Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabische lessen

mohamedali25
10-11-2008, 10:58

salaam. Had een vraagje. Ben namelijk een arabische jongeman van 24 jaar. die voor het eerst mijn vader/opa en oma te zien ga krijgen in februari. heb ze jammer genoeg nooit eerder mee mogen maken. dit door diverse famillie omstandigheden. en aangezien mijn vader/opa en oma alleen arabisch en frans spreken. is het voor mij noodzaak om het arabische onder de knie te krijgen. zodat ik normaal met ze kan communiceren. en het een en ander over het verleden kan vragen. dus wie vd personen kent er iemand of weet een moskee waar er lessen worden gegeven in het marokkaans/arabische. ben namelijk al ruim 1 maand bezig met moskee in en uit te lopen. maar niemand heeft datgene te bieden wat ik wil. en heb daarnaast vrij weinig contact met andere marokkaanse jongeren. zou het erg waarderen voor diegene die met suggesties komen. groeten mohamed

mohamedali25
10-11-2008, 11:04
salaam. Had een vraagje. Ben namelijk een arabische jongeman van 24 jaar. die voor het eerst mijn vader/opa en oma te zien ga krijgen in februari. heb ze jammer genoeg nooit eerder mee mogen maken. dit door diverse famillie omstandigheden. en aangezien mijn vader/opa en oma alleen arabisch en frans spreken. is het voor mij noodzaak om het arabische onder de knie te krijgen. zodat ik normaal met ze kan communiceren. en het een en ander over het verleden kan vragen. dus wie vd personen kent er iemand of weet een moskee waar er lessen worden gegeven in het marokkaans/arabische. ben namelijk al ruim 1 maand bezig met moskee in en uit te lopen. maar niemand heeft datgene te bieden wat ik wil. en heb daarnaast vrij weinig contact met andere marokkaanse jongeren. zou het erg waarderen voor diegene die met suggesties komen. groeten mohamed[/QUOTE]

salwa23
10-11-2008, 11:08
Waar woon je

Amira_20
10-11-2008, 12:06
Ik weet dat ze bij Islamitische universiteit in Rotterdam, arabische lessen geven.

Le3rajshia
10-11-2008, 12:23

In Amsterdam op de Vrije Universiteit verzorgen ze ook Arabische cursussen.