Bekijk originele versie : Hoe voel je je nu?
Classy.Lady
23-02-2004, 23:58
Niet Te Beschrijven..!
maghrebgirl20
24-02-2004, 00:18
gewoon, niet ongelukkig, maar ook niet superblij of zo
zinelbedawi
24-02-2004, 00:19
gewoon, k heb geen slaap maar wil wel slapen. En ook wat moe en niet heel gelukkig.
hyperactief. ga zo even naar buiten.
Is het normaal als je niets voelt? :maf:
ik_oke_is
29-02-2004, 12:41
Origineel gepost door Lampjuh
Is het normaal als je niets voelt? :maf:
voor sommige is het veiliger als ze niks voelen :stout:
:maf:
sneakynawal
29-02-2004, 12:42
Hoofdpijn, geen zin om aan mijn huiswerk te beginnen. Zou op dit moment ergens anders willen zijn met mister X.
shakira_lopez
29-02-2004, 12:44
Ik voelme ku t ben ergens achter gekomen en weet niet wat ik moet doen, ben misselijk, lui, ziek, haat deze k u t leven..... begrijp niet waarom ik dit altijd mee moet maken, heb altijd problemen als de ene probleem afgelopen is denk ik automatisch "o shit wat zal de volgende probleem zijn ik hoop niet weer zoiets" erg he ik meen het hoor ik ben gemaakt om mezelf problemen te verzorgen denk ik..
Origineel gepost door ik_oke_is
voor sommige is het veiliger als ze niks voelen :stout:
:maf:
:ego:
Het is leuk om iets te voelen :giechel:
lady_khadija
29-02-2004, 12:49
heerlijk!!!, want mijn vakantie is begonnen...........
Origineel gepost door sneakynawal
Hoofdpijn, geen zin om aan mijn huiswerk te beginnen. Zou op dit moment ergens anders willen zijn met mister X.
Ahhh nu pas snap ik het, jullie hadden deze week vakantie :maf: onze vakantie begint morgen pas :o
ik_oke_is
29-02-2004, 12:51
Origineel gepost door shakira_lopez
Ik voelme ku t ben ergens achter gekomen en weet niet wat ik moet doen, ben misselijk, lui, ziek, haat deze k u t leven..... begrijp niet waarom ik dit altijd mee moet maken, heb altijd problemen als de ene probleem afgelopen is denk ik automatisch "o shit wat zal de volgende probleem zijn ik hoop niet weer zoiets" erg he ik meen het hoor ik ben gemaakt om mezelf problemen te verzorgen denk ik..
als je erover wilt praten moet je het me laten weten :maf2:
Origineel gepost door shakira_lopez
Aaa yalatief :(
Je moet niet zo praten meid, voor elk probleem moet een oplossing zijn. Allah jekoen m3aak.
Origineel gepost door ik_oke_is
als je erover wilt praten moet je het me laten weten :maf2:
Dat wou ik eerst aan haar vragen :ego: maja ma3liesh hoe meer mensen hoe beter voor haar ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.