Bekijk originele versie : Maagdenvliesoperatie....
Moefassa
17-10-2002, 20:33
Als we het toch hebben over maagden en niet maagden, wil ik jullie mening weten over de Maagdenvliesoperatie. Vinden jullie het begrijpelijk dat sommige meiden voor zo'n operatie kiezen? Hoe denken jullie hierover?
Ik hoorde laatst dat ontmaagde meiden voor ongeveer 1500 euro hun maagdenvlies "terug kunnen zetten".
Serieuse reacties aub
ciao
Hindaatje
17-10-2002, 20:43
Origineel gepost door Moefassa
Als we het toch hebben over maagden en niet maagden, wil ik jullie mening weten over de Maagdenvliesoperatie. Vinden jullie het begrijpelijk dat sommige meiden voor zo'n operatie kiezen? Hoe denken jullie hierover?
Ik hoorde laatst dat ontmaagde meiden voor ongeveer 1500 euro hun maagdenvlies "terug kunnen zetten".
Serieuse reacties aub
ciao
Serieus joh :eek: ...ik dacht dat,dat niet kon :rolleyes:
kickboxgirl
17-10-2002, 20:46
hahahahhah maagdenvliesoperatie nou dat is ergg jalatief die meiden die dat doen ik heb daaargewoon geen respecht voorr ik walg om die *****es,waarom houden ze hun benen niet dicht tot ze de ware ontmoeten en trouwen weet ik veeell je kan ook een relatie zonder sex hebben hoorr als die partner moslims is begrijpt hij dat zeker,maar ja meiden van tegenwoordig gelijk der benen open en jalah der in en denken dat maagdenvliesoperatie hun redt bij alah khariem.je ouders komen er niet achter of zo maar god ziet wat je doet dagelijks dus ik vind het gewoon BULCHIT wat die meiden doennnnn teringg ergg gewooon jalatieff.
nou dit vind ik van maagdenvliesoperatie nutteloooooosss en hersenlooss beslama
Moefassa
17-10-2002, 20:48
Origineel gepost door Rajaa21
Tuurlijk is het begrijpelijk vanuit hun oogpunt, vindt jij het niet begrijpelijk dan?
Vanuit hun oogpunt is het wel begrijpelijk, maar de vraag was of het vanuit jullie oogpunt het begrijpelijk is. Vanuit mijn perspectief vind ik het niet begrijpelijk. Die meiden hebben het zelf (met uitzonderingen)zover laten komen, dus dan moeten ze ook maar de consequenties ervan dragen.
SweetRose
17-10-2002, 20:59
jakkes...alleen het gedacht al....!!!!
:rolleyes:
xxx
Tsja .... het eeuwen :rolleyes: oude dillema weer ..... wel .... niet .... wel ... niet goed ....
Kijk niet alleen naar het resultaat maar ook naar de oorzaak ... je weet niet wat er voorafgaand is gebeurd ....
En als de Marokkanen zich nou eens als echte moslims konden gedragen i.p.v. die slappe aftreksels daarvan dan zou dat er mischien niet eens zijn.... Als de Marokkaanse heren nou eens niet met 2 maten zouden meten dan who knowes .....
Ik keur het niet goed of zo ik bedoel al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel ......
Maar je moet gewoon nooit iemand veroordelen want je weet niet alles.
Zoals siedna 3iessa zei "Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen" Iedereen maakt fouten ... zou jij niet vergeven willen worden ????
M3a salama ....
Origineel gepost door butterfly1983
Precies iedereen maakt een fout..sommige vaker en wat grotere fouten dan anderen. Maar dan nog....
Ik vind het persoonlijk heel hypocriet heel scheinhelig...Maar ja dat is mijn mening. Maar om nu meteen te roepen dat hoertjes zijn. HELL NO!!! Dat vind ik echt stupid....
You got it all right gurl .... mee eens ....:goedzo: ;)
Shakkira
18-10-2002, 20:54
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten. Of ze die operatie willen laten uitvoeren of niet. Zij zijn degenen die die 1500,00 betalen, want de verzekering vergoedt het niet. En als zij dat geld liever willen uitgeven aan die operatie, dan aan kleding (bij wijze van spreken), dan is het hun zaakje toch? Zij voorzien problemen, zij hebben niet nagedacht tijdens de daad, en achteraf spijt gehad.
En wetende dat marokkaanse mannen de vrouw trouwen (meestal) alleen omdat ze maagd is en niet om haarzelf als persoon...tja, dan begrijp ik dat je je hachie op aarde redt door die operatie te laten verrichten.
Het is ook erg jammer dat er alleen op die meiden gelet wordt. Het is dat het niet te controleren is, maar wat zouden de mannen doen als ze in een soortgelijke situatie zitten.
Dus alsjeblieft, noem die meiden geen hoeren, de grootste is namelijk degene die ze daarvoor uitmaakt (sorry).
Allah soebhanahoe wata3ala is degene die mag en KAN oordelen over mensen. En dat is wat hij ook doet.
Laten wij ons maar met onszelf en onze eigen problemen bezig houden, dat is meer dan genoeg toch??
Groetjes Shakkira.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.