Bekijk originele versie : Fraude en islam en een moslim ...
Nou, fraude en een moslim, en de islam heeft er nog niets mee te maken, maar ik schat dat binnen 7 reacties het weer over de islam gaat. Brave gelovigen gaan dan zeggen dat fraude niet mag van de islam. In Nederland mag fraude ook niet van het geloof maar wordt fraude in een wet verboden.
Ik geef toe, Nederlander is geen goed voorbeeld, er wordt wat opgelicht en gelogen en blijkbaar is dat aanstekelijk. Nu is een brave gelovige ook gezwicht voor de glans van Euro's. Terwijl ik alsmaar hoor dat die scholen en kerken grote sommen geld krijgen uit vreemde landen.
Toch raar, die scholen en kerken krijgen al geld van ons allemaal via de overheid, voor de Palestijnen kan er niet een paar ton af voor wat 2-e hands kanonnen ...
Scottie, nieuwsloket.
Voorzitter islamitische basisscholen verdacht van fraude
Uitgegeven: 23 februari 2004 14:59
AMSTERDAM - De voorzitter van de Stichting Islamitische Basisscholen Amsterdam (SIBA), Mohamed C., is opgepakt op verdenking van fraude. Dat maakte een woordvoerder van justitie in Amsterdam maandag bekend. Justitie verdenkt C. ervan een half miljoen euro te hebben verduisterd. Zij onderzoekt nog waar het geld is gebleven.
De SIBA exploiteert vier basisscholen in Amsterdam. De stichting krijgt jaarlijks 3,3 miljoen euro subsidie van het ministerie van Onderwijs. De gemeente Amsterdam draagt een ton euro per jaar bij. De politie heeft C. vorige week dinsdag. Vrijdag werd die voorgeleid voor de rechter-commissaris die zijn voorarrest heeft verlengd. De stichting wilde maandag niet reageren.
Beter goed geintergreerd dan slecht gejat....., na de bouwfraude en he nderwijsfraude bij de buitenlandse HBO studenten. Nu fraude i nhet bijzonder onderwijs.
Heel bijzonder allemaal.....
achmed43
23-02-2004, 16:00
Overal komt fraude voor scottie, jijhebt toch ook de boeken gelezen, gelovigen worden verleid door de duivel om toch verkeerde dingen doen, dat weet jij toch ook jij bent toch ook gelovig.
Nou, Scottie, knipt met zijn schaar en plakt met zijn pot Arabische gom en we niet leest blijft dom.
Ik zoek alles op dat moslims, Marokkanen in het algemeen en de onze in het bijzonder in het spotlicht plaatst.
Die ongetwijfeld vrome moslimman wordt ervan verdacht dat gestolen geld te hebben verkocht aan terreurorganisaties. Wij, belastingbetalers, Maro- en Nederland betalen 3.3000.000 euro's aan die scholen (4). De gemeente Amsterdam geven van jullie en mijn onroerendgoedbelasting 100.000 euro aan die school. Jaarlijks. En die man geeft van ons aller geld geld aan terreurorganisaties?
Als hij er een tweede huis van had gekocht, dan is het ook niet goed maar dan kan je het nog begrijpen. Maar jouw en mijn geld aan een terreurorganistatie?
Wat denk je dat die hoorzitting in Den Haag kost?
Scottie.
Wael_Beni_Saidi
23-02-2004, 19:24
Origineel gepost door latifaaa
Ben echt benieuwd wat Scottie in het dagelijkse leven doet behalve krantenknipsels verzamelen..........
hij verzamelt zehma alleen stukjes die over de islam,marokkanen en dergelijke gaan zehma zwart maken :rolleyes:
achmed43
23-02-2004, 19:28
je hebt volgens mij een nul te veel ingetypt
chuckYou
23-02-2004, 19:32
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
hij verzamelt zehma alleen stukjes die over de islam,marokkanen en dergelijke gaan zehma zwart maken :rolleyes:
:haha:emshoemmmmm...
Nou, dank. Ik heb mijn reactie aangepast, er zat een fout in.
De naam van de scholen, of vereniging staat in het artikel. De naam van die man kan niet worden genoemd wegens het recht op privacy en de naam van de terreurorganisatie vernemen we pas als die oplichter in Den Haag, op ongebruikelijke wijze is verhoord.
Natuurlijk worden die feiten, welke organisatie en naam van de verdachte niet genoemd, want in zo'n geval heft die terreurbeweging zich op.
Beseffen wel wat er met dat geld gedaan had kunnen worden?
Meneer Saidi, wilt u uw teksten van een vertaling in het Nederlands voorzien? Dank u.
Scottie.
Wael_Beni_Saidi
23-02-2004, 19:38
Origineel gepost door Scottie
De naam van de scholen, of vereniging staat in het artikel. De naam van die man kan niet worden genoemd wegens het recht op privacy en de naam van de terreurorganisatie vernemen we pas als die oplichter in Den Haag, op ongebruikelijke wijze is verhoord.
Natuurlijk worden die feiten, welke organisatie en naam van de verdachte niet genoemd, want in zo'n geval heft die terreurbeweging zich op.
Beseffen wel wat er met dat geld gedaan had kunnen worden?
Meneer Saidi, wilt u uw teksten van een vertaling in het Nederlands voorzien? Dank u.
Scottie.
ooh je bent kaas :p ok dan nu gaan we het krijgen hoor....nerd :rolleyes:
chuckYou
23-02-2004, 19:39
De naam van de scholen, of vereniging staat in het artikel. De naam van die man kan niet worden genoemd wegens het recht op privacy en de naam van de terreurorganisatie vernemen we pas als die opichter in Den Haag is verhoord.
Meneer Siadi, wilt u uw teksten van een vertaling in het Nederlands voorzien?
Dank u.
Scottie.
Er staat nog een fout in Mijnheer Scottie.......
Wij hebben op dit forum nog geen enkel teken van bestaan gehoort van een zekere Siadi.......
Wilt u dit nog eens kritisch kijken hoe en wat??
Bij voorbaat dank,
ChuckYou
chuckYou
23-02-2004, 19:49
1, 2, 3, 4, Komt er nog wat van!!!
:iblies:....
....:gniffel:
Nou, lieverd, "scrollen" van boven naar beneden en weer terug.
Wat heb jij, chuckYou, een lelijke avatar. Is dat een projectie? Zou toch kunnen ...?
"Intelligent" schrijven we zoals links.
Voor iemand die wel een bril presenteert maar geen Nederlandse vertaling kan leveren kan alleen hoon zijn deel zijn.
Jullie zijn echt gek: wel tutten over mij maar een fatsoenlijke verontschuldiging voor de verduistering van gemeenschapsgeld en een flinke steniging voor deze wolf in schaapskleren, ho maar.
Marokkaanse deelnemers, de rafelrand van een oud en stoffig kleed.
Scottie, leesdier.
Scottie.
chuckYou
23-02-2004, 20:02
Nou, lieverd, "scrollen" van boven naar beneden en weer terug.
Wat heb jij, chuckYou, een lelijke avatar. Is dat een projectie? Zou toch kunnen ...?
"Intelligent" schrijven we zoals links.
Voor iemand die wel een bril presenteert maar geen Nederlandse vertaling kan leveren kan alleen hoon zijn deel zijn.
Jullie zijn echt gek: wel tutten over mij maar een fatsoenlijke verontschuldiging voor de verduistering van gemeenschapsgeld en een flinke steniging voor deze wolf in schaapskleren, ho maar.
Marokkaanse deelnemers, de rafelrand van een oud en stoffig kleed.
Scottie, leesdier.
Scottie.
een protectie??? tja dat zou kunnen......Maar als je een gebouw als avatar neemt.....wat zegt dat dan wel niet van jou hoofd:confused:......
Verduistering van gemeenschapsgeld???
Zoek dat maar bij meneertje Ahold, een autochtoon/nederlander.....
Ik snap jou eerlijk gezegt niet, evenmin als dat jij mij niet snapt,
Zoals hier eerder al eens is naar voren gebracht, is dit een forum voor marokkaanse jongeren. en volgens mij behoor jij bij geen van beide......
'intelligent' TYPEN tja zie jou eigen tekst....... :rolleyes: alhoewel ik het niet kan onderscheiden van een ezel...
Nou, als ik al het rotte fruit en alle verfbommen door Nandu heb laten opruimen zie ik nog steeds geen inhoudelijke reactie op de fraude door een rijk-gesubsidieerde school.
Het is moeilijk, ik geef het toe, om eerlijk toe te geven dat ook de moslimgemeenschap vlooien in de hoofddoek heeft.
Scottie, Nederlander.
chuckYou
23-02-2004, 22:08
Nou, als ik al het rotte fruit en alle verfbommen door Nandu heb laten opruimen zie ik nog steeds geen inhoudelijke reactie op de fraude door een rijk-gesubsidieerde school.
Het is moeilijk, ik geef het toe, om eerlijk toe te geven dat ook de moslimgemeenschap vlooien in de hoofddoek heeft.
Scottie, Nederlander.
Tussen elke gemeenschap heb je wel een paar rotte appels:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.