Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de 2

beppie_truus
17-10-2002, 20:15

stel je voor je loopt op straat je ziet 2 stelletjes op straat lopen hand in hand. het 1e stelletje is een marokaans meisje met een donker getinte jongen(neger) het 2e stelletje zijn beide marokaans. wat komt er het eerst in je op als je ze ziet lopen en wie van de 2 stelletjes geef je je zegen.

beppie_truus
17-10-2002, 20:17
ik voeg straks wel een extra dillema toe om het nog moeilijker te maken.

Safira75
17-10-2002, 20:17
hmmmm het eerst dat ik denk dat is er zo eentje van challenge :D:D

beppie_truus
17-10-2002, 20:18
Origineel gepost door Safira75 hmmmm het eerst dat ik denk dat is er zo eentje van challenge :D:D schijnt dat daar er genoeg van rondlopen :D :D

Safira75
17-10-2002, 20:19

hahha they are EVERYWHERE oh oh oh oh waar gaat de wereld naartoe die jeugd van tegenwoordig... in mijn tijd he...nou pfffffffffffff TOEN was het wel anders! :D:D

Rajaa
17-10-2002, 20:23
Origineel gepost door beppie_truus stel je voor je loopt op straat je ziet 2 stelletjes op straat lopen hand in hand. het 1e stelletje is een marokaans meisje met een donker getinte jongen(neger) het 2e stelletje zijn beide marokaans. wat komt er het eerst in je op als je ze ziet lopen en wie van de 2 stelletjes geef je je zegen. Waar slaat dit op? Geen van beiden geef ik mijn zegen, omdat ik waarschijnlijk niet speciaal met die stelletjes bezig zal zijn... Mocht het zo zijn dat ik op een rustige middag aan het wandelen ben en mijn omgeving extra aandacht schenk, dan zal ik ze geluk toewensen. Punt blijft, ik ken ze niet dus weet niet "wie" het zijn! PS: Wie ben ik om voor mij totaal onbekenden te gaan zegenen of veroordelen :rolleyes:

beppie_truus
17-10-2002, 20:26
Origineel gepost door Rajaa21 Waar slaat dit op? Geen van beiden geef ik mijn zegen, omdat ik waarschijnlijk niet speciaal met die stelletjes bezig zal zijn... Mocht het zo zijn dat ik op een rustige middag aan het wandelen ben en mijn omgeving extra aandacht schenk, dan zal ik ze geluk toewensen. Punt blijft, ik ken ze niet dus weet niet "wie" het zijn! PS: Wie ben ik om voor mij totaal onbekenden te gaan zegenen of veroordelen :rolleyes: het was een vraag als je daar niet op wilt antwoorden ook goed nexttttttttttttttt

Rajaa
17-10-2002, 20:30
Origineel gepost door beppie_truus het was een vraag als je daar niet op wilt antwoorden ook goed nexttttttttttttttt Hmm rare redenering, ik heb die "vraag" van jou zojuist beantwoord dacht ik zo? Waarom suggereer je dat ik niet wil antwoorden? Jammer Bep, dat ik geen inhoudelijke reactie op mijn antwoord krijg... :kwaad:

Stille
17-10-2002, 21:26
Origineel gepost door Safira75 hmmmm het eerst dat ik denk dat is er zo eentje van challenge :D:D Ja heb gehoord dat er daar genoeg zo'n jongens rondlopen en in Kruiskade ook in Rotterdam. Ben je al eens uitgeweest in challenge?Ik niet mag niet van mama en papa :D

beppie_truus
17-10-2002, 23:05
de reden waarom ik deze topic heb geopend is omdat een boel mensen een vooroordeel hebben over getinte (negers)mannen. en heel snel geneigd zijn om meteen een vooroordeel te hebben over een persoon zonder het verhaal er achter te kennen. want stel dat die ene getinte man nou een donker moslim is die getrouwd is met dat meisje en dat andere stel dat is een marokaanse meisje die met een marokaanse jood "verkering" heeft.

saidaaatje
17-10-2002, 23:19
hmm beppie ya got a point there..............