Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What would you do?

leyla15
17-10-2002, 15:14

Stel, een jongen is helemaal gek van je of een meisje... Maar jij vind die gene alleen maar aardig.. maar die gene lijkt dat niet te begijpen en valt je latsig door te bellen en berichtjes? En die gene komt zelfs naar je buurt om je te zien!!! Wat zou je doen dan???? thallou :D

82nadia
17-10-2002, 15:41
Op een rustige manier diegene benaderen en uitleggen dat je die persoon niet wilt\ :zwaai: :zwaai:

ZiLaaL
17-10-2002, 16:50
Volg HIRSHI ALI'S Voorbeeld.... EMIGREREN. :D :D :D

parelprinsesje
17-10-2002, 16:51
......ik zou toch echt heftig gaan praten met diegene, mocht dit niet helpen......verwijs ik m wel door naar een psychiater.......;) groetjes een parelprinsesje

casanova_girl18
18-10-2002, 13:10

Hoi, En als je alles hebt geprobeerd. En hij zegt nee jij blijft altijd de enige voor mij! En zegt ik kom je zeker vragen. En als je m'n ouders en mij voor *** zet dan hoef ik je niet meer te kennen. En hij vindt het niet goed dat je hem alleen als vriend beschout! Want hij zegt "ik hou van jou en jij van mij en dat kun je me niet maken". Help me! ~Thanks~

amilah
18-10-2002, 14:58
probeer hem 1st op een vriendelijke manier duidelijk te maken dat jij hem alleen als vriend wil. als hij meer wil, pech voor hem dan! hij moet jou maar begrijpen! als het niet lukt, probeer hem te negeren. na een tijd zal hij vanzelf wel ophouden! als hij belt, neem dan zeker niet op!

Missrapster
18-10-2002, 15:08
girl...dat heb ik ook...het is net alsof ze shit in hun oren hebben....kheb van alles gezegd...en van alles gedaan...een ding negeer ze volkomen dat helpt....echt negeer ze praat niet als ie belt....als ie een bericht stuurt nix trug...gewoon lekker negeren...leid je eigen leven...;)

leyla15
18-10-2002, 15:18
Okeej maar stel... Je heb met hem gehad.... en je kwam er achter dat je eigelijk nog niets vasts wou... wat dan??? En hij blijft je lastig vallen omdat je toch ooit iets met hem heb gehad? Ook al weet hij dat het al uit is, wil hij het niet geloven en denkt nog dat je zn vriendin bent... Dus als hij je ooit met een andere jongen ziet praten word hij nog steeds boos op die jongen en zegt dat ie jou met rust moet laten!!! Wat zouden jullie dan doen in deze situatie? Ciao en thallou :D

Missrapster
18-10-2002, 15:26
uh....ik zou doen...kzou het ff allemaal uit schreeuwen...en zeggen dat ie mot kappen...

emsoem
18-10-2002, 16:51
Origineel gepost door maroclover scheld hem lekker uit en beledig hem goed, dan gaat hij je vanzelf haten !! hehehehe ja maar sommige weten niet van ophouden............. dus de volgende stap is een goeie knal verkopen......... helpt dat niet dan weer de volgende en de laatste stap nemen gooi hem voor de trein.......... =emsoem=

Gmisa
18-10-2002, 16:52
dat krijg je ervan he als je een vriendje neemt moest je maar doen wat in de koran stond

leyla15
18-10-2002, 17:05
Origineel gepost door lelahamka dat krijg je ervan he als je een vriendje neemt moest je maar doen wat in de koran stond Okeej okeey you are totally right maar ja je moet toch ooit met iemand trouwen he en daar hoort dus ook bij iemand heeel goed leren kennen ;) (oja enne het is niet echt gebeurd maar ik wou gewoon ff kijken hoe mensen het dan aanpakken). Ciao :D

loella
18-10-2002, 17:14
Yoooooo Leylaaaaaa Waaaaat ik zou ze malle allang onder de tafel hebben gedronken!!! Jah sorry hoor... maar als hij niet luistert moet het maar op de harde manier!!!! Enne ook al is hij dan ooit me vriendje geweest...Hij luistert ze malle!!! Anders wahed STOOT op die linkerwang van hem en als ie dan nog niet luistert op zn neus!!!!! Ey maar serieus... Negeer hem ZZzzwaar!!! Hij komt er later zelf wel achter dat het zinloos is en dat hij zichzelf alleen voor schut zet!! Nou MeisSsSs Thallai verder later.. :zwaai: