een hoofddoek te dragen, ben je dan niet bang dat ze het gaan verafschuwen. Ik wil niemand te kort doen en ook niemand beledigen. maar is het beter om een hoofddoek te dragen en er niet mee eens zijn, dan geen hoofddoek en lekker in je vel zodat je op meerdere gebieden een betere moslim kan zijn. of vinden jullie nog steeds dat meiden zonder hoofddoek gelijk slechte moslims zijn er worden nog maar héél weinig meiden GEDWONGEN om een hoofddoek te dragen, ik ken er geen enkele maar goed mijn vraag is ; buiten mss die 1% die het moeten dragen, ALS je hem draagt, sta je dan niet voor bepaalde waarden ???

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 15:10
Origineel gepost door farididrissi hallo :lol: test 1 2 3 4 over en sluiten:hihi:

LovelY_Zizi
24-02-2004, 15:13
Origineel gepost door Lady_moi Een hoofddoek moet je dragen vanuit u hart nie voor u ouders, nie voor u vriendinnekes ma voor Allah swt. Alé tzijnder wel meiskes die gedwongen een hoofddoek dragen ma das hun fout nie ik vind dat het schuld ligt aan hun ouders. Want ze hebben hen nie geleerd dat ze het voor Allah moeten dragen. Da vind ik wel jammer.. Wagga je draagt het wat laat. Maar beter te laat dan nooit. Beter een meiske die em wa laat draagt en het goed doet dan een meiske die ze al heel lang draagt en ondertussen met jan en alleman het bed in duikt. Mja wat kan ik zeggen.. Allah yehdi men yasha.. .......... :o ge komt uit belgie..... :rolleyes: !!!!

3afrieta
24-02-2004, 15:14
Origineel gepost door Wolverine Soena draag je in je hart??? Op wa sloeg da? Hoofddoek is een plicht! En er is een verschil tussen verplicht en soena: er zijn dingen uit de soena die verplicht zijn, bv de manier waarop we bidden. Een hoofddoek moet je dragen wanneer een meisje vrouw wordt, dus bij haar eerste menstruatie: al de andere praatjes van ik ben nog niet klaar, ik wil die met m'n hart dragen, is gewoon uitvluchtjes zoeken. Het is net alsof je eerst heilig moet worden vooraleer je een hoofddoek kan gaan dragen: een meisje met hoofddoek is maar een simpele mens met zondes, net als een ander. he heb je mij horen zeggen dat het niet verplicht is zoals vele dingen wat verplicht is, maar jullie jongens doen daar ook niks mee alleen omdat het bij ons meisjes een zichtbare plicht is. En het is geen uitvlucht wat als een meisje een hoofddoek draag maar moet eigenlijk niks van de islam hebben nee dat is zeker goed. en dat iedereen een mens is en niet perfect is dat weten we nu allemaal en waar zijn jullie baarden he nee alleen maar kritiek uiten op meiden met geen hoofddoek, dat is het enige wat jullie kunnen doen. nou sorry maar ik draag liever mijn hele leven geen hoofddoek dan dat ik schijnheilig ben. ik doe alles wat islam heeft verplicht, alleen geen hoofddoek. ik steel niet ik drink niet heb respect ik bid ik doe de ramadan sahadda ik rook niet maagd roddel niet en veel meer dus wie zijn jullie om mij te oordelen omdat ik geen hoofddoek draag en andere meiden. dit is tussen mij en Allah (SWT) en hij weet dat ik een goed persoon ben zolang hij dat weet heb ik schijt aan alle mensen die mij oordelen zonder te weten wie ik ben en wat ik doe

ZiNa7782
24-02-2004, 15:18
zozzozoo die is pissig :-)

3afrieta
24-02-2004, 16:02
van mij mag je het vragen dat ben ik niet :zwaai:

mokhtarilover
24-02-2004, 16:05
de meeste mensen denken dat het van hun ouders maar er zijn ook meisjes die het uit zich zelf doen ik hbe ooit vaneen gezegde gehoort: als je een goude ring hebt leg je hem ook niet het ook niet gewoon op de aanrecht je bewaart hem tussen de watten en allah vind ons waardevol...........heb ik ooit gehoord van een vrouw die me lezingen geeft

Lady_moi
24-02-2004, 16:41

Ja. Origineel gepost door LovelY_Zizi .......... :o ge komt uit belgie..... :rolleyes: !!!!

Pagina's : [1] 2