Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : STILlTeSS bij een DATE

Pipo_De_Clown
23-02-2004, 21:35

Beste MENSEN!!, De meeste mensen zullen het wel meegemaakt hebben, dat er bij een date stiltes vallen dus het gespreksstof ik op, FOETSIE, WEG... Ik persoonlijk wordt er gek van en kan er niet tegen.. Dus ik vroeg me af wat voor oplossingen jullie daarvoor hadden? ThallaW, :zwaai:

ik_oke_is
23-02-2004, 21:43
Origineel gepost door Btissama kijk haar diep in de ogen aan, zij wordt verlegen en vraag je haar wat er is. zo wordt er weer gepraat :) :rolleyes: :hihi: niet slecht :maf:

Pipo_De_Clown
23-02-2004, 21:47
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: niet slecht :maf: Dat is een HEEEELE goeie :) maar ik moet er meer hebben! voor het geval er weer een stilte valt na die actie :)

ik_oke_is
23-02-2004, 21:50
Origineel gepost door Pipo_De_Clown Dat is een HEEEELE goeie :) maar ik moet er meer hebben! voor het geval er weer een stilte valt na die actie :) :hihi: droogvrijen schijnt vrij populair te zijn :maf:

Pipo_De_Clown
23-02-2004, 22:21

Pfoeeeee.... Ik heb me helemaaal GEK gevraagd, helemaal geintereseerd.. maar op een gegeven moment is mijn gespreksstof ook OP!!... Denk toch maar dat ik aan Droog vrijen ga doen wat ik_oke_IS voorstelde, mischien dat daarmee de stiltes goed mee gevuld worden :maf:

Darine_Chamalia
24-02-2004, 09:35
Origineel gepost door Pipo_De_Clown Pfoeeeee.... Ik heb me helemaaal GEK gevraagd, helemaal geintereseerd.. maar op een gegeven moment is mijn gespreksstof ook OP!!... Denk toch maar dat ik aan Droog vrijen ga doen wat ik_oke_IS voorstelde, mischien dat daarmee de stiltes goed mee gevuld worden :maf: Valt ook onder stilte :rolleyes: dan nog de vraag wat voor nare geluiden er naar boven komen??? Succes... :zwaai: ...have fun Darine,

3afrieta
24-02-2004, 09:38
HET MOET VAN BEIDE KANTEN KOMEN ALS HIJ DE HELE TIJD BLIJFT PRATEN DAT IS TOCH OOK NIET LEUK VOOR HEM, EN ALS DE GESPREKSSTOF OP IS, DAN HEB JE TOCH WEL EEN PROBLEEM

minora
24-02-2004, 10:07
Ga wat doen!! Dan ben je bezig ne heb je weer andere dingen om over te hebben

Lady_moi
24-02-2004, 12:41
Ik zou het echt nie weten :confused: Gewoon stil blijven isda dan zo erg? :)

Pipo_De_Clown
24-02-2004, 21:03
Origineel gepost door Lady_moi Ik zou het echt nie weten :confused: Gewoon stil blijven isda dan zo erg? :) DUuuhhhhhh... Natuurlijk is dat erg, anders zou ik hiervoor niet speciaal een Topic OPenen :maf: Volgens mij is er niet echt veel aan te doen, behalve Droog gaan vrijen :D :maf:

Lady_moi
24-02-2004, 21:07
Vertel u hele leve dan zalt nie zo stil zijn.

shakira_lopez
24-02-2004, 21:10
Ik niet hoor heb overal en altijd mijn woordje klaar staan gelukkig... maar als jij gewoon iets verzint om mee te beginnen moet zij er automatisch mee in gaan en dan gewoon komen jullie zonder dat je het weet van het ene onderwerp naar het ander enne veel succes jongen. praat ze groetjes

MiffrouwLoubna
24-02-2004, 21:24
Rare dates heb jij..... :giechel:

marocalhoceima
24-02-2004, 21:54
Weet je wat je ook gewoon kan doen helemaal niet daten!! Helpt perfect ,dan zijn er ook geen stiltes. veel sucsses

Hot_Male
24-02-2004, 22:32

Origineel gepost door Pipo_De_Clown Beste MENSEN!!, De meeste mensen zullen het wel meegemaakt hebben, dat er bij een date stiltes vallen dus het gespreksstof ik op, FOETSIE, WEG... Ik persoonlijk wordt er gek van en kan er niet tegen.. Dus ik vroeg me af wat voor oplossingen jullie daarvoor hadden? ThallaW, :zwaai: Vraag of ze nog maagd is. Ik weet zeker dat er geen stilte meer zal heersen :D :rolleyes: