Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zal ik het hem vertellen??

Pagina's : [1] 2 3

LZN
23-02-2004, 10:51

Salaam olaikom allemaal,ik ga inscha´allah binnenkort verloven met me vriend hij houdt zoveel van mij en ik ook van hem ik weet alles over zijn verleden.hij ook alleen weet hij niet dat ik voor hem een relaties heb gehad,hij denkt dat hij de eerste is.en elke keer als die zegt ik ben zo blij dat ik de eerste ben enzo.dan krijg ik zo´n schuld gevoel dat ik het hem wil vertellen.ik ben dan heel erg bang dat die dan andere beeld over mij gaat krijgen.wie heeft dit ook meegemaakt of wil me advies geven? :confused: heel veel liefs salmaa.

Safia21
23-02-2004, 10:55
Je moet zelf weten wat je doet, maar hij kan het beter van jou horen dan van een ander Liefs Safia

toety
23-02-2004, 11:31
Origineel gepost door salmaaaaaaaaaaa Salaam olaikom allemaal,ik ga inscha´allah binnenkort verloven met me vriend hij houdt zoveel van mij en ik ook van hem ik weet alles over zijn verleden.hij ook alleen weet hij niet dat ik voor hem een relaties heb gehad,hij denkt dat hij de eerste is.en elke keer als die zegt ik ben zo blij dat ik de eerste ben enzo.dan krijg ik zo´n schuld gevoel dat ik het hem wil vertellen.ik ben dan heel erg bang dat die dan andere beeld over mij gaat krijgen.wie heeft dit ook meegemaakt of wil me advies geven? :confused: heel veel liefs salmaa sommige mannen reageren er positief tegen en sommig nemen het heel negatief over. ik ken een meid die voor dat ze met die jongen ging trouwen had verteld dat ze voor hem een andere relatie had gehad en hij reageerde heel positief en zei dit is verleden tijd jij bent nu met mij. toen ze trouwde en als ze ruzie kregen het eerste wat hij tegen haar zei is h*** :kwaad: hier kan ik me kwaad op maken hij had voor haar ook een realtie maar nee dat vind ie normaal :jammer: mij werd [door vrouwen ]verteld dat een man niet alles hoeft te weten hij gaat het altijd tegen je gebruiken. ik ben altijd eerlijk tegen hem maar er zijn dingen die ik liever voor me hou en ik weet dat mijn man ook niet ALLES heeft verteld wat hij vroeger deed dat kan ik ook niet eisen van hem hij moet ook iets voor hem zelf houden en zo is dat bij mij ook. :zwaai: :zwaai:

kisses
23-02-2004, 11:39
schat een goed huwelijk is gebaseerd op vertrouwen dus kan je maar beter eerlijk tegen je aanstaande zijn kisses

maghrebgirl20
23-02-2004, 13:38

eerlijkheid is wel belangrijk, maar bedenk ook dat de kans bestaat dat hij je niet meer wil.

youssefmaghrabi
23-02-2004, 14:18
Ik vind dat je het niet hoeft te vertellen! wat je in je verleden hebt gedaan is jouw zaak. als hij een meisje wil die nooit iets verkeerds heeft gedaan dan moet hij een babu gaan opvoeden en in een hok stoppen zodat ze geen contact krijgt met de buitenwereld en als zij volwassen is dan kan je met haar gaan trouwen en dan pas weet hij dat zij niets verkeerds heeft gedaan. Ik denk als je het tegen hem vertelt dan zou hij dat niet acceptern. ik zelf heb liever dat mijn verloofde het beter niet tegen mij kan vertellen. maar de keus is en blijft aan jou.

sherine18
23-02-2004, 17:45
Origineel gepost door salmaaaaaaaaaaa als ik het hem vertel weet ik zeker dat die mij dan nog wil.alleen wil ik hem geen pijn doen en ik heb niks verkeerds gedaan daaroom wil ik niet dat hij slecht over me gaat denken.ik heb spijt en ik wou dat hij de enigste was.groetjes salmaaaaaaaaa hoi, waar maak je je dan druk om lievie :confused: ? als je weet dat ie positief zal reageren....is erg een probleem toch? en jij bent van je schuldgevoel af... succes :zwaai:

dina22
23-02-2004, 19:27
he ik ben ook getrouwd en ik heb hem niks verteld dat zijn mijn zaken je moet niks zegen want ze gaan het tegen jou gebruiken ook al gaat het goed nu maar later weetje niet wat hij zegt vooral als ze boos zijn , niks vertelen beter dat gaat wel over dat had ik ook.

minora
23-02-2004, 19:51
Ik zou het hem vertellen, liever van mij dan van een andere

DOUKALIA18
23-02-2004, 22:18
IF YOU WANT MY FUTURE FORGET MY PAST

ik_oke_is
24-02-2004, 13:15
Origineel gepost door DOUKALIA18 IF YOU WANT MY FUTURE FORGET MY PAST.... .... zei de **** :maf2:

mesem
24-02-2004, 14:53
meid als hij van jouw houd en jij van hem moet je het doen het was verleden of niet je hebt een nieuwe leven met hem gebouwd dus kijk jij maar het liefst zal ik zeggen xjes pm me als je wat kwijt wilt

Oempje
25-02-2004, 13:58
Niemand verplicht jou je verleden aan hem op te biechten.. Indien je zonden hebt begaan, toon berouw en laat het tussen jou en Allaah aza Wa Jal.. Je hoeft hem niks te vertellen, lieg er niet over als hij ernaar vraagt, maar zeg dat het tot het verleden behoort, dat je fouten hebt gemaakt, maar berouw hebt getoont inshaAllaah..

Najib26
25-02-2004, 14:01
Origineel gepost door salmaaaaaaaaaaa Salaam olaikom allemaal,ik ga inscha´allah binnenkort verloven met me vriend hij houdt zoveel van mij en ik ook van hem ik weet alles over zijn verleden.hij ook alleen weet hij niet dat ik voor hem een relaties heb gehad,hij denkt dat hij de eerste is.en elke keer als die zegt ik ben zo blij dat ik de eerste ben enzo.dan krijg ik zo´n schuld gevoel dat ik het hem wil vertellen.ik ben dan heel erg bang dat die dan andere beeld over mij gaat krijgen.wie heeft dit ook meegemaakt of wil me advies geven? :confused: heel veel liefs salmaa Ik vind dit zooooooooo krom! Hij moet niet zeuren. Hij heeft nu toch ook een haramrelatie met jou? Hij is toch geen haar beter dan die andere jongens, en geen haar beter dan jou. Want hij zondigt ook. Als hij een praktiserende moslim is en met je zou trouwen zonder haramrelatie, dan kan ik me voorstellen dat je je schuldig voelt. Dat hij denkt te zijn getrouwd met een vrouw die al die tijd goed bezig was. Maar zoals Oempje zei: toon berouw tegenover Allah. Alleen aan Hem moet je verantwoording afleggen. Aan de andere kant: je weet dat sommige Marokkanen roddelen en mensen het goede niet gunnen, dus dan kunnen ze wel eens tegen hem gaan praten dat je dit en dat hebt gedaan. Dat komt dan heel hard over bij een man.

maghrib_girl
25-02-2004, 14:41

Origineel gepost door Safia21 Je moet zelf weten wat je doet, maar hij kan het beter van jou horen dan van een ander Liefs Safia je hebt groot gelijk, dat zou ik ook doen.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3