Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke dj neem jij op je feestje

Pagina's : [1] 2 3 4

GZELLA
23-02-2004, 14:35

welke dj vind je goed? dj houda dj nadia dj selina dj saida/douae dj karima dj bahija

el_moechoe
23-02-2004, 17:01
doe mij maar DJ dounya.... dat is een topper... maak ik er vaak mee op bruiloften

FEALTJE
23-02-2004, 17:13
DJ Jeroen Nieuwehuizen

che3bia
23-02-2004, 21:15
whahahhahahaaaa hahahahhahaa, wollahila!:lol: Ruud de wild is ook beschikbaar! Nee, effe serieus meiden ik ga binnenkort insallah verloven en ik moet zeggen maak me wel druk hoor, want stel je kiest voor een bepaalde dj en dan opeens bakt ze er niets van, muziek is toch wel heeeeeeel belangrijk, als de muziek niet goed is blijven de mensen gewoon zitten. en dan? dan krijg je wa7ed dood feest, dat mensen weggedragen moeten worden. willi lah je7fad. Ik zou het super erg vinden. En dat heb je ook met negaffa, stel je hebt prachtige jurken gekozen, de allermooiste die er maar zijn, breekt de grote dag aan blijkt dat dat mens niet eens kan opmaken en dan? of je kapels is oer lelijk. willi willi willi willi willi willi, En breek me de bek niet open over de catering, als het eten niet lekker is dat mag je emigreren! neri hahahahhaa zo zie je maar wil, stres stres stres stres! en de kilo's vliegen er maar af. (terwijl ik al zo dun ben) jarabi ta7fad na. hahahha iwa soefo a lebnet, ik wou alleen maar reageren op de reactie van hierboven, en kijk wtat ik onder tussen allemaal getikt heb. nogmaals stress stress tress tress! :zwaai:

selma25
24-02-2004, 13:58

waarom alleen maar vrouwelijke dj's?? Als ik ga trouwen dan neem ik dj Nassi die draait al zolang mee een echte ervaren dj!!!! :zwaai: :zwaai:

model27
24-02-2004, 14:10
ik ga als ik zou trouwen dan zou ik zeker dj saif nemen die is top!!!!!!!!!!!!!

miss19oujdia
24-02-2004, 15:45
Ja ik zou ook djsaif nemen he model 27 ;)

toety
24-02-2004, 19:43
Origineel gepost door che3bia whahahhahahaaaa hahahahhahaa, wollahila!:lol: Ruud de wild is ook beschikbaar! Nee, effe serieus meiden ik ga binnenkort insallah verloven en ik moet zeggen maak me wel druk hoor, want stel je kiest voor een bepaalde dj en dan opeens bakt ze er niets van, muziek is toch wel heeeeeeel belangrijk, als de muziek niet goed is blijven de mensen gewoon zitten. en dan? dan krijg je wa7ed dood feest, dat mensen weggedragen moeten worden. willi lah je7fad. Ik zou het super erg vinden. En dat heb je ook met neggafa, stel je hebt prachtige jurken gekozen, de allermooiste die er maar zijn, breekt de grote dag aan blijkt dat dat mens niet eens kan opmaken en dan? of je kapels is oer lelijk. willi willi willi willi willi willi, En breek me de bek niet open over de catering, als het eten niet lekker is dat mag je emigreren! neri hahahahhaa zo zie je maar wil, stres stres stres stres! en de kilo's vliegen er maar af. (terwijl ik al zo dun ben) jarabi ta7fad na. hahahha iwa soefo a lebnet, ik wou alleen maar reageren op de reactie van hierboven, en kijk wtat ik onder tussen allemaal getikt heb. nogmaals stress stress tress tress! :zwaai: :lol: :lol: ik hoop dat alles goed verloopt insallah en alle andere meiden die dit nog moeten mee maken ;)

xxyossraxx
24-02-2004, 23:34
dj bahija!!!!!! wajoooo zij is gruwelijkkk. Heb haar een paar keer meegemaakt en wollah met haar ga je pas echt los!

elya
25-02-2004, 12:20
Is er iemand die DJ RKIA kent?

SweetRose
25-02-2004, 19:02
DJ Ihsane uit Brussel. Magnifique :melig:.

missy_riffia
26-02-2004, 10:55
Ja...ik ken DJ Rkia. Heb haar tijdens een paar bruidloften en sabahs meegemaakt. Ik vind dat ze lekkere muziek draait en de sfeer op die feesten was top. Ze reageert veel op de mensen zelf. In tegenstelling tot een andere dj die ik een keer heb meegemaakt. Ik weet niet meer hoe ze heet maar volgens mij staat zij ook wel eens in Beverwijk. Ze draaide veels te harde muziek voor een kleine zaal. En draaide eigenlijk ook alleen maar wat zij wilden. En dat vond ik best nep. De muziek bepaald wel vaak de sfeer van een feest.

haja
07-03-2004, 20:49
ik weet niet welke ikmoet nemen aaaaaaaahhh help

che3bia
07-03-2004, 21:05
Dames, Heeft iemand het nummer van DJ Rkia of Bahiza voor mij? Alvast bedankt :zwaai:

zinne79
08-03-2004, 10:59

Selina!! :)

Pagina's : [1] 2 3 4