Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: Laptop...... maar weet niet welke

Boezzie
12-11-2008, 15:22

salaam mo'alaikoum broeders en zusters. ik zoek een laptop maar aangezien ik geen ervaring heb met laptops weet ik ook niet welke ik moet aanschaffen.. hij moet gewoon goed wezen.. ik denk aan de merk acer en sony die komen het meest voor bij laptops.. please help mij

Boezzie
12-11-2008, 15:27
en oja niet hoger dan 400 euro :) gewoon een huis, tuin en keuken laptop met een beetje extra opties en power is voldoende.. hoeft geen super laptop te wezen ik heb er best veel gezien in de kranten van rond die prijsklasse maarja welke is de beste en goed en gaat lang mee:rolleyes:

Boezzie
12-11-2008, 23:41
niemand ze3ma? vertel me dan een beetje waar ik op moet letten om een redelijk laptop te hebben.. en mischien kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een laptop en notebook:rolleyes:

Drifter
13-11-2008, 03:50
Wat zijn je eisen? Je budget is vrij krap trouwens, voor dat geld vind je geen Sony denk ik. Een beetje Sony begint bij 550 ofzo, praat wel over winkelprijzen en niet box/schuur/zolder/vrachtwagen-prijzen ( :hihi: ) Over Acer; redelijk goeie prijs/kwaliteit verhouding. Niet teveel mee sjouwen en rustig behandelen dan gaan ze lang mee, anders valt ie van ellende uit elkaar. De Aspire 5100 series zijn de bekendste. Verwacht alleen niet veel van de accu, gaat met geluk 1,5uur mee. Maar beide merken-laptops heb je in alle soorten en maten. Ga je alleen maar internetten/office/muziek/dvd, dan voldoet een 400/500euro laptop meestal. Nog een tip, vermijd Vista icm 1gb intern geheugen. Dat is net zo traag als dikke stront door een trechter, maar gelukkig op te lossen door gewoon XP erop te gooien :) En over laptop/notebook: geen verschil, zijn gewoon verschillende benamingen . Voorbeeld van een simpele laptop: http://www.mycom.nl/Products/View/Toshiba%20L3001BD/205583.aspx

Boezzie
13-11-2008, 14:07

nee wellah best veel keus uit verschillende soorten laptops voor die prijsklassen vergis je niet ;) oke dus even voor de duidelijkheid? als ik een laptop vindt van bv Acer en hij heeft een intergeheugen van 2 gb is dat goed genoeg om hem te kopen.. safi voor de rest geen andere dingetjes waar ik op moet letten?

Drifter
13-11-2008, 14:41
Nee joh, jij zoekt een huis/tuin/keuken laptop. Dan voldoen bijna alle laptops :) Als je graag Vista wilt draaien, dan raad ik je inderdaad 2gb intern geheugen aan.

Boezzie
13-11-2008, 15:07
nee van iedereen hoor ik dat viesta klote is man, als ik een laptop koop het eerste wat ik doe is viesta erafgooien en xp erop zetten