Bekijk originele versie : Hebben jullie het al gehoord: aardbevig omgeving alhoceima
Ik hoorde het op het nieuws vanochtend en heb gelijk naar marokko gebeld naar mijn oom.
Het plaatsje ait-kamara is het zwaarst getroffen en ook im-zouren is zwaar getroffen er zijn ongeveer 20 doden en een ook gewonden gevallen.
Mijn oom zei, ze horen nu niks anders buiten dan ambulances die heen en weer racen.
In alhoceima hebben ze ook wat van de aardbeving meegekregen maar heeft het niet zo te pakken gehad als de andere, ze voelen nog wel schokken.
Als er iemand meer nieuws heeft please zet het hierop!!
Groetjes Amira
Ait-kamra en 2 andere dorpen in de omgeving zijn van de aardbol verwijnen! Heel erg hoor wat daar allemaal gebeurt is...
Er zijn meer dan 86 doden gevallen en het aantal kan oplopen tot 300 of meer .....
ALLAH IRHAM ALLE MOSLIMS-DODEN.
bniznessnia
24-02-2004, 15:57
Mijn medeleven gaat uit naar al die hun vrienden en familieleden en kenissen en kinderen hebben verloren en ik wens ze dan ook heel veel sbar toe....
En moge Allah al hun slechte daden vergeven.
En goede prijzen.
Layarghamhoem emsekien.
00Meknessia00
24-02-2004, 17:03
Ina lilahi oe ina ilahi radji3oen
yrabbi hafidhoem ben zo geschrokken mensen vergeet geen doe3a te doen voor alle sl;achtoffers en de nabestaande moge de overledenen naar de hemel gaan !!!
oproep; moslims die niet bidden ga liever beginnen want aardbevingen zijn ook een teken van de Dag des Oordeels steun mensen die niet bidden esallam oe alaikoem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.