Bekijk originele versie : Ik word gek van het gedrag van een meisje.
youssefmaghrabi
23-02-2004, 16:04
Salaam allemaal,
Ik heb bijna een jaar geleden een marokkanse meisje leren kennen.
zij is wel jonger dan ik, ik heb bijna dagelijks contact met haar, zij vertrouwt mij en vertelt mij ook alles. ik mag haar graag en geef heel veel om haar. maar soms word ik gek van haar gedrag. soms gedraagt ze als een kleuter en ze weet nog niet wat ze met haar leven wil doen.
Ik zit met een grote vraag: ik weet niet waarom ik haar mag, het lijkt of ze shour bij me heeft gedaan.
Moet ik afstand van haar nemen door haar gedrag of wat?
3afrieta
23-02-2004, 16:06
WAT HEBBEN MANNEN TOCH GELIJK MET SHOUR
MISSCHIEN BEN JE GEWOON VERLIEFD OP HAAR
NIEMAND IS PERFECT
Origineel gepost door 3afrieta
WAT HEBBEN MANNEN TOCH GELIJK MET SHOUR
MISSCHIEN BEN JE GEWOON VERLIEFD OP HAAR
NIEMAND IS PERFECT
Dit vind ik echt een SUPER reactie!
chainreaction
23-02-2004, 16:09
iedereen heeft zijn foute trekjes
ik denk dat zij zich vast ook irriteert aan kleine dingetjes van jou maar als je verliefd bent dan slik je dat soort dingen in
youssefmaghrabi
23-02-2004, 16:09
Shour was wel figuurlijk bedoelt, ik weet dat dat niet zo is!
Ik denk niet dat ik verliefd op haar ben.
ik ben wel verliefd geweest, maar dit is wel anders.
Origineel gepost door youssefmaghrabi
Salaam allemaal,
zij is wel jonger dan ik, ik heb bijna dagelijks contact met haar, zij vertrouwt mij en vertelt mij ook alles. ik mag haar graag en geef heel veel om haar. maar soms word ik gek van haar gedrag. soms gedraagt ze als een kleuter en ze weet nog niet wat ze met haar leven wil doen.
Ik zit met een grote vraag: ik weet niet waarom ik haar mag, het lijkt of ze shour bij me heeft gedaan.
Nou ja wat is dat nou weer voor iets raars, omdat je iemand mag en aardig vind en weet ik veel wat nog meer wil nog niet betekenen dat ze shour voor je heeft gedaan 3la gek kind. Misschien ben je wel gewoon verliefd op haar en nobody's perfect!! :rolleyes: :confused: :zwaai:
Waarom vraag je niet aan haar waarom ze zich zo gedraagd??
chainreaction
23-02-2004, 16:11
Shour was wel figuurlijk bedoelt, ik weet dat dat niet zo is!
Ik denk niet dat ik verliefd op haar ben.
ik ben wel verliefd geweest, maar dit is wel anders.
je voelt je toch op de een of andere manier tot haar aangetrokken
Sweet_Yasmin
23-02-2004, 16:13
Jij bent degene die haar het beste kent, dus ik denk dat je dat ook zelf moet beslissen of je wel of niet afstand moet houden.
Denk er goed over na.....:zwaai:
Lady_moi
23-02-2004, 16:15
Afstand nemen lost nix op.
Erover praten met haar misschien wel.
NoreJihan
23-02-2004, 16:18
Salaam allemaal,
Je bent zeker niet verliefd,anders zou je dat kinderachtige gedrag van haar anders zien (positief)
Ik denk ook niet dat het s7our is.
Ik denk dat je los van haar gedrag haar graag spreekt of zij is de enige meid die je in je telefoonlijst hebt.
No Choice!
alhoceimachaima
23-02-2004, 16:24
weet je wat het is ik kende een jongen we hadden nix ofso gewoon vrienden en ik ben beetjuh:maf2: en soms heb ik van die buien dan spoor ik helemaal niet en dan een keertje kreeg ik ruzie met hem jah gedraag je eens als een marokaan geen brutale mond tegen leraren je gaat na school om te leren niet om andere dingen te doen ik dacht so tfoee doe effe normaal laat ma leven maar jah je wel uitkijken wat je zegt want tussen mij en hem is er geen vriendschap meer maarjah gewoon goed nadenken wat je zegt:)thalla:blauwkus: AC
Ik begrijp presies wat je bedoelt
dat had ik ook
nou wat ik heb gedaan is duidelijk afstand gehouden want ik begreep me zelf niet een smeer en wou me zelf niet verlagen tot dat niveau dus heb ik hem gedumpt
ik zeg niet dat je haar moet dumpen maar ik vertel je lleen dta je moet opassen op je zelf
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.