Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoonmaakbedrijf Starten Amsterdam

LZN
13-11-2008, 15:54

Geachte mensen, Hierbij doe ik degene die dit leest een beknopte uitleg van mijn motivatie om een hulpvraag met betrekking tot het opstarten van een schoonmaakbedrijf. Als student dien ik een ondernemingsplan te schrijven en heb mijn keuze sowieso laten vallen op het starten van een schoonmaakbedrijf. De reden hiervoor is dat ik zelf een facilitaire dienstverlening (FM) opleiding volg te Amsterdam en graag in deze branche werkzaam zou willen zijn. Op zich heb ik wel een beeld van de grove structuur (ondernemingsplan) om een eigen bedrijf te starten, maar mis net die ene informatie secu tips die mijn ondernemingsplan gezond concurrerend te maken. Mijn vraag is dan ook wie zelf een schoonmaakbedrijf heeft of ervaring in deze branche, mij kan helpen door middel van tips en adviezen? Het is de bedoeling dat ik bij je een intervieuw afneem om een goed beeld te krijgen van ondernemerschap. Een vb. van de vragen die ik je kan stellen in het intervieuw zou kunnen zijn: -Waaom bent u een onderneming begonnen? -Welke tips en trucs kunt u als ondernemer de starter geven? -Tegen welke moeilijkheden loopt u op als ondernemer? Mocht je je aangesproken voelen om te reageren als lezer, kunt je mij ten alle tijden een mailtje versturen naar: schoon.maak@live.nl Uiteraard zal ik dan van mijn kant contact met u opnemen om de verdere verloop van een mogelijke intervieuw te bespreken. Bij voorbaat dank voor uw genomen moeite. Met vriendelijke groeten Student.

Omar_Omar
14-11-2008, 00:07
Het enige waar ik je mee kan helpen en wat van cruciaal belang is en vaak wordt vergeten zijn de Administratieve en fiscale verplichtingen. Samen met een aantal vrienden heb ik een Administratiekantoor. Mocht je meer informatie willen hebben kun je me een PM sturen. Omar