Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hijaab mijn recht, het recht waar ik voor vecht!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

LZN
23-02-2004, 10:06

ik ben gister naar de demonstratie geweest en ik moet jullie zeggen het was een trieste vertoning!!!! waar zijn alle moslims gebleven??? was een magere opkomst een klein groepje met ongeveer 300 mensen kwam demonstreren voor 32% van de moslims in nederland... ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden....

DE_STALKER_LAMM
23-02-2004, 10:14
thuisblijvers hebben ongelijk.

amused
23-02-2004, 10:20
Ik weet niet of ze zijn thuisgebleven. In de eerste divisie trok de slechtstbezochte wedstrijd (Excelsior - AGOVV) 1500 bezoekers. Ik weet niet of er nog ergens een IKEA open was, maar als die slechts 200 bezoekers trok zou het gelijk de laatste keer zijn... Ik denk gewoon dat de mensen liever wat anders deden. Iets wat dichter bij hun belevingswereld staat, iets wat zij belangrijker vonden... Misschien treurig volgens sommige die-hards, maar wel de realiteit...

rnaj
23-02-2004, 10:22
Zeer amused :boogie:

tonk
23-02-2004, 11:22

Worden er op dit moment wetten voorbereid die het dragen van de hijaab willen verbieden? Volgens mij niet, en dan is zo'n demonstratie toch eigenlijk ietwat voorbarig.

grendel
23-02-2004, 11:39
Origineel gepost door sunshine_siham ik ben gister naar de demonstratie geweest en ik moet jullie zeggen het was een trieste vertoning!!!! waar zijn alle moslims gebleven??? was een magere opkomst een klein groepje met ongeveer 300 mensen kwam demonstreren voor 32% van de moslims in nederland... ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden... Ja, maar het was wel weekend, ik mot uitrusten en vandaag weer aan het werk. Effe zonder dollen, maar is het geen bewijs dat de meeste Marokkanen wel wat anders te doen hebben of gewoon het nut ervan niet inzien aangezien er nog niks is verboden hier. We zijn niet in La France :D

Masriya
23-02-2004, 18:48
IK WAS ER:boogie:

dangeros
23-02-2004, 22:07
Salaam zuster ' helemaal met je eens ik was er gisteren ook en het was een trieste vertoning waar zijn al die moslims gebleven het gaat er niet om dat het in nederland niet speelt maar dat je voor je moslim broeders en zusters opkomt waar ook ter wereld.

tonk
24-02-2004, 12:38
Origineel gepost door sunshine_siham voorbarig???? dus jij wil pas wat van jou laten horen als het te laat is???? als je medezusters helemaal niets meer te zeggen hebben??? als de wet al in nederland ingevoerd is??? nou dan zal ik jou wat nieuws vertellen wij pakken het probleem aan bij de wortels en als je er niet vroeg genoeg mee begint heb je binnen de kortste keren een dergelijke wet als in frankrijk in nederland.... Voor zover ik weet zijn er nog niet eens wetsvoorstellen.

Tempelier_88
19-02-2007, 15:14
ik ben gister naar de demonstratie geweest en ik moet jullie zeggen het was een trieste vertoning!!!! waar zijn alle moslims gebleven??? was een magere opkomst een klein groepje met ongeveer 300 mensen kwam demonstreren voor 32% van de moslims in nederland... ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden... Mooi he? Het recht om te demonstreren.........

erkin
19-02-2007, 15:15
voorbarig???? dus jij wil pas wat van jou laten horen als het te laat is???? als je medezusters helemaal niets meer te zeggen hebben??? als de wet al in nederland ingevoerd is??? nou dan zal ik jou wat nieuws vertellen wij pakken het probleem aan bij de wortels en als je er niet vroeg genoeg mee begint heb je binnen de kortste keren een dergelijke wet als in frankrijk in nederland.... Niet schreeuwen voor je geslagen wordt.

islamia_4_life
19-02-2007, 15:18
ik ben gister naar de demonstratie geweest en ik moet jullie zeggen het was een trieste vertoning!!!! waar zijn alle moslims gebleven??? was een magere opkomst een klein groepje met ongeveer 300 mensen kwam demonstreren voor 32% van de moslims in nederland... ik ben benieuwd wat jullie ervan vonden... Sooo dit is een bericht van 3 jaar terug !!:eek:

Tempelier_88
19-02-2007, 15:18
voorbarig???? dus jij wil pas wat van jou laten horen als het te laat is???? als je medezusters helemaal niets meer te zeggen hebben??? als de wet al in nederland ingevoerd is??? nou dan zal ik jou wat nieuws vertellen wij pakken het probleem aan bij de wortels en als je er niet vroeg genoeg mee begint heb je binnen de kortste keren een dergelijke wet als in frankrijk in nederland.... Ik denk dat het uiteindelijk Europees gaat worden ingevoerd....Verbod op burqa's welteverstaan.

Dezelfde
19-02-2007, 15:27
voorbarig???? dus jij wil pas wat van jou laten horen als het te laat is???? als je medezusters helemaal niets meer te zeggen hebben??? mmmm, i.d.d. het is een topic van 2004, maar ik vond het toch wel grappig Ze geeft dus toe, dat ze NU al bijna niks meer te zeggen hebben; die moslimkerels bepalen het allemaal voor hun. Dankzij het Dappere voorbeeld, en de MOEILIJKE STRIJD van onze ALLOCHTONE kafir- zusters, om gelijke rechten, baas in eigen buik, en anderssoortige emancipatie( opleidingen) zien de moslima's in Nederland dat het gelukkig ook anders kan, eindelijk! Maar wat gaan deze trutten doen? Ze eisen een komplete zak over hun kop! Kun je een slechter voorbeeld van je verstoppen bedenken? Ik niet. Het lijkt de wederopstanding van de Dweilenbrigade wel! Gelukkig zijn maar weinig Moslima's dat van plan!

islamia_4_life
19-02-2007, 15:32

mmmm, i.d.d. het is een topic van 2004, maar ik vond het toch wel grappig Ze geeft dus toe, dat ze NU al bijna niks meer te zeggen hebben; die moslimkerels bepalen het allemaal voor hun. Dankzij het Dappere voorbeeld, en de MOEILIJKE STRIJD van onze ALLOCHTONE kafir- zusters, om gelijke rechten, baas in eigen buik anderssorrtige emancipatie zien de moslima's in Nederland dat het ook anders kan, eindelijk! Maar wat gaan die trutten doen? Ze willen een doekje, of liever een komplete zak over hun kop! Gelukkig zijn maar weinig Moslima's dat van plan! Weet je , een boodschap overbrengen kan ook op een andere manier. Namelijk op een nette manier. Want hoe jij nu spreekt/schrijft vind ik echt laag. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar doe het dan op een normale manier wil je. :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19