Bekijk originele versie : Voor de getrouwde dames
magrabbia
23-02-2004, 19:12
Salaam alaikoem,
Ik vraag me af of er getrouwde vrouwen zijn die jaloers zijn als ze hun man met een ander meisje zien praten, of als hij naar vrouwen op de tv kijkt?
Ik ben zelf sinds drie jaar getrouwd, maar het laatste jaar ben ik heel erg jaloers en dat loopt altijd op ruzie uit. Het is dat hij sbar met mij heeft anders waren we allang uit elkaar!
We passen perfect bij elkaar, begrijpen elkaar maar ik moet het altijd weer verpesten door mijn jaloezie.
Wie heeft dat ook en hebben jullie goee tips, want ik wil niet dat het mijn huwelijk verpest!!!!
Shoekran.
AbaHoeCh
23-02-2004, 19:14
Je man mag niet (buiten zijn moeder/zus/tante,...) met een ander meisje praten dan zijn familie, dat is buiten de islam!
Anissa_bel
23-02-2004, 19:24
Origineel gepost door AbaHoeCh
Je man mag niet (buiten zijn moeder/zus/tante,...) met een ander meisje praten dan zijn familie, dat is buiten de islam! :confused:
Buiten zijn moeder /zus/tante mag hij met niemand praten?!? Dat is dan pas iets nieuws zou ik zeggen.... :rolleyes:
Het is helemaal normaal dat jij in contact komt met mensen en ook je man..we leven nu eenmaal in een wereld met mensen! ik denk dat het probleem bij jouw zit...dat is mijn mening :( ....je moet elkaar gewoon vertrouwen.
Je kan toch moielijk je man verbieden om tv te zien, of telkens van zender veranderen als er een beeldige vrouw op het scherm komt...dat is overdreven ! Je moet gewoon meer zelfzeker zijn....en je man vertrouwen!
Kennen jullie het woord goede kennissen, vrienden van kleins....buurmensen niet ? Je man kan toch moeilijk deze mensen straal negeren...en als er een avondje wordt georganiseerd bij je thuis (goede kennissen)...zitten ze dan totaal gescheiden met een gordijn? ....neen toch..als het om echte, goede kennissen...
Dus wat ik hier wil zeggen, herpak je meid en soigneer je man en jezelf eens goed door samen even weg te gaan... ;)
sorry... :rolleyes: als ik fouts heb gezegd!
tatouzient
23-02-2004, 19:25
Je man mag niet (buiten zijn moeder/zus/tante,...) met een ander meisje praten dan zijn familie, dat is buiten de islam!
waarom zou hij ni moge prate met iemand anders met een derde persoon erbij?
Tatou.
tatouzient
23-02-2004, 19:27
Origineel gepost door magrabbia
Salaam alaikoem,
Ik vraag me af of er getrouwde vrouwen zijn die jaloers zijn als ze hun man met een ander meisje zien praten, of als hij naar vrouwen op de tv kijkt?
Ik ben zelf sinds drie jaar getrouwd, maar het laatste jaar ben ik heel erg jaloers en dat loopt altijd op ruzie uit. Het is dat hij sbar met mij heeft anders waren we allang uit elkaar!
We passen perfect bij elkaar, begrijpen elkaar maar ik moet het altijd weer verpesten door mijn jaloezie.
Wie heeft dat ook en hebben jullie goee tips, want ik wil niet dat het mijn huwelijk verpest!!!!
Shoekran.
waarom ben je telkens jaloers?
omda de meide er uiterlijk 'beter' uitzien dan jou?
Tatou.
Anissa_bel
23-02-2004, 19:30
kifeich derde persoon erbij ?
Sorry hoor..maar we gaan de extreme tour op! Nou als je iemand tegen het lijf komt die je heel goed kent, dan moet je eerst een derde persoon bijroepen alvorens je een conversatie met hem/haar aangaat ? :rolleyes:
Gebeurt helemaal niet in de realiteit!
AbaHoeCh
23-02-2004, 19:33
Origineel gepost door tatouzient
waarom zou hij ni moge prate met iemand anders met een derde persoon erbij?
Tatou.
met een derde persoon mag wel jah
LovelY_Zizi
23-02-2004, 19:33
.......Ik zou hem een dreun voor zijn hoofd geven.....
geintjuh:D
....Je vertrouwt je man...je bent toch nix voor nix met hem getrouwd....hij wil alleen jou
kijk meid .......zijn ogen zijn voor iedereen......maar zijn HART is voor jou alleen!!!!! ONTHOU!
:zwaai:
Anissa_bel
23-02-2004, 19:37
Sorry! Ik denk toch anders hierover....mijn mening!
Vertrouwen hier gaat het om! Als je iemand niet vertrouwt dan begin je paranoid te worden telkens je man met iemand praat...
LovelY_Zizi
23-02-2004, 19:40
..mee eens...:rolleyes:..
bentetouania
23-02-2004, 19:53
je moet echt gewoon met hem praten en zeggen dat je het niet leuk vind.
en als hij van je houdt dan doet hij wat je hem hebt gevraagd
en veel geluk
tatouzient
23-02-2004, 20:14
met een derde persoon mag wel jah
en anders ni?
Tatou.
tatouzient
23-02-2004, 20:16
Origineel gepost door Anissa_bel
Sorry! Ik denk toch anders hierover....mijn mening!
Vertrouwen hier gaat het om! Als je iemand niet vertrouwt dan begin je paranoid te worden telkens je man met iemand praat...
als er gn vertrouwe is dan is er nix...
Tatou.
AbaHoeCh
23-02-2004, 20:31
Origineel gepost door tatouzient
en anders ni?
Tatou.
nee en anders nie
als een getrouwde man met een ander vrouw in gezelschap is die niet van zijn familie is en er is geen derde persoon bij, dan komt de shitan ertussen
ps: wist je dat dan nog niet ?
Afrowoman
23-02-2004, 20:33
Sorry hoor, maar in welke Sura staat dat???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.