Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom somige maroc meiden van negers houden

Pagina's : [1] 2

tonymontana
23-02-2004, 18:25

kijk t zit zo met sinterklaas als kleinkind mochten ze van zwarte piet een kado uit kiezen ze vonden dat zo lief van die zwarte man want ze kregen een kado iets wat ze thuis niet kregen vandaar dat het i love blacks syndroom is ontstaan maar nu krijgen ze geen kados meer maar iets anders :jammer:

HalveWaarheid
23-02-2004, 18:28
Ze houden ook van rijke oude mannen net als sinterklaas! Komt ook daardoor denk ik! :jammer:

LieveMeisje
23-02-2004, 18:30
ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa jullie spoort ine man :maf2: :haha: :haha: :lol: i like a sint und piet zehmaaaaaaaaaaaaa :rolleyes:

SweetTalker
23-02-2004, 18:33
En ik maar denken dat marokkaanse meiden met negers gaan door jongens zoals jullie die te veel roddelen en zich met andermans zaken bemoeien. Ik ben echt dom man :D

Sundous
23-02-2004, 18:33

Soort zoekt soort! I have no problem.....heb nooit zwarte piet leuk gevonden :D

SAMMYGIRL
23-02-2004, 18:35
Origineel gepost door tonymontana nu krijgen ze geen kados meer maar iets anders Is tog ook een kado, ze zijn wel gul zeg!:D

tonymontana
23-02-2004, 18:35
Origineel gepost door latifaaa Ha Ha Ha wat grappig, heb je er lang over gedaan om die te verzinnen. Dan zou ik maar goed op je zusjes passen als ik jou was....... gaat niet kheb geen zusje ;)

mocro_souhaila
23-02-2004, 18:45
whaahahahah deze is goed... R.E.S.P.E.C.T ...hoe verzin je dit??

krullebol_1
23-02-2004, 18:48
wat is dat nou weer whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

GaStVrOuW_NadYa
23-02-2004, 18:57
Origineel gepost door tonymontana kijk t zit zo met sinterklaas als kleinkind mochten ze van zwarte piet een kado uit kiezen ze vonden dat zo lief van die zwarte man want ze kregen een kado iets wat ze thuis niet kregen vandaar dat het i love blacks syndroom is ontstaan maar nu krijgen ze geen kados meer maar iets anders :jammer: Ewa Tjaa ALs ze op "TonyM" gaan zitten wachten en zijn zuurstokkie dan ehh :giechel:

CriMiNeeL_KaMaL
23-02-2004, 20:06
tazzz ik geloof niet dat marokkaanse meisjes op negers vallen !!!!!! :boogie: $m00thCr!m!n@L :boogie:

tonymontana
23-02-2004, 22:34
Origineel gepost door CriMiNeeL_KaMaL tazzz ik geloof niet dat marokkaanse meisjes op negers vallen !!!!!! :boogie: $m00thCr!m!n@L :boogie: ik geloof niet dat jij niet geloofd dat marokkaanse meisjes niet op nergers vallen donder toch op je weet beter

CriMiNeeL_KaMaL
23-02-2004, 22:45
Origineel gepost door tonymontana ik geloof niet dat jij niet geloofd dat marokkaanse meisjes niet op nergers vallen donder toch op je weet beter hahaha :schrik2: dat is niet wat je wilde lezen yek !!!!! tazzz iwa geloof dan maar dat je eigen nichtjes en zusse op negerslu.llen valle a kloothommel

anissa1980
23-02-2004, 22:46
Origineel gepost door Saima18 Inderdaad Marokkaanse jongens roddelen als wijven, stel je wilt iets doen, kussen of all the way dan weet gelijk de hele buurt, familie en zelf in Marokko is het bekend wat je uitgespookt hebt. Dus tief effe op, verbeter de wereld en begin bij jezelf. Marokkaanse jongens moeten ene cursus romantiek volgen, ze komen niet verder dan zsssstss, kehbah **** als je ze even gene aandacht geeft! jij leeft nog in je fantasie wereld... WORDT WAKKER MEID...

tonymontana
23-02-2004, 23:05

Origineel gepost door CriMiNeeL_KaMaL hahaha :schrik2: dat is niet wat je wilde lezen yek !!!!! tazzz iwa geloof dan maar dat je eigen nichtjes en zusse op negerslu.llen valle a kloothommel kheb geen zusjes a klootviool en mn nichtjes hebben hun eigen broers dus boeit me niet wat ze doen maar over het algemeen zie wel eens marokkaanse meiden met negers maar het zijn er niet veel en deze topic is als grap bedoeld dus niet alles siri nemen een neem een dosis humor in je leven ouwe kan je nog eens een leuk leventje hebben ;)

Pagina's : [1] 2