Bekijk originele versie : Wie woont in Rotterdam ???
jihadannafs
12-11-2008, 18:45
Salaam Alaikoem
Wie woont er in Rotterdam en weet iets over de wijk zevenkamp ???
Hoe zit het daar bijv. met scholen, winkels, halal-slagerijen en moskeeën ??
Hoe is het om daar als moslim te wonen ?
SHOEKRAN !!
Oem Abdullah
Ps. Wie me info geeft krijgt een groen puntje : )
Dikrayet
12-11-2008, 19:17
Salam alaikom
Mijn broer heeft in Zevenkamp gewoond, naar mijn weten was er geen islamitische slager in de buurt. Maar ik denk wel dat het eraan ligt waar in Zevenkamp..............Wat betreft de wijk vond ik het een mooie wijk, het is lekker rustig. Een goede omgeving waar kinderen kunnen opgroeien. De school waar mijn nichtje en neefje op zaten was over het algemeen een witte school, naar mijn mening is dat wel goed. Je zag wel kindjes van een andere afkomst, maar ze waren niet in de meerderheid.
Een moskee heb ik daar in de buurt ook niet gezien. Ze hadden wel een zwembad in de buurt en een kleine winkelcentrum, waar ook de Lidll was.
Succes.
Miss-Zina
12-11-2008, 20:57
gare wijk !!!!
jihadannafs
13-11-2008, 10:22
Hahaha gare wijk? Ghair inshaAllah !!
Nou dank jullie wel voor de info !!
XxxX Oum Abdullah
grieffierr
13-11-2008, 11:33
Salaam Alaikoem
Wie woont er in Rotterdam en weet iets over de wijk zevenkamp ???
Hoe zit het daar bijv. met scholen, winkels, halal-slagerijen en moskeeën ??
Hoe is het om daar als moslim te wonen ?
SHOEKRAN !!
Oem Abdullah
Ps. Wie me info geeft krijgt een groen puntje : ) waar kom je zelf vandaan waar woon je nu ?
jihadannafs
13-11-2008, 15:25
woon nu in amsterdam waar een huisje vinden vrijwel onmogelijk is, in rotterdam ( www.woonnet-rijnmond ) hebben ze naast de gewone wachtlijsten ook een lotingssysteem zo is het dus gebeurd dat we 2e staan ineens !! In zevenkamp dus.
Maarja als nr 1 het huis neemt hebben wij pech ; )
Mefrouwtje_YoUs
13-11-2008, 15:40
ewa algair inchallaah!!!
zevenkamp is een rustige buurt. Voor de slagerijen moet je toch even naar Rotterdam west komen. 1 en al islamitische slagerijen!
of naar rotterdam noord. Je bent er zo met de metro.
maar even eerlijk. Rotterdam is echt een verademing vergeleken met Amsterdam.
jihadannafs
13-11-2008, 16:25
ja? Is dat wel te doen? Steeds vlees enzo halen helemaal in Noord of west ?
hahahahah hoezo verademing? Omdat het rustiger is ofzo ? IK heb ook niet zoveel met A'dam hoor ik kom oorspronkelijk uit het rustige zuiden : P Bij Eindhoven in de buurt : )
anisaleila
13-11-2008, 16:32
je hebt allerlei voorzieningen in rotterdam, overal zijn er grote supermarkten, slagers, bakkers etc meestal zitten ze dichtbij elkaar, dus makkelijk als je de wekelijkse boodschappen moet doen :)
betreft zevenkamp, ik ken het niet, kom er ook niet, dus daar durf ik niets over te zeggen, wel heb ik begrepen dat het goed wonen is daar ou allah ou a3lam
succes en mocht je in rotterdam komen wonen, marhba ;)
als je nog vragen hebt of wat wilt weten, pm me maar
VrouwZonderLeve
13-11-2008, 16:34
Ik niet
grieffierr
14-11-2008, 15:26
ja? Is dat wel te doen? Steeds vlees enzo halen helemaal in Noord of west ?
hahahahah hoezo verademing? Omdat het rustiger is ofzo ? IK heb ook niet zoveel met A'dam hoor ik kom oorspronkelijk uit het rustige zuiden : P Bij Eindhoven in de buurt : )
je hoeft helemaal niet naar noord. er is pas een islamitische slagerij geopend die alles heeft wat je maar wilt .. leuke rustige wijk veel winkels in de buurt en in de buurt van winkelcentrum Oosterhof grote centrum .
hoop dat je genoeg info hebt ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.